{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.128 visninger | Oprettet:

Søren P
Søren P
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 140

Til pigerne.. - Og lidt drengene {{forumTopicSubject}}

Til pigerne:

Lad os nu sige i har en kæreste, og han er rigtig sød mod jer, lader jer gå i byen fordi han stoler på jer, og spørger aldrig ind til noget. I møder en masse flinke mennesker og får mange nye venner fra de byture.

Hvor går jeres grænse så med hvad man snakker med de folk om?
Generelt - hvor går jeres grænse blandt jeres i forhenverende venner til hvor meget i snakker med dem om?

Til Drengene:

Min kæreste havde glemt at logge af sin facebook på min Mac (hun er en dør til Mac, og aner ikke hvordan man lukker browservinduet...) da jeg så åbner den står den på hendes facebook, og jeg har den seneste tid lagt mærke til at hun skriver meget på sin telefon! Intet i vejen med det, for det skal hun have lov til - ligesom jeg selv vil.

Jeg ved - ud fra hvad hun selv har fortalt - at hun havde mødt en eller anden i byen, som hun syntes var herre flink osv. Jeg havde så taget en alvorlig samtale med hende om ham, fordi jeg følte en form for jalouxi - og den følelse ville jeg gerne have væk hvis der jo ikke var nogen grund til det. Men vi kom godt ud af samtalen og hun fortalte mig at det bare var en ven - ikke mere.

Da jeg så åbner min mac og ser hun ikke havde logget af, tænkte jeg at jeg lige kunne se om hun havde skrevet med ham - for jeg ville gerne have hele den pisse følelse af jalouxi væk. Kan godt være jeg er et røvhul at tjekke hendes face - men det gjorde jeg altså. Hun har password til min og tjekker den konstant, og jeg er røv lige glad for jeg har intet at skjule.

Anyway, jeg ser så hun har haft MEGET lange samtaler med ham der - helt tilbage til først i Januar. Hun har meget vel beskrevet sit sexliv, og hvordan hun gør noget ved det selv med sit sexlegetøj når hun i perioder ikke får noget. Hun spørger ham flere gange om han er i byen, og hun har fortalt ham ting som jeg først fik af vide efter mange måneder med hende! At hun tildels så lyver over for ham og leger en anden end hun er, er så en anden ting.

Jeg kan selvfølgelig godt se at her er et problem - men hvordan helvede skal jeg gribe den an? Jeg kan ikke sove på grund af det pis!

Tak fordi du gad at læse med.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til pigerne.. - Og lidt drengene
  • Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#1   7. mar 2012 Lidt meget drengene.

• #2   7. mar 2012 Jeg kender godt følelsen.. Er der noget som du har læst de skriver om der rammer dig? Altså noget du specielt er træt af de har skrevet om?

• #3   7. mar 2012 Lyder som en pige der mangler opmærksomhed.. Ikk andet.. Tror ikk hun vil gå hen og være utro sådan som det er beskrevet..

Nu ved jeg ikk om i har haft lidt problemer, hvordan jeres sexliv er og hvor længe i har været sammen..

Men jeg plejer at stole på folk til de gir mig en grund til ikk at gøre det..

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#4   7. mar 2012 Dalle J - Ja. Det sårer mig meget at hun fortæller om vores sexliv, og ikke mindst hendes "eget" til en person hun har kendt i 2 en halv månede. Desuden sårer det mig rigtig meget at hun går så "dybt" ned i tingene om sig selv - som om hun er ved at lægge sine kort ud på bordet og vise hvad hun har at byde på.

Forstå mig ret om det med sexlivet - jeg har ikke noget problem med hvis hun drøfter med veninderne "ej nu skal i høre, i fredags bla bla bla" - men over for en FYR, som hun har kendt kun i 2 en halv månede!

Brian -

Hun er en meget opmærksomhedskrævende person - men ikke på den dårlige måde. Hun er pisse god til at snakke med mennesker, og er altid sød flink og rar. Det var det jeg faldt for.

Tanken om utroskab har dog strejfet mig meget. Ser du, før hun flyttede til kbh boede hun i Århus - og i og med hendes familie stadig bor i Århus er vi selvfølgelig ovre og besøge dem. Og igennem mine besøg i Jylland har jeg fået en pisse god kammerat, gennem hende som har kendt hende siden børnehaven. Og før jeg mødte hende, har hun været en vild en. Hendes forrige kæreste var hun utro 3 gange. Dog skal det siges at det er 2 år siden hun var sammen med ham - og at hun er blevet meget mere stille.

