{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.896 visninger | Oprettet:

Allan S
Allan S
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 28

Meget sex? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg har en kæreste som Jeg har kendt i et års tid. Vi har været fra hinanden i to måneder, efter at have kommet sammen i tre måneder. Herefter fandt vi sammen igen, og er stadig sammen.

Problemet er, at Jeg synes hun har ændret sig meget siden første gang. Før hen, ville hun gerne have sex, og ville nogle gange bolle 5 gange om dagen, og var næsten aldrig ked af det (kun ligesom vi andre er i hverdagen over små ting osv) - men denne gang er hun meget materialistisk, hun vil gerne have ting - tøj, sko, jakker, bukser (hun er på kontanthjælp, så hun har ikke rigtig nogen penge. Men hun var også på kontanthjælp første gang, og hun har sin egen lejlighed. Men før måtte jeg helst ikke give hende noget), hun gider kun sex et par gange om måneden, og er MEGET trist og negativ i perioder, men nogle gange ligner hun også sig selv fra før.

Har prøvet at snakke om det med hende, men det hjælper ikke.

Hvad ville I gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Showersystem 3.000 kr.
  • Rengøring af ventilationsrøret og installation af en ny ventilator, kun 1 stk. (jeg kan købe ventilator, med din anbefaling) 350 kr.
  • Opsætning af 5 lamper 1.320 kr.
  • Need to move ikea wardrobe to new apartment around 200 meters away. 800 kr.
  • Fjerne tapet 2 vægge 1.000 kr.
  • Beskæring af æbletræ 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meget sex?
  • #1   1. dec 2011 snakke med hende i stedet for at spørge en masse mennesker som ikke aner en klap om dig og din kæreste smiley

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 550
    #2   1. dec 2011 Easy choice!

• #3   1. dec 2011 Finde en anden.. Der er nok fisk i havet..

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    feb 2008

#4   1. dec 2011 Tak for Jeres useriøse og til emnet bestemt relaterede svar små mennesker smiley

• #5   1. dec 2011 hun pumper dig jo bare for penge, væk med hende

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#6   1. dec 2011 Du spurgte om en mening, og det var hva du fik din lille skid.!

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    feb 2008

#7   1. dec 2011 Små slag din homotyr smiley

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#8   1. dec 2011 Men tag din kæreste i hånden og gå ud og erobre verden! Der venter jer et slaraffenland af barnevogne,brugt tøj og toast!

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#9   1. dec 2011 Kom videre i teksten man, hun er da ikk værd at samle på! Sys du ikk selv du er mere værd ?

• #10   1. dec 2011 Mmmm toast.. Fiser lige i Fakta.. Hæ hæ

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#11   1. dec 2011 Vil du ha sympati og lyserøde ideer, så lad dig tryllebinde af en piges mening og spild lidt mere af dit liv :)!

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    feb 2008

#12   1. dec 2011 Tror du har ret Søren F....

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#13   1. dec 2011 Og er faktisk lidt misundelig, for ungkarle livet er sku da det fedeste i hele verden! :)!!

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#14   1. dec 2011 Så ud og køb lidt skjorter og bukser, også ellers bare fremaf smiley

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#15   1. dec 2011 Og helt ærlig som ham den anden dude siger, bistand? Siger det ikk lidt om karakter?

• #16   1. dec 2011 bistand / kontanthjælp siger vel ligeså meget som fx at gå på fagforeningen gør

• #17   1. dec 2011 Prøv at pakken en sød bamse ind i en flot kasse og se hendes reaktion når hun åbner den.
    bliver hun super glad er hun da helt sikkert hver at samle på, men hvis hun ser skuffet ud hmm ja så må hun finde sig en gammel rig mand smiley

Sex forandre sig i alle forhold, og man må bestemt ikke smide guld på gaden.
    ja der er mange fisk i havet meeeeen syntes der er langt mellen dem der er hver at beholde smiley

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#18   1. dec 2011 A-kasse ja, som man oven i købet selv financiere..en slags forsikring i tilfælde af arbejdsløshed! Bistand er for dem som ikk røre en finger!

• #19   1. dec 2011 Søren F
    Ved bistand og kontanthjælp har man jo også betalt skat, og man betaler skat af sin bistand / kontanthjælp

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#20   1. dec 2011 Men sune søgen på hende er sku da ret fed! Tror jeg os du vil gi mig ret i!

