{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.184 visninger | Oprettet:

Gode Citater / Digte ?!? {{forumTopicSubject}}

Kom frisk med nogle af dine yndlings citater eller digte ... smiley

Her er et lille uddrag af mine de bedste :

Det er ikke svært at finde en der kan få dig til at smile,
det er ikke svært at finde en der kan få dig til at græde.
Kunsten er at finde en, der kan få dig til at smile med tårer i øjnene ?

Efter sol, kommer regn. ?

For every dark night, there will be a bright day after.

If you love something let it go .... If it comes back to you, it's yours. - If it doesn't, it never was...

Kærlighed er, at give en anden person magten til at ødelægge dig fuldstændig, men samtidig stole på at personen aldrig ville gøre det mod dig...

Øjne kan smile, munden kan le, men smerten i hjertet kan ingen se ...

Hellere såres af sandheden, end gøres lykkelig af løgnen ... ?

-Det er ikke svært at finde en der kan få dig til at smile, det er ikke svært at finde en der kan få dig til at græde. Kunsten er at finde en, der kan få dig til at smile med tårer i øjnene ... ?

Den dag han vågner op og indser, hvor meget hun betød for ham. Er hun vågnet op ved siden af en, som allerede ved det ... ?

Et hvert hjerte, har sin hemmelighed ?

Depression er ikke et tegn på svaghed og skal ikke ses, som et nederlag. -Men et tegn på man har holdt sig oprejst og vist styrke, alt for længe ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode Citater / Digte ?!?
  • #1   11. okt 2011 Mennesker med begge ben på jorden hænger ikke på træerne... smiley

  • #2   11. okt 2011 -En dag mødte kærlighed og venskab hinanden. kærlighed spurgte: Hvorfor findes du når jeg allerede eksisterer. Venskab svarede: For at lave et smil der hvor du efterlader tårer ?


  • #6   11. okt 2011 Det er det indre der tæller, og der skal jeg ind smiley

  • Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #7   11. okt 2011 "“There are so many people out there who will tell you that you can’t. What you’ve got to do is turn around and say watch me"

    "lIt´s not about waiting for the storm to pass by, it's about learning to dance in the rain"


  • #8   11. okt 2011 Fra filmen The boondock saints: DING DONG MOTHERFUCKER DIIIING DOOONG!!
    absolut ynglings citat


  • #9   11. okt 2011 Ingen arme ingen kage?

    Man skal ikke slå større bager end man selv kan bolle?



  • #10   11. okt 2011 Heller sent, end aldrig :D?

  • #11   11. okt 2011 Det er bedre at komme galt af sted, end slet ikke at komme af sted.

    HAKUNA MATATA!


  • #12   12. okt 2011 Maybe he's doing the same thing as me... maybe he wants so bad to call me, but just won't because I haven't called him... then again, maybe I shouldn't fill myself with false hope that he might just be missing me like I'm missing him.

    I try to talk to you, but I don't know what to say. I am afraid you don't want me to say anything. So I don't. But inside of me there are words waiting to come out. And tell you how I feel-like how I miss you. And how I love you despite my broken heart. And how I need you in my life. And especially how much I want you. But those words may forever stay in my heart-locked inside. Sometimes I wonder if there are words locked inside you too... but I'll never know.

    If I never met you, I wouldn't like you. If I didn't like you, I wouldn't love you. If I didn't love you, I wouldn't miss you. But I did, I do, and I will.

    When I miss you, sometimes I listen to music or look at pictures of you, not to remind me of you but to make me feel as if I'm with you. It makes me forget the distance and capture yo

    If you were going to die soon and had only one phone call you could make, who would you call and what would you say?  And why are you waiting

    Words will not be able to ever express how sorry I am for this, and I have profound regret and sorrow for the multitude of mistakes and harm I have caused.

    Sad isnt ir?
    what you do or say to me... when you come running back... when you need me again... I'll be here... right here waiting for you, I'll take you back... no questions asked. Sad isn't it?

    I wish he meant it when he kissed me cause then I could look back and see someone who loved me but I can only go back and see someone who used me

    You always say you hate to see me hurt, and you hate to see me cry. So all those times that you hurt me, did you close your eyes?

    A million words would not bring you back, I know because I've tried, neither would a million tears, I know I've cried

    We are afraid to love to much, for fear that the other person does not care at all.

    Of course, you're going to get your heart broken. And it isn't just going to happen once, but a lot. That's just part of growing up, and it makes you stronger. Then you can handle it better next time. You may not get through it yourself, but your friends will help you through it. And you'll be a stronger person because of it. Then one day someone will come along, and it'll all pay off and no one will ever break your heart again.


    I might not get to see you as often as I'd like, I may not get to hold you in my arms at night, but deep in my heart I know that it's true. No matter what happens... I'll always love you.

    Der er mange, men de er gode smiley


  • #13   12. okt 2011 "Det er trendy at sætte spørgsmålstegn efter hvert udsagn?"

    Pisse fedt citat, skrevet af lolwut.