- Vi har ikke haft problemer ud over det man normalt har i et forhold. Der har ikke været knas hvis du forstår. Sexlivet har aldrig været noget problem for nogle af os, og det er noget vi bruger meget tid på at snakke om i og med det er noget af det som binder os aller tættest sammen udover forholdene til svigerfamilierne.

- Lige præcis, og sådan gør jeg også. Jeg plejer at sige "man skaber troværdighed med troværdighed. For at skabe en troværdig person, skal man bare stole på personen."

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#5   7. mar 2012 Kan godt være jeg lyder naiv og dum - men det går mig bare på at hun fortæller mig at det bare er en ven, og at hun så snakker til ham som en flirt.

Som sagt, 2 og en halv måned har de kendt hinanden, og hun sender hjerter - kys-smiley'er osv osv. Må ærligt indrømme at det går over min grænse.

• #6   7. mar 2012 Jeg havde åbnet PCen igen, sat den foran hende og sagt "Hvad fanden laver du?!"

Sådan plejer jeg at gøre.. gjorde det med min eks gennem længere tid, så nu har vi fundet sammen igen, og hun ved hun ikke kan skjule noget for mig, så derfor er hun stoppet med det..

Men som sagt.. konfronter hende med det, og spørg hvorfor hun har gjort det ? hvis hun kommer med en lam forklaring, så beder du hende bare pakke sine ting og smutte ud af dit åsyn..

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#7   7. mar 2012 Hun ligger og sover så pænt så det ville være synd. Hun får en lang dag imorgen.

Men det lyder lidt som en hård løsning - men heltklart en klokkeklar løsning til at få det hele skåret ud i pap.

Det skal siges at jeg kan se at flere steder er der slettet beskeder i samtalen. Gad vide hvorfor det er blevet gjort.. Nøj det irriterer mig.

• #8   7. mar 2012 Hun er ikk værd og samle på efter min mening..

• #9   7. mar 2012 du går bare ned på siden der står "Arkiveret beskeder" eller lign.. den sletter den nemlig ikke.. og er der ingen deri, så har hun slettet dem helt selv.. og så skjuler hun noget.. fuck da om hun sover.. kællingen tager røven på dig, så du vækker hende bare og sprøger hvad helvede hun laver!

Du kommer længest i livet ved at skære alt ud i pap.. ingen vil misforstå dig.. det kan være nogle bliver stødt over måden du siger tingene på, men ingen er i tvivl om hvad du mener.. og det samme her.. konfrontere du hende med det så snart der er den mindste tvivl, så ved hun du bruger tid på at holde øje med hende.. og så stopper hun eller skrider.. begge dele er at foretrække..

Ellers så siger du imorgen tidlig "Skat.. du har koden til min facebook, nu vil jeg gerne lige se din inden du kører for jeg har mistanke om du laver noget lort" så lader du som om du læser lidt her og der.. og så fyrer du i hovedet på hende hvad det er..
    Siger hun derimod "ej skat har ikke tid, vi gør de når vi kommer hjem" så siger du til hende du allerede har kigget, for det vil hun kun sige for at nå at slette det hele..
    Har været præcis det samme igennem, så taler af erfaring..

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#10   7. mar 2012 Wow...

Mirakelkur - nu ryger hun kraftedeme.

Det er en helt andet det her, som skriver:
    "Hvorfor var du sammen med mig igår søde?"

Hun svarer så:
    "Et fuldt øjeblik. Men du er jo et flinkt menneske"

er så du så færdig jeg er gal og skuffet! wooow jeg ku smadre min hånd gennem bordet!

• ole o
    ole o Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 31
    #11   7. mar 2012 øh Søren.... kom videre, hun er IKKE det værd. Gal, hun lyder, undskyld jeg siger det direkte, ekstrem klam. Føj siger jeg bare, sikke dog en opførsel. Det skal du ikke finde dig i.

• #12   7. mar 2012 Så væk dog kællingen for fanden ? hvad laver du menneske!! Jeg havde slet ikke kunne styre mig!

