{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.580 visninger | Oprettet:

åh kender i det:( {{forumTopicSubject}}

kender i det nå man har den så kaldte kun sex ven og der så lige pludselig kommer følser i det... øv øv det ødelægger alt..

så kan det være svært at komme vider..

træls.!:(
og i sær hvis det er det bedste sex man har haft:(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  åh kender i det:(
  • #2   17. okt 2011 Det er bedre at stoppe det... Jeg lagde og fjollede rundt med en pige gennem nogle måneder, det endte med jeg blev rigtig glad for en anden pige, og mente selv at inden det kunne fortsætte med hende måtte jeg afslutte det med min bolleveninde... Så tog satset, stoppede det inden jeg var sikker på den nye, det viste sig så min bolleveninde havde nogle følelser i klemme pludselig som ikk var nævnt før det blev et kæmpe problem... Endte med jeg mistede en god veninde(den bedste vil jeg påstå), men fik verdens bedste kæreste i den nye jeg satsede på...

Den dag idag, ville jeg hellere have haft afvide da min bolleveninde begyndte at få følelser, så det kunne være stoppet, så havde jeg nok haft både verdens bedste kæreste og verdens bedste veninde... Men, desværre er livet ikk sådan... Kom over det, der masser andet sex..

Meen hvaa, er han ikke interesseret i dine følelser, kun sexen?

• #3   17. okt 2011 smil. toset drenge:)

jeg kendte ham heldigvis ikke sådan venne rigtigt men kun fordi vi arbejder i samme område og han er sådan rimelig fremme i skoene så syns måske bare det var nemt med ham for han er frisk på det meste.. faktisk slet ikke min type. men ja så sker det med følser. det heldigvis 2 mdr siden jeg har set ham men så i weekenden skrev han lige igen. men det blev ikke til vi skulle ses.. både godt og skidt hvis i forstår:)

• #4   17. okt 2011 han missen: hmm nej tror vist jeg klaret at skræmme ham væk:)
    blev vist lidt for ivrig for at se ham at det gik lidt skævt... ups

men altså sket er slet men bare træls jeg ikke kan slippe ham helt ud af hovedet...

for fuck hvor skøn han kunne være nå vi sås det var vildt...
    forstår ikke helt jeres måde at være på drenge.. så sig dog hvad i tænker og ikke bare la tingene stå..
    kunne han nu bare sige..
    hey det var det..
    eller
    ro på, det kun sex
    eller hvad ved jeg..

• #5   17. okt 2011 men vi har da ses i ca 2 år såadn engang i mellem så helt lige gyldig kan jeg sku da ikke ha været?

• #7   17. okt 2011 ja camilla du har ret men nogle gange må man satse såret kan men jo altid blive.
    hvor intet vover intet vinder.

men super surt!

det skøre med ham her er at han er fantastisk nå vi er sammen sød betænksom nusser kysser og er 100% på.. men så han så ikke er der så var det bare det agtigt til vi ses næste gang så kan lige så sød igen..

• #10   17. okt 2011 peter ja præcis fordi der ikke var følser var det så fedt jeg var sku lige glad hvad han tænkte bare jeg fik prøvet hvad jeg ville.
    men hvorfor er han så så sød nå vi har været sammen... altså sådan helt meget i forhold til hans type..?

kan i fyre godt li nogle af de piger i er sammen men den følserne skræmmer jer?
    derfor i er såadn.. og hvorfor skriver han så lige i weekenden om hvor dejligt det var hvis jeg lige lå ved ham nu... altså.. underligt ikk.. eller er det bare sådan?

• #12   17. okt 2011 ham her var min første bonus ven.. så jeg jeg har fundet ud af jeg nok heller ikke lige er den bedste til det sex uden føelser halløj:(

• #13   17. okt 2011 peter sådan havde jeg ikke lige tænk det.. det giver pludselig rigtig god mening:)
    godt du lige skrev det.!

kan man som fyr godt møde en pige man syns er rimelig fin men ikke lige være klar til hvad hun byder ind med??
    altså ikke syns man er førdig med at prøve mere og flere?

• #14   17. okt 2011 peter tak du siger nogle ting jeg temmelig godt kan bruge til at forstå jeres verden..

men hvorfor vender han så tilbage igen og igen..

han har seføli godt forstået at jeg er blevet lidt besat af ham.

som jeg nu føler jeg har rimelig styr på efterhånden.

man hvorfor dropper han så ikke bare kontakten... han har jo massere af piger.. går jeg stærkt udfra.