• Camilla T
    Camilla T Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 13
    #21   1. dec 2011 Hvor meget snakker i samme ?

Det kan være der er noget som går hende på som hun måske ikke føler hun kan snak med dig om? som gør at hun virker trist.
    men der kan self også være mange andre grunde.

Sådan som jeg forstå det du skriver, så gir du hende ting for at få hende til at blive glad eller hvordan skal det forstås ??
    for hvis det skal forstås sådan, så vil jeg syntes at det ender med at blive en "lege" for hende, for så kan hun virke trist for at du skal bruge penge på et eller andet som hun gerne vil ha'.

Nu ved jeg ikke hvem af jeg som ligger op til sex, men hvis det er hende hvergang (som jeg forstå det) så mangler hun måske lidt mere "mand" fra dig af, hvor hun ligger op til det og åbner op for det indre "vilddyr" (som mange mænd går og gemmer) .

Hvis du ikke for så meget ud af jeres forhold som du vil have det, så må jeg give de andre ret, udskift hende.

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#22   1. dec 2011 Ja ja men det da stadig penge du har fået for at lave hvad? Ingenting !

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#23   1. dec 2011 Værsgo et stk lyserød forklaring!

• #24   1. dec 2011 Søren F
    Hvor meget mere end det laver man på a kasse ?
    Og skulle da også mene at de fleste folk på kontanthjælp og ligende ydelser bliver tvunget i aktivering ?

• #25   1. dec 2011 Helt sikkert søren smiley
    Det er altid fedt at blive bekræftiget
    Du ved når de siger hold da op er alt det til mig
    den er altså for stor til analsex smiley
    du ligner en model
    men kan nu bedre lide at man vågner morgen grim som aldrig før og hun bare putter sig ind til en uhmmm så er jeg solgt smiley

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#26   1. dec 2011 Ja du da helt sikkert på bistand det kan man da høre !

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#27   1. dec 2011 Helt sikkert men hvis det er den forkerte man vågner op til, no thanks

• #28   1. dec 2011 Søren F
    Haha du er da en kegle xD
    Er ikke på bistand nej, men det kan være du inderst inde misunder folk på bistand ? du ville gerne selv du kunne gå rundt og lave ingenting og få penge for det ?

• #29   1. dec 2011 Ja eller hvis hun er morgengrim eller dårlig ånde he he

det er kun mig der må være det smiley

• #30   1. dec 2011 P .
    Jeg har aldrig sagt det er i orden at folk 'Lever' på kontanthjælp,
    Men hvis en person mister sit job, søger kontanthjælp, og imens personen får kontanthjælpen virkelig prøver at få et nyt job syntes jeg det er fint.
    Men man skal selvfølgelig ikke bare sidde og fede den, det er jeg med på.

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#31   1. dec 2011 Ja helt sikkert misunder jeg det lorte liv, jeg gad da helt vildt godt og vende hver en fem øre aldrig ku låne til hus eller bil. Selvfølgelig fedt liv. Men hvis du kan leve med det, super.

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#32   1. dec 2011 Ha ha så trækker idioten i land ! Typisk S!;)!

• #34   1. dec 2011 Igen en anonym profil..

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#35   1. dec 2011 Man ska jo nødig lave noget som helst..

• Camilla T
    Camilla T Tilmeldt:
    jun 2011

#36   1. dec 2011 De møder er noget af det mest kedelig de findes, for det er det samme man sidder og høre på hver gang.
    Ville heller møde op på et job eller i skole, for det er noget som man vil, at møde op til de møder som man ikke rigtig gider fordi man skal sidde på siden flade røv og høre på det samme og det samme, nej tak!

Men man skal nok selv have prøvet det for at forstå det.

• Camilla T
    Camilla T Tilmeldt:
    jun 2011

#38   1. dec 2011 P. Jeg siger ikke det er hårdt ?
    Jeg kan ikke med dage hvor der sker det samme og det samme, jeg er træt af og gå hjemme, men når der ikke er nogle job som jeg kan opfylde de krav til som der nu er, hvorfor skal jeg så gøre en indsats for at få det ?
    Der er så mange job som jeg ikke kan få pga min ryg, og ikke nok med det, så kræver mange af dem at man har bil og kørekort og det har jeg ikke, ellers så skal man have erfaring eller være uddannet til det.

Man kommer ikke langt med en uddannelse som social og sundhedshjælper når man ikke kan udføre det arbejde fordi man har dårlig ryg.