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#13   7. mar 2012 Går ind og fyrer det so af helvedes til nu.

Mirakel - tak fordi du fortalte det du gjorde. Det var en stor hjælp.

ÅÅRRGH!!!!!

• #14   7. mar 2012 Hun leger med ilden og din tillid.

det er bare IKKE i orden.
    Den skal tages roligt men kontant.
    Den kan hurtigt ende ud i jamme nså fuck da dig scenariet.
    Så tag den HELT nede på jorden og forklar hvad du føler uden at lade følelserne komme op og styre din adfærd mens du forklare hvordan du føler det.
    Sig at på baggrund af det skrevne mellem dem, håber du at hun vil tage vare på jeres forhold og give dig respekt ved HELT at skære den last væk som det nu er blevet for dig at vide hvordan hun snakker intimt sammen med ham om ting og sager.
    Vil hun ikke det, så betyder hendes lille leg med ham mere end jeres forhold, og det betyder igen at hun vil se hvor legen ender uanset hvor jeres forhold så end måtte være = jeres forhold er SLUT.

• #15   7. mar 2012 Jeg havde raseret hele hjemmet.. prøv det.. det hjælper.. det roder en del dagen efter, men der fandme rart og komme ud med..

Men seriøst.. jeg havde fyret hele lortet i skallen på hende og sagt hun får lov og forklare ALT hvad der er sket osv osv.. har hun kneppet med en, så fyr hende.. bare bliv ved med at sig noget ala "jeg er ligeglad om du har bollet med en anden bare du fortæller mig det, så kan jeg nok tilgive det" og hvis hun så indrømmer, så går du bare helt amok.. den virker hver gang smiley det kan godt være kællinger er snu, men når man er røvrendt tilpas mange gange, så lærer man selv og trickse dem smiley

Go 4 it.. kom gerne med update!

• #16   7. mar 2012 Søren jeg er sku ked af høre det her på dine vegne.. Jeg ved hvor ondt det gør.. !

• #17   7. mar 2012 Ah ok, ja på baggrund af dit sidste indlæg, så synes jeg stadig du skal søge forklaring med ro i sindet, men det lugter SVÆRT af hun hygger sig som "single" når hun tager i byen uden dig og pisser på din tillid og jeres forhold.

MEN lad hende nu forklare sig, det vier meget hurtigt om hun er moden nok til at se hun har været på afvege og om hun HAR været det, man skal ikek tolke alt hvad det skrevne medie siger som noget negativt.
    At være sammen er ikke altid som du opfatter det.
    Han har ret til at få lov til at forkalre sig, det vil du også sætte pris på når hun er skredet !

• #18   7. mar 2012 Han = hun

• #19   7. mar 2012 Det der med en utro kælling er sgu en lorte ting!!

Men fortæl gerne hvordan det er gået!
    håber virkelig hun får en verbal røvfuld!

• #20   7. mar 2012 Hold da op... jeg blev sgu noget chokeret da samtalen gik fra den første besked om at skrive om jeres sexliv med en random (allerede der følte jeg det lidt.. ubehageligt du ved)
    og så nu til at hun har knaldet en anden? eller måske har..
    det ligefør Jeg selv har lyst til at gå hen og fyre hånden igennem lokumsdøren som jeg plejer når jeg er sur, kæft den slags kan gøre mig gal.. selvom det ikke rager mig en pind. :S

Er ked af det på dine vegne selvom jeg ikke kender dig, ved hvordan det føles har været der op til flere gange allerede.. smiley

• #21   7. mar 2012 Hr.Nielsen(Nissen) !
    kan 100% følge dig i det det.
    for hold kæft hvor er det lavt og usselt :s

• #22   7. mar 2012 Drop kællingen og kom videre... Eller brug hende som trøste fisse.. ;)..

Sådan nogle bitches skal ikke engang værdsættes du..

• #23   7. mar 2012 Giv os en update om hvad der skete da du fortalte hende det.. Hvad var hendes forsvar..
    Håber du finder en løsning smiley

• #24   7. mar 2012 Hold da helt kæft en drejning det her indlæg tog smiley Ud med hende og det kan kun gå for langsomt ( medmindre hun kan stille med en meget meget god forklaring )

Og kom gerne lige med en update imorgen...

