{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.257 visninger | Oprettet:

Er Hun Det Værd? {{forumTopicSubject}}

Heii Bb
der er denne her pige som jeg har været vild med i snart i et år. så for 6mdr siden begyndte jeg ligeså stille at skriv med hende og hun vidste godt at jeg ku' godt lide hende på de beskeder jeg sendte til hende. her seneste 4mdr havde hun så også det samme følelser for mig og skrev sødt til mig og vi tog det stille og roligt. nytårsaften havde jeg så andre men hun skrev at hvis jeg blev hjemme så havde hun en overraskelse til mig, og 1 uge efter her for godt 2 uger siden spurgte jeg hende om hun vil med i bio og hun lød mega intra og glad med hjerter og det hele. så her idag uden at fortælle mig at hun måske havde en anden, stod der på hendes facebook at hun har ændret status fra single til i et forhold. jeg så det til kasse pause da jeg var på arbejde ved 9 tiden. derefter gik det bare skidt for mig hele dagen var og er helt målløs.

selvom jeg er vred og ked og har lyst til at glemme hende, så holder jeg og elsker hende stadig. hvad skal jeg gøre?

kun seriøse svar tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er Hun Det Værd?
  • jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 37 Svar: 102
    #1   30. jan 2012 NEJ kom viddere

• #2   30. jan 2012 enelam c - det står der at hun er.

• #3   30. jan 2012 Så spiller hun jo på flere heste... Det nok hverken første eller sidste gang... GLEM hende og find dig en anden....

• Nr1Niller
    Nr1Niller Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22
    #5   30. jan 2012 Sådan en player er skal du ikke spilde tid på.

• #6   30. jan 2012 Du kan ikke elske nogen du ikke har været sammen med! det er ikke andet end et crush! Get over it!.

• #7   30. jan 2012 Ja den slags idioter findes der desværre.

• #8   30. jan 2012 hun er i et forhold med en der hedder thomas.

• #9   30. jan 2012 vidre for satan behold din selvtillid og kom vidre ikk så meget pis med de hurtige tøser der dem er der sku nok af

• #10   31. jan 2012 lars j - havde aldrig troet hun var den type, det kom fuldstændig bagpå mig...

• #11   31. jan 2012 simon ø

ja jeg kender det alt for godt men jeg syndes bare ikke du skal underkaste dig for sådan noget pjat hun har ikke ville vise interassen for dig og vente til det rigtige tidspunkt så har hun udfyldt pladsen med en anden entil der kom noget mere gang i dig hvis du forstår og hvis en pige ikke kan vente på en hvad er hun så værd derr er da ikke noget der varmer mere en når en pige kommer og siger jeg venter til du er er klar osv til de ting man ikk skal ha der skal gå i modpartens tempo så mit råd behold dit selværd og fin en der ser gnisten i dig for det har hende der da ikk

• #12   31. jan 2012 lars j . 1000 tak for rådet og jeg prøver virkelig og at komme videre men det satme svært virkelig, og jeg gav endda afkald på mange ting som jeg ikke skrev i detaljerne smiley

• #13   31. jan 2012 ja jeg ved det svært og det noget man render og tænker på men mit synspunkt på lige sådan noget er der er to valgmuligheder med de typer 1 ta hende og tvivle på hvor man har hende/hun har jo vidst hva du betød for hende 2 tænke på hende og venter på en der vækker de samme følser i dig og behold din identitet for det du står for jeg kan selvfølgelig ikk ta dit valg men jeg ville vælge 2 det føre aldrig noget godt med sig når hun allerede har vidst dig mistillid men jeg ved det svært lad mig give dig et godt råd skriv ti dårlige ting ned på et stykke papir hvis du kan det og hold det i lommen når du savner hende hiv det op og læs det i den anden lomme laver du et stykke papir på de ting en sød pige kan give dig de ting du virkelig sætter pris på jeg ved det lyder underligt men det godt til en der har været udsat for sådan noget nedværdigende noget jeg håber det hjælper

• #14   31. jan 2012 det har jeg prøvet det med at tænke på noget negativt ved hende, men det holdt seriøst ikke i 2 min, så var jeg nede igen. det bare ikke til at tro seriøst'! jeg har vist en af mine gode veninder beskeder fra hende inden hun kom sammen med thomas, og det kan hun sqq heller ikke forstå? :s

• #15   31. jan 2012 så skal du tænke på de ting der kan gøre dig glad ved ikk og være sammen med hende og find noget andet kød der kan gøre dig blød en der vil fortage sig noget med dig har du snakket med hende der har gjordt det imod dig hvorfor hun har haft ham thomas der

• #16   1. feb 2012 aner det heller ikke hvor hun har ham fra, og nei gider ikke engang prøv.

• #17   1. feb 2012 fedt det sådan det skal lyde

Kommentér på:
Er Hun Det Værd?

Annonce