Men kan ikke se hvorfor vi skal snakke om alt det her herinde ?

• #39   1. dec 2011 Ja for gud forbyde da at vi bruger vores skatte penge på danskerne, istedet for at sende flere og flere penge ned til negerne, og samtidig skrue afgiftrerne op på alting i vores eget land... Lorte land.

• Camilla T
    Camilla T Tilmeldt:
    jun 2011

#40   1. dec 2011 P. Du kender mig ikke så hvorfor udtaler du dig så om mig på den måde ? hvor er det da for latterligt!

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#41   1. dec 2011 Kender i den "ven" som altid tager imod frokost tilbud og drinks i byen, men altid "glemmer" selv at gi en omgang?

• #42   1. dec 2011 "Førhen ville hun aldrig have noget - nu vil hun have sko,jakker toppe trøjer osv osv." smiley DUDE WTF?????? ..... it's all about the money.. all bout the dum dum dum dum dum.......

Lyder til hun bare spiller dig rundt, tryghed kan få mennesker til at blive sammen selvom de ikke har en chance for at overleve i et forhold...
    Og det lyder umiddelbart til at i bare fandt sammen igen..... pga tryghed... Som... Du skriver slet ikke du har været ked af det på noget tidspunkt... eller hun var ked af det... "HALLO baboom.. jeg får ikke nok sex og mister penge" .... Skal jeg skære det mere ud i pap.. er du lykkelig der hvor du er nu? ... ...
    Er hun lykkelig uden dine penge?...

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#43   1. dec 2011 Camilla- Hva er det der står i din profil tekst?

• Camilla T
    Camilla T Tilmeldt:
    jun 2011

#44   1. dec 2011 P. Du tager meget fejl ang hvad jeg er for en type!
    men gider seriøst ikke og spilde mere af min tid på sådan en som dig!

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#45   1. dec 2011 "fuck jer fuckhoveder som snyder"

• Camilla T
    Camilla T Tilmeldt:
    jun 2011

#46   1. dec 2011 Søren F . hvad mener du ?

• Camilla T
    Camilla T Tilmeldt:
    jun 2011

#47   1. dec 2011 Søren F. det er fordi jeg er blevet snydt af en herinde, modtog aldrig en trøje som jeg har betalt for og har aldrig fået mine penge tilbage .

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#48   1. dec 2011 Tror du din kommune siger noget ligende om dig?

• Camilla T
    Camilla T Tilmeldt:
    jun 2011

#49   1. dec 2011 Søren F. Nej hvorfor skulle de dog gøre det ?
    og hvis du er lige så fucking nederen og latterlig og høre på som P. så drop det, du for ikke noget ud af det smiley

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#50   1. dec 2011 Ska du da ikk blande dig i! Desuden har jeg ikk sagt noget grimt om dig! Det har du selv sørget for! Prøv at løsne kasketten lidt så du for lidt blod til hovedet!

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#51   1. dec 2011 Mener da i øvrigt man kan læse videre til assistent som social og sundheds hjælper, hvor man skåner ryggen noget mere. Kræver selvfølgelig man har noget mellem ørene!

• Camilla T
    Camilla T Tilmeldt:
    jun 2011

#52   1. dec 2011 Fuck hvor er i lamme og høre på man, hvor gammel er i ?
    jeg siger bare velkommen til blå stue smiley

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#53   1. dec 2011 Ja ha ha ha, du er så sjov..

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#54   1. dec 2011 Vi er gammel nok til at holde et arbejde hvertfald.. Hva med dig!?

• Camilla T
    Camilla T Tilmeldt:
    jun 2011

#55   1. dec 2011 søren . Ja man skal have noget mellem ørene for at tage assistent uddannelsen, men det i har mellem ørene sidder højere oppe på mig smiley

• Trine J
    Trine J Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 31
    #56   1. dec 2011 Hun kan være meget påvirket af situationen omkring det at være på kontanthjælp, og har måske ikke selv rygrad til at bryde vanerne og komme ud og igang og dermed få det bedre psykisk (hvis hun ellers er sund og rask) Prøv og snak med hende om hun tænker sådan? om du skal hjælpe hende, eller noget. Forklar du ikke forstår hende humærsvingninger og hvordan det påvirker dig.
    Der kan være små ting der bare betyder så meget. Og er man psykisk stresset på den ene eller den anden måde ryger sexlysten total. Men den skal nok komme igen når der er styr på tilværelsen.