• #25   7. mar 2012 nu har jeg ikke læst alt men hvis hun fantasere om ting men ikke gør noget ved det er det jo ikke værre end i selv gør... alle fantasere om ting mengør ikke noget ved det og der skal du finde ud af med dig selv... er det fantasi eller er det virkelighed.......

• #28   7. mar 2012 Føler sgu med dig. Håber du kommer dig hurtigt efter hende

• #30   7. mar 2012 Wow

Ja, lige giv os en update, tak.

• #31   7. mar 2012 har kun en ting og sige stakkels dig føler med dig smiley
    men smide kællingen ud i en fart ...

• #32   7. mar 2012 puha, håber du klare den Søren P, bare husk aldrig at gå tilbage til en fuser smiley

• #33   7. mar 2012 For fanden da.
    Føler med dig, bare ud med hende, hun er slet ikke værd at bruge noget krudt på.

Håber på en update

• #35   7. mar 2012 Spark mig i løgene og kald mig Tove!

Spørg hende hva fanden hun har gang i.. Kommer hun med den klassiske - "Det ved jeg ikk", så stik hende en fucking flad smiley

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#36   7. mar 2012 Som sagt gik jeg ind og vækkede hende igår, og sagde hun skulle komme ind i stuen.

Og så fortalte jeg hende alt hvad jeg vidste, og fortalte ting som jeg egentlig ikke vidste, men som jeg troede og var rimelig sikker på.
    Først var hun helt mundlam - nok fordi hun lige var vågnet, og så begyndte hun kraftedeme at benægte alt som jeg har kunnet se på skrift.

Jeg er nu taget over til en kammerat, og har sagt til hende hun skal smide mig en SMS når hun har taget hendes vigtigste ting og pakket i en taske og er smuttet over til en veninde.
    Hvad der så skal ske, må komme i weekenden. Jeg har brug for at samle tankerne og tingene lidt, og tænke lidt fremad.

Tak for jeres alles melidenhed og medfølelse. Det havde jeg slet ikke regnet med på et sted som baboom. Mange tak.

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#38   7. mar 2012 Nicolai H - Jeg er nok den mest ærlige og troværdige person du nogensinde kommer til at møde. Jeg syntes ikke jeg bør tage ret meget hensyn til andre end mig selv i den situation hun har stillet mig i? Og har jo være sammen med en anden, som du kan se ud fra hvad jeg skrevet.

Jeg gider ikke rigtig træde i det med at have tjekket hendes facebook. Med vores forhold burde der intet være at skjule - og hvis der intet er at skjule eller som man er pinlig over, så er det heller ikke et problem for en at andre ser det. Og hun har ALDRIG ladet mig se hendes face.

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#39   7. mar 2012 "HUN har jo været sammen med en anden" ...

^----

• #40   7. mar 2012 Hvis hun har "benægtede alt" så er hun da godt nok for dum.
    Eller OGSÅ, så har du fremlagt det du har læst på en måde hun ikke kan genkende, måske NETOP fordi der ikke ligger de ting i det som du antager.

MEd andre ord, så tænker jeg lidt om du nu egentlig selv har været medvirkende til at ødelægge forholdet.

Fordi:
    1. Det virker ikek som om du har konfronterede hende med at du har læst de ting og VIST hende det.
    Ellers er man da meget Unormal hvis man "benægter alt"
    Det hænger ganske enkelt ikke sammen.
    2. Han har jo ikke haft en chance for at forklare dig hvordan det hænger sammen, du skred bare ud af døren (hvorfor egentlig det ???)
    Hvorfor ikke bare bliver der, måske der så nemmere var kommet en erkendelse elelr forklaring der oveni købet kunen have givet dig en Ah ha oplevelse og gjort dine "formodninger" til skamme.

• #41   7. mar 2012 Søren P

Hvad bygger du din antagelse på at hun har været sammen med en anden på ?
    Kan du være HELT sikker på at det er sådan det skal opfattes det der er skrevet? at være sammen kan godt betyde andet end at ligge i lag med hinadnen sidst jeg tjekkede ordets betydning.

I det mindste burde du få afklaret netop DET inden du havde dømt noget på forhånd, det skylder du både dig selv og hende og ikke mindst jeres forhold.

