Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tattoo tekst, fejl?
  • #2   8. apr 2012 ja selvfølgelig smiley

• Olsen
    Olsen Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 27
    #3   8. apr 2012 OMG!!!!

• cm .
    cm . Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #5   8. apr 2012 enig med camilla tilla, med jeg er ikke sikker smiley

• #6   8. apr 2012 Tilla har ret i ændringen af teksten smiley

• #8   8. apr 2012 ville også bruge Camillas i stedet...

• Nikolaj m
    Nikolaj m Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 81
    #12   8. apr 2012 Jeg ville nok gå på noget i stil med : My mom's the most beautiful woman I've ever seen. All I am or will be, I owe to her.

Ang. stavefejl er jeg vist ikke kvalificeret til at hjælpe smiley

• #13   8. apr 2012 Havde personligt selv nøjet med: "All i am or hope to be, i owe to you"

• #14   8. apr 2012 Fik osse skrevet ADIDAS på pikken, men havde ikke lige tænkt over, at når den blev slap - så stod der AIDS.. Nitten smiley

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #15   8. apr 2012 fik også skrevet All Day I Dream About Sex på pikken, men tænkte bare ikke over når den var slap stod der ADIDAS smiley

• Kasper  H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 27
    #16   8. apr 2012 Skriv det da på dansk...

Mor du er min Mor, og jeg holder af dig som du er.
    Tak for livet, det er den største gave du har givet mig..

• #17   8. apr 2012 synes sku det en fed tekst, der skal ikke ændres noget udover stort i smiley

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 703
    #19   8. apr 2012 Jeg er enig med TDI. Der er for meget tekst og det lyder helt forkert. VVS ved det også, og det er derfor han spørger.

HVIS du går i kast med det, så undersøg lige reglerne for det komma der er. Jeg tror nemlig ikke det skal være der.

• #20   8. apr 2012 nu om dage hvem tatoverer sin mor på i den slags sammenhænge..? medmindre der er noget eksklusivt bag det men ved ihvertfald så kort som muligt og ved at hvis jeg skulle lave en mor tus på mig, havde det været kort og godt og ikke for meget MORS DRENG halløj ..

• #21   17. apr 2012 jeg har fx. en tid til tatovør så jeg kan få lavet et protræt af min far hvor han er tegnet om til en viking smiley

• #22   17. apr 2012 Grineren. Nu er det jo det knægten vil have tatoveret, så hjælp ham dog med det, istedet for alt muligt andet crap. Om det er for langt, for kort, for fordansket eller whatever, er vel sagen ligemeget smiley
    Nogen af os bliver heller ikke tusset for at andre skal glo på det.

Kommentér på:
tattoo tekst, fejl?

Annonce