{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ANDRE DER HAR KÆRESTE SORG ;(
  • #1   22. feb 2007 Kærlighed gør ondt men man kan ikke undvære det . Er der nogle der siger . (:

Jeg gider ikke have en kæreste bare et par damer jeg er sammen med et par gange om ugen altså boller venner . Så bliver man ikke såret .
    Og det smarte ved det er man kan ha gang i fler smiley

• thomas j
    thomas j Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 19
    #2   22. feb 2007 jamen så ved du hvad du skal lave fredag... SKÅL siger jeg bare...

• #3   22. feb 2007 ærgelig man ingen penge har eller sprut .

• #4   22. feb 2007 hm .. skænderier ænder galt .. + hun bruger en dum undskyldning for at dække hun kan lide en anden ..

• thomas j
    thomas j Tilmeldt:
    feb 2007

#5   22. feb 2007 rasmus: så hun sku også en taber.. hvis hun skal dække over det.

• #6   22. feb 2007 hm . hun sagde jeg var for sur ... :S har jeg vært to gange og så skrev jeg om der var en ande siden hun ikke havede svaret mig hele dagen ;/

• thomas j
    thomas j Tilmeldt:
    feb 2007

#7   22. feb 2007 mini: nemlig til hvad for en af dem?

• thomas j
    thomas j Tilmeldt:
    feb 2007

#8   22. feb 2007 rasmus: arhg der må sku være andre tegn på hun har fundet en ny... ellers kan du sku ikke fyre sådan noget af...

• #9   22. feb 2007 argh du er 15 år man . Det kan ikke været mere end en dags nedtur også er det videre . homonerne flyver rundt i kroppen på dig så det er snart overstået . Bare kom videre og vær sammen med dine venner så meget så muligt så bitchen er glemt . smiley

• thomas j
    thomas j Tilmeldt:
    feb 2007

#10   22. feb 2007 rene: du er 17:P

• #11   22. feb 2007 rene arh siger du .. kan godt være jeg er 15 men .. kan have nedern nogle gange har haft 3 rigtige kærester den ende som 12 årige (i tror nok ikke på mig ) men gik 1 år .. den anden som 14 årige va jeg sammen med i en 5-7 måneder oh hva sker der min bettebror finder ud af hun er mig utro ;( .. og nu det her .. hende her er den første kæreste i lang tid fordi jeg blev sårede af hende der var mig utro .. har altid siddet inde på værelset .. når jeg kom hjem fra skole, og på arbejde og hjem igen. aldrig ude

• #12   22. feb 2007 thomas J - du er da skarp
    rasmus C - definer utro ? kneppede hun med andre q:
    anna K - what ever du er åbenbart meget pivet hvad angår drenge . I vores alder tænker vi sgu ikke som jer . sådan er det .

Og folkens tænk jer dog om . under 1% af ALLE de forhold der indgår mellem 2 mennesker på under 18 år holder i mere end 1 år .

Ergo hvorfor finde en kæreste og blive skuffet når man bare kan ta løs af damerne ude i det danske land . smiley

• #13   22. feb 2007 hm fant jeg aldrig ud af som sådan .. men efter hva jeg har fundet ud af sener gjorde hun vist .. og yderliger alle hendes kærester efter mig ar hun vært utro med

• thomas j
    thomas j Tilmeldt:
    feb 2007

#14   22. feb 2007 haha tror rene sidder og leger med hans pissemand...

rene du har aldrig nogensinde fået noget med den holdning...

• #15   22. feb 2007 fuck det .. ryger i byen her fredag ud og drikke sig pangle stiv .. og ryg lidt osv så må jeg tag den den fra

• #16   22. feb 2007 Og ja jeg har skam haft kærester . smiley

Dyre i drift som jeg selv er . Så det kan UMULIGT være særlig cool at spendere over 5k på hende hver månede bare fordi hun skal være med i toppen . Well pigernes forældre havde også store kort så det gik da for det meste .

jetset hoes smiley
    og lige en tilføjelse mine exer har alle været ældre end mig selv . Synes ikke rigtigt dem på min egen alder siger mig så meget . Men der er da et par søde piger men ikke noget jeg gad at spilde min tid på . Heller feste igennem og ha det sjovt med gutterne

• #17   22. feb 2007 Rasmus - ta dog den gode . smiley

thomas J
    Det kan da max være dig der er sidder og har gang i noget med det profilbillede du flexer .

anna K

Nah eller også har jeg prøvet det shit og det er ikke noget for mig da jeg spilder min tid på lort og pis . smiley efter en ex skal man starte forfra igen .

• thomas j
    thomas j Tilmeldt:
    feb 2007

#18   22. feb 2007 rene: er du sådan en af de der "hårde drenge"? for lige nu minder du mest som en taber... bruge 5000 på en pige om månede... ltså.. kender sku ikke mange der gør du, selvom jeg bor i et af de dyre områder i århus... hvad fanden er det for nogen snob fuckd ou tøser du har haft med at gøre så?

• thomas j
    thomas j Tilmeldt:
    feb 2007

#19   22. feb 2007 rene: jamen det er jo også vildt sejt at have et billed af en gucci dame taske

• #20   22. feb 2007 Holte, skodsborg og hellerup damer . Lidt anden måde at bruge penge på der . smiley

Århus ? ehm hvad har de af dyre ting der . q: Har forresten familie der de har 2 butikker med bare lidt normalt tøj Axel og Ei´kon .

• #21   22. feb 2007 2fast4u .

gu var der så . og fuck den man lever i nuet og der skal bare fyres igennem

• thomas j
    thomas j Tilmeldt:
    feb 2007

#22   22. feb 2007 rene: du skulle tag at smutte en tur til århus så.

• #23   22. feb 2007 thomas J

Det er sgu da en alm lorte Burberry weekend taske du kan købe den for 3500 hvis det var noget . Brugt 3 gange købt i Burberry på strøget med kvitt

• #24   22. feb 2007 thomas J

Nu vi taler om Århus så skal jeg der til tirsdag .
    Hvor skal jeg gå hen ? Pizza hut eller hvad ? suk

• #25   22. feb 2007 2fast4u .

<b>Se det er en knægt med fornuften på plads !!!</b>

• #26   22. feb 2007 Ærh...sikke da noget pjat.. slog op med en fyr da han var 15 - han bliver 20 nu her og piver da stadig over at jeg smuttede...

• #27   22. feb 2007 hehe finder jeg ud af i morgen skal ud og drikke mig så pangle stiv osv

• #28   22. feb 2007 Opskriften til at slippe af med lortet.

Store joints hele ugen, fredag masser af coke damer og sprut...

Så er man klar igen

Kommentér på:
ANDRE DER HAR KÆRESTE SORG ;(

Annonce