• #43   7. mar 2012 Hey Søren, det er en god idé at du er taget hen til en kammerat og samle tankerne lidt, håber du klare dig okay.

at hun benægter det hele undre mig ikke et sekund., det beviser bare hvor ussel hun er at hun ikke kan indrømme det når man står med beviserne i hånden..

• #44   7. mar 2012 John C

Du er sgu da ellers optimist til det sidste hva...

• #45   7. mar 2012 Fuck hvor nederen..
    "Et fuldt øjeblik. Men du er jo et flinkt menneske"
    Hold kæft noget crap at lukke ud.. WTF mand..

Er det noget jeg ikk kan tage er det utroskab.. Især hvis man ikk kan indrømme sin fejl..
    Det er fanme for usselt..
    Du ska være glad for at du opdagede det for hun ku sikkert have holdt det hemmeligt for altid..

Håber alt det bedste for dig Søren.. Du fortjener sku bedre..

• #46   7. mar 2012 At bruge alkohol som undskyldning. Det er noget af det lammeste, man kan gøre...
    Selvfølgelig laver man dumme ting, når man er fuld. Men lige frem at være utro? Hvis hun virkelig elskede dig, havde hun ikke gjort det. Så havde hun tænkt sig om, som man normalt ville gøre i et forhold.

Skrot hende. Det ville jeg gøre. Hun er ikke det værd..
    og at hun benægter det hele.. Det gør da bare det hele værre smiley

• #47   7. mar 2012 Enig med... Pølse.
    Den der. jeg var fuld undskyldning er for latterlig, jeg er sgu da også tit fuld men har aldrig været nogen utro eller gået i seng med nogen jeg ikke ville eller noget andet i den stil bare fordi jeg er fuld, den holder ikke.

• #48   7. mar 2012 Føj siger jeg bare, føj.

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#49   7. mar 2012 John C - Du burde læse før du kommenterer.

Først og fremmest. Det er MIN lejlighed. Nr. 2 - Jeg er en HAN, og min kæreste er en HUN.
    3. Som du kan se ud fra de forskellige ting jeg har skrevet, så er den 100% at hun har været sammen med en anden. Kan endda give dig en dato i og med jeg har fået det bekræftet - både af hende, og en af hendes veninder.
    4: Jeg smuttede ikke ud af døren. Vi snakkede om det i flere timer, og så tog jeg et par ting og kørte over til en kammerat. Nu er jeg hjemme igen, og hun kommer og henter nogle flere ting så hun kan være ved en veninde indtil vi finder ud af alt det her.

Jeg er ikke noget svin, og konfronterede hende selvfølgelig hårdt og kontant, men ikke som et svin. Snakkede hårdt, men lod også hende sige noget når hun prøvede at bortforklare. Hendes forklaringer lød forskellige hver gang hun prøvede.

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    sep 2011

#50   7. mar 2012 Jeg er glad for jer alles opbakning, og videreformidling af holdninger.
    Det viser bare jeg ikke er helt ude i hampen når der er andre som har samme holdning som mig.

Glæder mig bare til det her lort er ovre så jeg kan komme videre. Det eneste jeg får dårlig samvittighed over er at hun intet sted har at bo uden mig, og så kan hun ikke gå i skole herovre - med mindre hun kan bo ved en af sine veninder. Hvor er det bare svært det her, for et eller andet sted håber man selvfølgelig kun det bedste for hende.

• #52   7. mar 2012 Kort fortalt - drop hende!

• #53   7. mar 2012 Søren P

Ingen grund til at have dårlig samvittighed over hende.. Du må tænke på at hun jo godt vidste at hun lavede noget lort, så hun beder jo selv om alt det rod hun nu ender ud i..

• #54   7. mar 2012 Tværtimod vil jeg faktisk sige hun har godt af at hun ikke slipper så let fra det.. !

• #55   7. mar 2012 Alt dette skrev jeg før jeg læste hele historien, og det danner jo bare belæg for at du ikke har været alene om den mistanke:

Jeg vil mene du skal være hudløs ærlig. Som du selv siger har du intet at skjule, hun har koden til din facebook, og du havde muligheden for at af- eller bekræfte din jalousi. Du handlede på følelser, for hende, og det kan ingen bebrejde dig.

