{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.222 visninger | Oprettet:

Julegave til kæresten? {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom!

Det er nu ved at være op over, og stort set alle gaver er købt - pånær gaven til min kæreste.

Vi har officielt været sammen en måneds tid nu.

Jeg har ikke lyst til at give hende random-ting som parfume, film, tøj, smykker osv.
Jeg tænker noget i stil med en oplevelse af en art, men hvad fåååååk kan man finde på?
Hun er en tøs med ben i næsen, stille og rolig i temperament, og sådan lidt en "pæn" pige.

Jeg tænker, at det ikke skal være for fint og sødt, men heller ikke for lavsi - og det skal kunne huskes.

Any ideas??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegave til kæresten?
  • #1   7. dec 2011 Er tildels enig med dig i at tøj, smykker og parfume er kedeligt og "normalt", men jeg har før givet min kæreste et smykke, fordi der var mere i det, end bare et smykke, hvis du forstår smiley

• #2   7. dec 2011 Altså, mig og kæresten har også officielt været sammen i en måneds tid, og til ham var jeg lige ved at købe et gavekort hvor man 2 personer kom i sådan noget bobblebad og fik champange, frisk frugt og chokolade med stearinlys og afslappende musik, og bagefter fik en massage.. Synes det var mega fedt fordi det var en oplevelse og noget for os begge to, som vi kunne dele på en måde, og så fordi det lød mega lækkert!!
    .. men så fandt jeg så ud af at stedet hvor man kunne få det var gået konkurs, såååå smiley
    Men idéen er da meget god, hvis du kan finde et lignede sted smiley

• #3   7. dec 2011 Faldskærmsudspring!

• #5   7. dec 2011 ~ x3 Sureño x3 ~
    Jae, det har du da egentlig nok ret i smiley

• Line J
    Line J Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 37
    #6   7. dec 2011 Jeg vil også sige www.oplevelsesgaver.dk smiley

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 2 år. og jeg overvejer stærkt at give ham sådan en Faldskærmsudspring! smiley

men jeg ville da blive mega glad, hvis jeg fik sådan en opleves, eller sådan forkælelse tur med kæresten smiley

eller sådan tur til Norge med Oslofægen :), det kunne være så romantisk smiley

• #7   7. dec 2011 giv hende gavekort til chokolade massage, skulle være pænt lækkert

• #9   7. dec 2011 Du kunne jo finde en gave til hende som er noget der betyder noget for hende. F.eks. en ting eller genstand som hun mangler - sådan lidt latent. F.eks. hvis hun har en bærbar, men mangler en taske dertil. Eller andre ting.
    Tror det er bedst efter 1 måneds tid, da det vil være overkill med vilde gaver og så skal i jo også tænke på budgettet. Vil nok sige at når det er så kort tid, så syntes jeg gaven aller max måske koste 500 kr og gerne under. Man skal også være realistisk smiley

• #10   7. dec 2011 Det viser også at du har lyttet til hende, observeret og at være en god kæreste ved disse ting. Det vægtere hun sikkert højere end end en upersonlig gave smiley

Kommentér på:
Julegave til kæresten?

Annonce