Gode Citater / Digte ?!? {{forumTopicSubject}}
Kom frisk med nogle af dine yndlings citater eller digte ...
Her er et lille uddrag af mine de bedste :
Det er ikke svært at finde en der kan få dig til at smile,
det er ikke svært at finde en der kan få dig til at græde.
Kunsten er at finde en, der kan få dig til at smile med tårer i øjnene ?
Efter sol, kommer regn. ?
For every dark night, there will be a bright day after.
If you love something let it go .... If it comes back to you, it's yours. - If it doesn't, it never was...
Kærlighed er, at give en anden person magten til at ødelægge dig fuldstændig, men samtidig stole på at personen aldrig ville gøre det mod dig...
Øjne kan smile, munden kan le, men smerten i hjertet kan ingen se ...
Hellere såres af sandheden, end gøres lykkelig af løgnen ... ?
-Det er ikke svært at finde en der kan få dig til at smile, det er ikke svært at finde en der kan få dig til at græde. Kunsten er at finde en, der kan få dig til at smile med tårer i øjnene ... ?
Den dag han vågner op og indser, hvor meget hun betød for ham. Er hun vågnet op ved siden af en, som allerede ved det ... ?
Et hvert hjerte, har sin hemmelighed ?
Depression er ikke et tegn på svaghed og skal ikke ses, som et nederlag. -Men et tegn på man har holdt sig oprejst og vist styrke, alt for længe ?
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 8 Svar: 194
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 5
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 137
aug 2010
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
"lIt´s not about waiting for the storm to pass by, it's about learning to dance in the rain"
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 72
absolut ynglings citat
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 58
Man skal ikke slå større bager end man selv kan bolle?
jan 2007
Følger: 54 Følgere: 54 Emner: 13 Svar: 950
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 237
HAKUNA MATATA!
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 35 Svar: 109
I try to talk to you, but I don't know what to say. I am afraid you don't want me to say anything. So I don't. But inside of me there are words waiting to come out. And tell you how I feel-like how I miss you. And how I love you despite my broken heart. And how I need you in my life. And especially how much I want you. But those words may forever stay in my heart-locked inside. Sometimes I wonder if there are words locked inside you too... but I'll never know.
If I never met you, I wouldn't like you. If I didn't like you, I wouldn't love you. If I didn't love you, I wouldn't miss you. But I did, I do, and I will.
When I miss you, sometimes I listen to music or look at pictures of you, not to remind me of you but to make me feel as if I'm with you. It makes me forget the distance and capture yo
If you were going to die soon and had only one phone call you could make, who would you call and what would you say? And why are you waiting
Words will not be able to ever express how sorry I am for this, and I have profound regret and sorrow for the multitude of mistakes and harm I have caused.
Sad isnt ir?
what you do or say to me... when you come running back... when you need me again... I'll be here... right here waiting for you, I'll take you back... no questions asked. Sad isn't it?
I wish he meant it when he kissed me cause then I could look back and see someone who loved me but I can only go back and see someone who used me
You always say you hate to see me hurt, and you hate to see me cry. So all those times that you hurt me, did you close your eyes?
A million words would not bring you back, I know because I've tried, neither would a million tears, I know I've cried
We are afraid to love to much, for fear that the other person does not care at all.
Of course, you're going to get your heart broken. And it isn't just going to happen once, but a lot. That's just part of growing up, and it makes you stronger. Then you can handle it better next time. You may not get through it yourself, but your friends will help you through it. And you'll be a stronger person because of it. Then one day someone will come along, and it'll all pay off and no one will ever break your heart again.
I might not get to see you as often as I'd like, I may not get to hold you in my arms at night, but deep in my heart I know that it's true. No matter what happens... I'll always love you.
Der er mange, men de er gode
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.917
Pisse fedt citat, skrevet af lolwut.
okt 2011
sep 2008
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 880
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.992
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 4
-Men de står under mine farvorit citater også har jeg bare kopiret dem hehe
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 4
aug 2010
Jeg tror desværre folks grammatiske evner hvad angår spørgsmålstegn ofte er helt tabte. Jeg ser konstant (!) spørgsmålstegn de mest mystiske steder, og det er vældig moderne at afslutte hver sætning med et. Prøv at læse en salgsannonce for heste (for dem er der mange af, som er skrevet af unge piger - hvor tegnet især hitter åbenbart), hvor stort set det hele ender med et "?".
Den har bare super gode gangarter?
Den hedder Prinsesse-lyserrød?
Elsker bare at nusse?
Hesten er 7 år?
Alt udstyr følger med?
Hesten er hvid?
Det er en hoppe?
Den er bare pisse prinsesse-cute?
Egner sig til børn?
..Sjovt at de spørger køberne om den slags og ikke selv ved det..
sep 2008
Jeg har set det så tit, og jeg er ved at gå amok over det. Endelig en der har det på samme måde!
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
aug 2010
Jeg springer altid den slag annoncer og forum-indlæg over, hvor alt er spørgsmålstegn.. Jeg gider simpelthen ikke sortere i, hvad der reelt er spørgsmål og hvad der bare er sætninger..
sep 2008
Især fordi det får mig til at tro folk tror de er pisse vigtige.
lol
okt 2011
men ja det er nederen og se på, og giver egentlig heller ikke mening
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 179
Verden
Hvad sker der for den had og krig i denne verden....
Nogen bør stoppe den ondsindige færden...
Således en verden burde være...
Er glæde mennesker og harmonisk atmosfære...
At kunne mærke at mennesker i deres sjæl er kære...
Det ville for alt i verden være den største ære....
I de fattige og uretfærdige lande.....
Ville jeg ønske at held og lykke ville strande....
At de fattige ingen nød lide vil...
Og at der kommer mere glæde til....
dec 2010
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 31
livet er en lang rutsjebane, det går op og ned, men bliv ikke skræmt når det går ned, for på et tidspunkt vil det atter gå op, du vil igen ende på toppen.
nov 2009
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 1
"You can't buy happiness, but you can buy bacon, and that's kind of the same thing."
"You can close your eyes to things you don't want to see, but you can't close your heart to the things you don't want to feel."
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 237
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 22
everybody dies but not everybody lives
live to ride
ride to die
bag mine øjnlåg findes drømme som forsvinder når de åbnes
if you can dream it you can do it
den som virkelig fortjener dine tårer ville aldrig lade dig græde
jeg har ikke fundet en jeg kan leve med, jeg har fundet en jeg ikke kan leve uden
perfekt betyder ikke at det er fejlfrit men at man ikke ønsker det anderledes
love you once love you still always have always will
aug 2013
Følger: 1 Svar: 2
Sweet and innocent.
And then shit happened.
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 41 Svar: 1.346
Gode Citater / Digte ?!?