Sig du har set samtalen. Forklar hende hvordan du har det med det, og at du ikke er tryg ved den måde hun omgås med, og snakker med den her fyr på. Om ikke andet, så rager hendes sexliv da i virkeligheden ikke andre når hun er optaget, og hvad fanden skal en "ven" med info om hendes sexlegetøj? Altså det er da fint nok man lige smider en kommentar om sit sexliv hvis man er tilfreds, men utilfreds så tager man den med kæresten.. jeg kan ikke se hvorfor det skulle være et decideret samtaleemne for venner, og da slet ikke af modsatte køn.
    Tant og fjas blandt veninder er fint, men denne fyr som er kilden til din jalousi synes jeg ikke er okay.

Spørg hende om de var 'sammen' som i at de kyssede lidt på hinanden, eller om det gik hele vejen. Se hende i øjnene og giv hende en træls oplevelse.

Men hvis det er sandt hun har været sammen med en anden, fordi det var 'et fuldt øjeblik' og fordi han var 'flink', så er der satme ikke meget at rafle om. Hun virker løs på tråden og fuldstændigt ligeglad, hvis det er formuleret ordret.

Glem min førstnævnte kommentar, hun er ikke værd at holde på.
    Så lidt respekt skal man satme stå lavt for at give et forhold.

- Hvis hun kan dele kage rundt til klassen kan hun fandme også finde en eller anden klam stodder at bo hos. Du skal ikke lade hendes liv stå dig i vejen. At du bare tænker de tanker siger mig at du er bedre end hende.
    Det er der ingen der fortjener smiley

• #56   7. mar 2012 Søren P & thomas S

Ja jeg havde måske ikke helt opfattet det som et 100% faktum på det tidspunk jeg skrev i hændelses forløbet at der havde været noget mellem hende og en anden og ja jeg får tit lavet tastefejl, sorry.

Men hvis det er verificeret at hun har været sammen med ham, så er der jo ingen undskyldning.

Hvis hun så oven i købet ikek engang kunne give dig en forklaring OG fortælle dig hvad hun følte, men kun bortforklare og nægte alt.
    Ja så er det jo trist og så må hun bare ud.

Men det med at konfrontere hende hårdt, det er jo første tanke man går sig, men det kan NETOP gøre at de med det samme går i forsvars position i stedet for at forklare dig hvad de føler om det de har gjort over for dig, fordi du allerede er forudindtaget, så tvinger man faktisk sin partner til at træde i forsvars position.

Hvis jeg må tillade mig at komme med min måde at klare sådanne ting på:

Jeg havde sagt roligt om hun ikek lige ville komme og sætte sig da jeg ville snakke med hende om noget interesandt.
    Så ville jeg forklare hende at ligesom hun jo har adgang og kan se din facebook og gør det, så fik du øje på hendes i går og kikkede så intereseret i hendes profil om hendes opdates osv.
    Men du fandt også noget andet interesandt, og det var så de her samtaler mellem hende og så "ham" og så roligt sige der var flere af de samtaler du havde svært ved at forstå meningen med, og om hun ikke kunne prøve at forklare hvad det gik ud på og om der var noget hun fortrød eller var ked af, måske enda ligeglad med, fordi du ville egetnlig bare høre hvad hun følte omkring det, at du nu var bekendt med disse samtaler og at du havde set skrevet sådan og sådan og at det havde ramt dine følelser meget hårdt, men at du håbede på at hun kunne fortælle dig lidt om hvad hun føler for det der er skrevet/sket.

Hvis hun SÅ også gik i forsvar og nægtede og ikek egentlig kom med en forkalring, så vilel jeg skide hende et stykke.
    Men når man tager den sådan, så sætter man hende ikke med det samme i skammekrogen / fratager hende for selv at forklare sagen, frem for at du belyser sagen som du ser den.
    Så blvier det automatisk brænde punktet for en evt. diskution og ikke den forklaring hun evt. vilel ahve været kommet med.

Men ingen tvivl efter hændelsen nu er forløbet hertil, så synes jeg da også bare du skal komme videre og tænk da slet ikke på hvor hun skal sove eller være, hun tænkte jo ikek det fjerneste på dig da hun var "sammen" med en anden.

• #57   7. mar 2012 John C
    - Efter min mening, skal man kun bruge den model, hvis der er tvivl om hvad hun har gjort.

... Jeg ser ikke rigtig nogen grund til at være i tvivl om hvad hun har gjort her... Man er da godt dum hvis man ikke er klar over hvad hun går og laver.

