1.580 visninger
|
Oprettet:
åh kender i det:( {{forumTopicSubject}}
kender i det nå man har den så kaldte kun sex ven og der så lige pludselig kommer følser i det... øv øv det ødelægger alt..
så kan det være svært at komme vider..
træls.!:(
og i sær hvis det er det bedste sex man har haft:(
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 322
Den dag idag, ville jeg hellere have haft afvide da min bolleveninde begyndte at få følelser, så det kunne være stoppet, så havde jeg nok haft både verdens bedste kæreste og verdens bedste veninde... Men, desværre er livet ikk sådan... Kom over det, der masser andet sex..
Meen hvaa, er han ikke interesseret i dine følelser, kun sexen?
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 36
jeg kendte ham heldigvis ikke sådan venne rigtigt men kun fordi vi arbejder i samme område og han er sådan rimelig fremme i skoene så syns måske bare det var nemt med ham for han er frisk på det meste.. faktisk slet ikke min type. men ja så sker det med følser. det heldigvis 2 mdr siden jeg har set ham men så i weekenden skrev han lige igen. men det blev ikke til vi skulle ses.. både godt og skidt hvis i forstår:)
sep 2011
blev vist lidt for ivrig for at se ham at det gik lidt skævt... ups
men altså sket er slet men bare træls jeg ikke kan slippe ham helt ud af hovedet...
for fuck hvor skøn han kunne være nå vi sås det var vildt...
forstår ikke helt jeres måde at være på drenge.. så sig dog hvad i tænker og ikke bare la tingene stå..
kunne han nu bare sige..
hey det var det..
eller
ro på, det kun sex
eller hvad ved jeg..
sep 2011
sep 2011
hvor intet vover intet vinder.
men super surt!
det skøre med ham her er at han er fantastisk nå vi er sammen sød betænksom nusser kysser og er 100% på.. men så han så ikke er der så var det bare det agtigt til vi ses næste gang så kan lige så sød igen..
sep 2011
men hvorfor er han så så sød nå vi har været sammen... altså sådan helt meget i forhold til hans type..?
kan i fyre godt li nogle af de piger i er sammen men den følserne skræmmer jer?
derfor i er såadn.. og hvorfor skriver han så lige i weekenden om hvor dejligt det var hvis jeg lige lå ved ham nu... altså.. underligt ikk.. eller er det bare sådan?
sep 2011
sep 2011
godt du lige skrev det.!
kan man som fyr godt møde en pige man syns er rimelig fin men ikke lige være klar til hvad hun byder ind med??
altså ikke syns man er førdig med at prøve mere og flere?
sep 2011
men hvorfor vender han så tilbage igen og igen..
han har seføli godt forstået at jeg er blevet lidt besat af ham.
som jeg nu føler jeg har rimelig styr på efterhånden.
man hvorfor dropper han så ikke bare kontakten... han har jo massere af piger.. går jeg stærkt udfra.
sep 2011
men jo han skulle nok også bare lige se om han stadig havde mig hvor han ville siden han skrev i weekenden.
men heldigvis, tager jeg det efterhånden ret roligt selvom det seføli rykker lidt i ens tanker stadig nå han kontakter en.. men det bliver bedre:)
tror han nyder at være alene drikke og gå i byen så det skal han da også endelig bare gøre. jeg komme nok også vidre:) smil.
men en fed tid ville bestemt ikke ha undværet den for det her følsessygepjat, som jeg nu egang oftes bevæger mig ud i.
men du har sku fået tingene til at hænge bedre sammen og gå op i en højre enhed:)
det sku sundt at få øjnene op for en andens synsvinkel.
sep 2011
sep 2011
helt afvist har han ikke men stadig..
er bare vild med flapet drenge, der godt ved de kan få det meste, med det er også de sværeste at tæmme;)
og ja han er en af dem:)
sep 2011
sep 2011
men er nu sikker på han er en drengerøv der vil prøve det meste, så det skal han ha lov til.
bare ærgelgt for mig jeg ikke kunne la det være kun sex:)
sep 2011
sep 2011
det er hverfald min erfaring med ham her:)
sep 2011
sep 2011
sep 2011
sep 2011
jeg er ikke så nem, så der havde du nok fået din første afvisning:)
ham her er min første bare for sjov ven.;)
sep 2011
vin diesel.. jo så har du en chance:)
sep 2011
sep 2011
tak for dine svar faktisk temmelig brugbart:)
nat nat
jun 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
Og der er jo ikke noget mere livsbekræftende end kærlighed, selvom det kan komme til at gøre ondt på sigt er det jo bare at nyde det så længe det varer!
Jeg tror nu forøvrigt der er ligeså mange mænd der får noget i klemme med deres venner med fordele, som der er kvinder... Jeg har flere gange været nødt til at afbryde med en mand, som simpelthen blev forelsket, hvor jeg ikke var interesseret. Har faktisk aldrig selv prøvet at blive forelsket i en bolleven hvor det ikke var gengældt.. Men jeg føler med dig Mie J, det er helt sikkert ikke sjovt at stå tilbage med sine følelser og ikke nogen steder at gøre af dem...
sep 2011
ja det sku om at nyde det mens tid er.. men fuck det træls at præcis som fisken siger at det ikke nemt at stå tilbage med følelser man ikke ved hvor man skal gøre af.
det heldigvis ikke så slemt nu hvor jeg har vendt mig til tanken om det nok bare var det:)
er glad for så mange svar.. ja peter har jo fået sagt nogle ting der giver ret god mening og allegevel er logik men svært at se lige i den tid man er i det:)
det derfor jeg skriver nu fordi det er kommet lidt på afstand, så det nemmere og sige det hele:)
sep 2011
skal man være heldig den kom igen ville jeg sku nok ikke kunne sige nej...
åh kender i det:(