• #15   17. okt 2011 hmm jamen tror nu ikke han har problemer med at lære en ny at kende.. nogle kange tænker jeg om ham jo flere jo bedre.. uden faktisk at kende hans mening.

men jo han skulle nok også bare lige se om han stadig havde mig hvor han ville siden han skrev i weekenden.

men heldigvis, tager jeg det efterhånden ret roligt selvom det seføli rykker lidt i ens tanker stadig nå han kontakter en.. men det bliver bedre:)

tror han nyder at være alene drikke og gå i byen så det skal han da også endelig bare gøre. jeg komme nok også vidre:) smil.

men en fed tid ville bestemt ikke ha undværet den for det her følsessygepjat, som jeg nu egang oftes bevæger mig ud i.

men du har sku fået tingene til at hænge bedre sammen og gå op i en højre enhed:)
    det sku sundt at få øjnene op for en andens synsvinkel.

• #16   17. okt 2011 ups sorry stave fejl. men tror du kan regne ud hvad der skal stå:)

• #17   17. okt 2011 ja du har ret og måske lige ham jeg ville ha for han er den første der har "afvist" eller jeg du ved:)

helt afvist har han ikke men stadig..

er bare vild med flapet drenge, der godt ved de kan få det meste, med det er også de sværeste at tæmme;)

og ja han er en af dem:)

• #18   17. okt 2011 jeg har set ham over 2 år.. med nogle gange nogle mdrs mellem rum.. jo han har haft flere gløder i ilden, andet ville chokere mig:)

• #19   17. okt 2011 kender ham slet ikke sådan rigtigt så skal seføli ikke udtale mig om han måde at være og tænke på..

men er nu sikker på han er en drengerøv der vil prøve det meste, så det skal han ha lov til.

bare ærgelgt for mig jeg ikke kunne la det være kun sex:)

• #20   17. okt 2011 griner du har vist også været ret vild:)

• #21   17. okt 2011 ja det nok det jeg skal men er ret kresen så derfor svært nå man finder en der opfylder det han skal så det nok der der går galt:)
    det er hverfald min erfaring med ham her:)

• #22   17. okt 2011 kræsen:)

• #23   17. okt 2011 smil, ja sikkert. men jeg sku glad for du lige ville få øjnene op på mig så jeg lidt bedre kan sætte mig ind i nogle af jeres tanker:)

• #24   17. okt 2011 ha ha. billig ja nu behøves man vel ikk være billig fordi man trænger til lidt forandringer.

• #25   17. okt 2011 måske..

jeg er ikke så nem, så der havde du nok fået din første afvisning:)

ham her er min første bare for sjov ven.;)

• #26   17. okt 2011 som sagt er meget kræsen!!!!!

vin diesel.. jo så har du en chance:)

• #27   17. okt 2011 smil sødt. men den gik nok ikke her:)

• #28   17. okt 2011 præcis;)

tak for dine svar faktisk temmelig brugbart:)

nat nat

• * Fisken *
    * Fisken * Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
    #32   18. okt 2011 Jeg nyder min singletilværelse rigtig meget, men der skal ikke være nogen tvivl om at hvis den rigtige mand lige kommer forbi, så tænker jeg ikke så meget - så skal det bare prøves med forhold.. Jeg har jo trods alt ikke planer om at få børn og blive gammel med mig selv smiley

Og der er jo ikke noget mere livsbekræftende end kærlighed, selvom det kan komme til at gøre ondt på sigt er det jo bare at nyde det så længe det varer! smiley

Jeg tror nu forøvrigt der er ligeså mange mænd der får noget i klemme med deres venner med fordele, som der er kvinder... Jeg har flere gange været nødt til at afbryde med en mand, som simpelthen blev forelsket, hvor jeg ikke var interesseret. Har faktisk aldrig selv prøvet at blive forelsket i en bolleven hvor det ikke var gengældt.. Men jeg føler med dig Mie J, det er helt sikkert ikke sjovt at stå tilbage med sine følelser og ikke nogen steder at gøre af dem...

• #36   18. okt 2011 lillelund ja du har ret der er seføli også piger der heller ikke siger hvad de tænker.

ja det sku om at nyde det mens tid er.. men fuck det træls at præcis som fisken siger at det ikke nemt at stå tilbage med følelser man ikke ved hvor man skal gøre af.

det heldigvis ikke så slemt nu hvor jeg har vendt mig til tanken om det nok bare var det:)

er glad for så mange svar.. ja peter har jo fået sagt nogle ting der giver ret god mening og allegevel er logik men svært at se lige i den tid man er i det:)
    det derfor jeg skriver nu fordi det er kommet lidt på afstand, så det nemmere og sige det hele:)

• #38   19. okt 2011 præcis, det var nu træls at der skulle komme mere i det for var en mega god tid:)

skal man være heldig den kom igen ville jeg sku nok ikke kunne sige nej...

Kommentér på:
åh kender i det:(

Annonce