De beskeder der, kan jo ikke forstås på en anden måde. Og det skriver man IKKE til en "ven" man kun har kendt i 2,5 måned.

Hvis der var tvivl i beskederne (altså at de kunne have en anden betydning, eller slet ikke være ment på den måde) SÅ skulle man nok tage det lidt mere roligt, ligesom du siger.

Men når det står så SOLEKLART så er det da bare at gå til den! Uanset HVAD hun så kommer med af undskyldninger og hvor ked hun er af det. Så er det i mine øjne utilgiveligt.

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #58   7. mar 2012 Ét ord: MØGLUDER!!

• #59   7. mar 2012 TakeAway *

Det at man ikke selv er i tvivl om hvad der er sket, betyder jo ikke man skal fratage hende muligheden for at at forklare sigl
    Det er jo ligesom hele grunden til at konfrontere hende med det, ellers kunen man jo bare sende hende på gaden uden et ord ik smiley

• #60   7. mar 2012 Hvis det er SÅ åbenlyst at hun har været utro, så gider jeg for at være helt ærlig, ikke at høre på luderen...

• #61   7. mar 2012 TakeAway *

Som sagt, enten er man ligeglad og har derfor ikke brug for afklaringen, eller også lader man hende "prøve" at forkalre sig.

Som trådstarter har det her, så er det jo ikke kun for at få en forklaring/konfrontation, men lige så meget for at få en afklaring om "hvorfor" men hvis ikke du mener du begår fejl og ikke har noget at lære, så skal du jo bare videre med din egen verden smiley

• #62   7. mar 2012 Søren P

Du ska fanme ikk have det skidt over hun ikk har noget sted at bo..
    Hun har sku selv trådt i lorten og hun har bare ikk været for klog..

Sådan er det.. Håber du finder en som holder sig på måtten..
    Når først man har haft en som var utro får man straks de samme tanker hvis der sker noget af det samme med en anden pige..

• #63   8. mar 2012 lidt samme problem, min kæreste har så valgt at skrive på mobilen, da det er lettere at slette beskederne der, da hun godt ved jeg engang imellem godt kan finde på, at tjekke hendes facebook, det er som om hun skjuler noget for mig

• #64   8. mar 2012 Puha Søren, lyder som en hård omgang.

Nu skal du ikke trække i land, hold fast ved at hun er ude af dit liv, det andet ville ramme dig i nakken.

Lad hende hente hendes ting, og kom videre, selvom det er svært. Og husk, ingen sure miner overfor hende, så fucker du med hendes hovede smiley Held og lykke fremover

• #65   8. mar 2012 Esben: du joker da forhåbenligt med: ingen sure miner? Han skal da være totalt karen-Kold så damen fatter at den der var uacceptabel!

• #66   8. mar 2012 Female bandit - tjo, men på den anden side... hvis man lige er blevet droppet så er der intet værre end at den anden er komplet ligeglad og lever lykkeligt videre og går og har det fedt med sine venner.. den slags gør ondt at se.

• #67   9. mar 2012 er det ikke pænt ligemeget om hun er ked når det er hende der har knadet det meste af byen bag om hans ryg??

• #68   9. mar 2012 Female bandit ..... Jo pointen er jo netop at hun skal være så ked af det som muligt?
    derfor jeg siger det gør ondt når den anden bare er ligeglad og lever lykkeligt videre = ingen sure miner = go for it.

• #69   9. mar 2012 Aha - ja så forstår vi hinanden. Synes bare ikke han skal lægge fingerene imellem med at fortælle hende at det der ikke er iorden. smiley

• #70   9. mar 2012 Nah jeg ville heller ikke kunne, men det er en mulighed smiley

• #71   11. mar 2012 Søren, der er ikke noget at finde ud af, hun har gjort som hun har gjort, og i vil aldrig kunne finde ud af det igen. du vil aldrig kunne komme til stole på hende.
    DROP HENDE OG LID INGEN NØD!

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #72   12. mar 2012 Hvad så....hvordan står tingene til. Er hun stadig ude i kulden eller er hun tilgivet?? Håber sq ikke det sidste.

• #73   14. mar 2012 Der har vel allerede fundet et trøste knald til stede smiley

Kommentér på:
Til pigerne.. - Og lidt drengene

Annonce