  • #14   12. okt 2011 et hjerte fra f.eks. facebook hvor man kan have kopieret citatet erstattes af et ? smiley

  • #15   12. okt 2011 Ah okay, på den måde, troede folks grammatiske evner var gået helt til hundende.

  • #16   12. okt 2011 At tænke før man taler, er som at tørre røv før man skider.


  • #17   12. okt 2011 Det der ikke slår dig ihjel gør dig stærkere, det er sgu et gangster citat på lige fod med ACAB. Jesus Christ, det holder jo ingen steder.

  • #18   12. okt 2011 Haha ... det er derfor der står alle de spørgsmålstegn smiley

    -Men de står under mine farvorit citater også har jeg bare kopiret dem smiley hehe


  • #19   12. okt 2011 Det er ikke svært at finde en der kan få dig til at smile, det er ikke svært at finde en der kan få dig til at græde. Kunsten er at finde en, der kan få dig til at smile med tårer i øjnene smiley

  • Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #20   12. okt 2011 Lolwut:
    Jeg tror desværre folks grammatiske evner hvad angår spørgsmålstegn ofte er helt tabte. Jeg ser konstant (!) spørgsmålstegn de mest mystiske steder, og det er vældig moderne at afslutte hver sætning med et. Prøv at læse en salgsannonce for heste (for dem er der mange af, som er skrevet af unge piger - hvor tegnet især hitter åbenbart), hvor stort set det hele ender med et "?".

    Den har bare super gode gangarter?
    Den hedder Prinsesse-lyserrød?
    Elsker bare at nusse?
    Hesten er 7 år?
    Alt udstyr følger med?
    Hesten er hvid?
    Det er en hoppe?
    Den er bare pisse prinsesse-cute?
    Egner sig til børn?

    ..Sjovt at de spørger køberne om den slags og ikke selv ved det.. smiley


  • #21   12. okt 2011 Præcis!!

    Jeg har set det så tit, og jeg er ved at gå amok over det. Endelig en der har det på samme måde!


  • #22   12. okt 2011 Mette - Jeg har også lagt mærke til det, og ARGH!

  • Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #23   12. okt 2011 Hehehe, ja - det er drøn-hamrende irriterende!!
    Jeg springer altid den slag annoncer og forum-indlæg over, hvor alt er spørgsmålstegn.. Jeg gider simpelthen ikke sortere i, hvad der reelt er spørgsmål og hvad der bare er sætninger.. smiley


  • #24   12. okt 2011 Ja det er mega irriterende?

    Især fordi det får mig til at tro folk tror de er pisse vigtige.







    lol smiley


  • #25   12. okt 2011 mit hjerte fra facebook blev i hvert fald til et spørgsmål tegn, ved self ikke med de andre smiley
    men ja det er nederen og se på, og giver egentlig heller ikke mening smiley


  • #26   12. okt 2011 Her et hjemmelavet et

    Verden

    Hvad sker der for den had og krig i denne verden....
    Nogen bør stoppe den ondsindige færden...

    Således en verden burde være...
    Er glæde mennesker og harmonisk atmosfære...
    At kunne mærke at mennesker i deres sjæl er kære...
    Det ville for alt i verden være den største ære....


    I de fattige og uretfærdige lande.....
    Ville jeg ønske at held og lykke ville strande....
    At de fattige ingen nød lide vil...
    Og at der kommer mere glæde til.... smiley


  • Camilla L
    Camilla L Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 31
    #27   16. okt 2011 her er et jeg selv har fundet på.

    livet er en lang rutsjebane, det går op og ned, men bliv ikke skræmt når det går ned, for på et tidspunkt vil det atter gå op, du vil igen ende på toppen.


  • #30   31. dec 2011 "Makeup can make you look pretty on the outside. But it doesn't help if you're ugly on the inside. Unless you eat the makeup"

    "You can't buy happiness, but you can buy bacon, and that's kind of the same thing."

    "You can close your eyes to things you don't want to see, but you can't close your heart to the things you don't want to feel."


  • #31   3. jan 2012 Du skal ikke kaste med Sten, hvis du selv bor i et glashus.. eller hvis Sten er rocker og ved hvor du bor!

  • #32   20. feb 2012 in my dreams you are my life but in my live you are just a dream


    everybody dies but not everybody lives


    live to ride
    ride to die


    bag mine øjnlåg findes drømme som forsvinder når de åbnes


    if you can dream it you can do it


    den som virkelig fortjener dine tårer ville aldrig lade dig græde


    jeg har ikke fundet en jeg kan leve med, jeg har fundet en jeg ikke kan leve uden


    perfekt betyder ikke at det er fejlfrit men at man ikke ønsker det anderledes


    love you once love you still always have always will


  • Theis H
    Theis H Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #33   28. aug 2013 Once upon a time I was
    Sweet and innocent.
    And then shit happened.


  • #35   30. aug 2013 Hvis du ikke ændrer kurs havner du der hvor du er på vej hen!

Kommentér på:
Gode Citater / Digte ?!?

Annonce