{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.736 visninger | Oprettet:

MLH !
MLH !
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Tage kontakt, hvordan? {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger.

Hej er en frisk gut på 18år. Jeg har aldrig haft en kæreste hvorfor ved jeg ikke, men tror jeg har været bange for at forpligte mig da kammeraterne tideligere har været en meget stor del af min hverdag. Jeg har aldrig rigtig følt mig interesseret i nogen pige ikke at jeg er til drenge eller har været i tvivl på det område, syntes bare ikke det har sagt mig så meget førhen.
Er for god til at opføre mig ondsvagt med drengene i byen til at der har været nogen mulighed for at møde nogle normale mennesker der.
lad mig slutte af med at sige jeg er god til kropsporg og har nemt ved at snakke med folk.

Nu til mit spørgsmål. Mødte den her pige i fredags på et stille og roligt sted vi sad og snakkede lidt og og syntes vi harmonerede rigtig godt hun virkede rigtig interesseret, sad og nulrede ved sig selv og gjorde sig rigtig feminin osv, efter en lille halvanden time ville hendes veninder have hende med videre, hun spurgte mig meget usikkert inden hun gik om jeg ikke ville have hendes tlf nummer jeg sagde jo hun virkede jo rigtig sød jeg sluttede af med at sige jeg ville ringe inden længe hun sagde pænt tak og jeg fik mig et kys på kinden.
Hvordan tager jeg kontakt igen har tænkt en del på hende siden, ved ikke om jeg bare har fået kørt det op til noget super svært men har brug for råd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tage kontakt, hvordan?
Kommentér på:
Tage kontakt, hvordan?

Annonce