2.222 visninger
|
Oprettet:
Julegave til kæresten? {{forumTopicSubject}}
Hej Baboom!
Det er nu ved at være op over, og stort set alle gaver er købt - pånær gaven til min kæreste.
Vi har officielt været sammen en måneds tid nu.
Jeg har ikke lyst til at give hende random-ting som parfume, film, tøj, smykker osv.
Jeg tænker noget i stil med en oplevelse af en art, men hvad fåååååk kan man finde på?
Hun er en tøs med ben i næsen, stille og rolig i temperament, og sådan lidt en "pæn" pige.
Jeg tænker, at det ikke skal være for fint og sødt, men heller ikke for lavsi - og det skal kunne huskes.
Any ideas??
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.886
dec 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 156
.. men så fandt jeg så ud af at stedet hvor man kunne få det var gået konkurs, såååå
Men idéen er da meget god, hvis du kan finde et lignede sted
maj 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 60 Svar: 895
dec 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 156
Jae, det har du da egentlig nok ret i
jun 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 37
Min kæreste og jeg har været sammen i snart 2 år. og jeg overvejer stærkt at give ham sådan en Faldskærmsudspring!
men jeg ville da blive mega glad, hvis jeg fik sådan en opleves, eller sådan forkælelse tur med kæresten
eller sådan tur til Norge med Oslofægen :), det kunne være så romantisk
jan 2009
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 32
jul 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 359
Tror det er bedst efter 1 måneds tid, da det vil være overkill med vilde gaver og så skal i jo også tænke på budgettet. Vil nok sige at når det er så kort tid, så syntes jeg gaven aller max måske koste 500 kr og gerne under. Man skal også være realistisk
jul 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 359
Julegave til kæresten?