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#57   1. dec 2011 Tror ikk du ska forsøge at videreuddanne dig..

• Camilla T
    Camilla T Tilmeldt:
    jun 2011

#58   1. dec 2011 P. lille ven du må med glæde gerne få min ryg, jeg fik et knæk i rygge i 2008 og ikke nok med det så er jeg født med svej i ryggen, men gør du bare nar.

Jeg spiller ikke computer hele dagen har andet og bruge min tid på, hvorfor få en job når man kan starte i skole ?

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#59   1. dec 2011 P.
    Forstår det heller ikk.

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#60   1. dec 2011 Hvorfor få et job når man kan gå i skole!

Du er det der er med til at ødelægge det for alle andre. Du er problemet med danmark sammen med alle de andre som ikk gider!

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#61   1. dec 2011 Du er langt ude hvor du ikk kan bunde, og håber dine bade vinger er defekte så du kan vågne lidt op og selv holde dit hovede over vandet!

• #62   1. dec 2011 istedet for at smadre mandens tråd så tag den priv. smiley .... Selvom det er spændende at læse hvem der kan kaste flest håndtegn på bordet

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

#63   1. dec 2011 Ja undskyld, bare mit pis der koger !

• #64   1. dec 2011 Elsker admins smiley !! Thumbs up

• #66   1. dec 2011 Typisk adminds? Personen p har lavet mindst 2 profiler. Og han blærer sig med eget firma osv. Han må godtnok ha travlt i det firma smiley siden han kan bruge så meget tid på ingenting herinde. Og det går kun ud på at nedgøre andre, så forstår skam godt adminds.

• Danny O
    Danny O Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60
    #67   1. dec 2011 Hvor har Søren F dog bare så umådelig meget ret.

Der er godt nok mange efterhånden der burde se og tage sig sammen. Der er sku altid et job til dem som gider at lave noget.

Men ja, det er da bare meget nemmere og lave ikke en skid, og det bliver jo bare endnu mere luksus når i kommer til at få endnu mere. Det er sku til at brække sig over, kom dog igang i stedet for at tude. Livet er hårdt, sådan er det.

Hva vil i gøre når der ikke er flere penge og få af ? Vil i så leve af ingenting ?

• tommy j
    tommy j Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 91
    #68   1. dec 2011 studser lidt over udtrykket "skift hende ud" hun er sgu da ikke et par underbuker..
    tag en snak med hende som man gør i et voksen forhold, istedet for at tude på baboom.

• yo f
    yo f Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 33
    #69   1. dec 2011 hold kæft det her er nok den mest interessante tråd jeg længe har læst. En masse kloge og rigtige ord, blevet skrevet, trykt og sendt på det vilde, åbne net.

Vinderne af de så ekstrem kloge og sande ord skal da helt sikkert være P. og Søren F. - så meget min holdning. det er faktisk ingen holdning. det er facks. Find et job og lad være med at nasse.
    blev så sur og arrig da jeg hørte hvad en kontanthjælpsmodtager får i "løn". det skal mine skattepenge fandme ikke gå til!

• yo f
    yo f Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 33
    #70   1. dec 2011 tilbage til tråden, enig med tommy J!

• #71   1. dec 2011 Jeg synes du skal sætte dig ned og tag en snak med hende. Ved godt du har prøvet det, og du følte ikke det hjalp, men sig det til hende, som du har skrevet herinde. Du føler hun har ændret sig meget, fra første gang i kom sammen og til nu, og spørg om der evt. er en grund til det, og så få det løst derfra. Prøv også at spørge hende om hun kan sætte ord på hvorfor hun i perioder er ked af det og negativ. Måske er der noget der virkelig går hende på, og måske ville det hjælpe hvis du vidste grunden, og støttede hende i det.
    Du må bare ikke beskylde hende for at være sur eller negativ, hvis hun i virkeligheden er ked af det. Jeg kender det fra mig selv af. Hvis man er rigtig ked af det over noget, og bliver ''beskyldt'' for at være pisse sur, så bliver man endnu mere såret, fordi man føler ens kæreste er ligeglad, og ikke vil sætte sig ind i ens sted.

• #72   2. dec 2011 kan være hun er ved at blive vinter deprimeret ..

• #73   15. dec 2011 overvejet hun måske har en dipration og har brug for lidt prof hjælp, eller brug for du sætter dig ned og fortæller hvordan du ser det kunne være hun ikke lige tænkte over det...

Kommentér på:
Meget sex?

Annonce