{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.211 visninger | Oprettet:

Sædsmag {{forumTopicSubject}}

Den har nok været oppe og vende herinde, men nu ville jeg da selv lige prøve at spørge engang. smiley

Min kæreste vil rigtig gerne kunne hele pakken istedet for begrænsninger i vores sexliv. Og sådan har jeg det nu også selv.
Og vi har så haft snakket om Bj og at komme i munden på hende osv...
Og har derefter så haft prøvet nogle gange.
Hvor hun så har haft sagt det ikke var så slemt som hun så troede det var.
Men mit spørgsmål er så, nok mest plantet til pigerne, da det nok er mest dem der ligger inde med viden om det her, men hvad kan man hjælpe sædsmagen med, så den ren faktisk er mere behagelig at få i munden og synke?

Der er en masse rygter om hvad man skal, og ikke skal spise, drikke... Og så kan man sku snart prøve i flere år for at finde ud af hvad for en af rygterne der ren faktisk er rigtig, og det er jo nok også forskelligt fra mand til mand... Men hvad oplever i, i de fleste tilfælde som hjælper på smagen?

- KUN SERIØSE SVAR TAK

Og så lige et side spørgsmål ud over det overstående.
Nu har jeg læst så mange gange, at i piger i vender et spørsmål som: Hvorfor vi fyre ikke vil smage på vores egne sæd før i gør det.
Jeg kunne godt tænke mig hvorfor i vender det på den måde? Når vi fyre rent faktisk også indtager en del ved at slikke jer? Forskelligt fra pige til pige selvf... om hvor våde i bliver, men snakker bare af egen erfaring.
Men forstå så heller ikke fyre, som har noget imod at kysse deres kæreste efter de har været nede og arbejde?
For vi vil jo godt have at vores kærester vil kysse os, efter vi har slikket dem?

- Lad os få en ordenlig debat og seriøse svar til begge emner tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sædsmag
  • #1   14. apr 2012 Folk der ikke vil kysse med personen der har været dernede, siger det bare lidt om hvor dårlig hygiejne man har smiley

• #2   14. apr 2012 Ja nemlig... Sad faktisk lige og snakket om det samme med damen smiley

• #3   14. apr 2012 jeg har hørt at ananas skulle være godt og rygning skulle være skidt, men som du selv nævner er det muligvis bare rygter. har ikke selv nogle erfaringer med det. kunne da være man skulle finde en liderlig tøs og så undersøge det lidt smiley ...

• #4   14. apr 2012 Frisk frugt er godt, især sød frugt, melon ananas osv.
    Undgå meget sur frugt og stærk mad og kaffe..

Har lavet forsøg med min X engang og det var hvad hun kom frem til.. smiley

'Du blir hvad du spiser' passer meget godt i denne sammenhæng..

• #5   14. apr 2012 Og mælk bliver det surt af.. vingummi bliver det syrligt af osv osv.. men som J G siger, alle søde frugter..

Hvis du spiser massere af æg, øger du også sædprodukionen.. men kun senere i livet.. du kan ikke nakke 10æg nu og oversprøjte hende imorgen.. sådan fungere det desværre ikke smiley men spis godt med æg hele livet og i låbet af årene vil du producere mere.. det med sødmen fungere heller ikke lige fra dag til anden altså (:

Og til det sidste.. jeg har intet problem med at kysse hende bagefter, så længe jeg ikke kommer hende i munden.. er det bare opvarmning, så det fint.. hun er dog ikke meget for at kysse efter jeg har slikket hende.. men når hun er liderlig nok, så glemmer hun sgu hurtigt det smiley

• #6   14. apr 2012 ananas og andre frugter med højt sukkerindhold giver sæden en sødere smag, hvor imod mad med højt protein indhold giver sæden en mere bitter edike agtig smag, her skla du holde dig fra især æg, bønner og rødt kød.
    En ting der også er vigtigt at tænke på er at stress også giver sæd en bitter smag

• #7   14. apr 2012 Kæresten og jeg kysser uanset om han har været nede på mig eller om jeg har været nede på ham..

Mht smag af sæd, jamen så skulle ananas gøre det sødt..
    Krydret mad giver det derimod en ekstremt saltet smag..

• #8   15. apr 2012 Lyder til det er Ananas vi skal have ind i vores liv så, hehe.
    Er der mange som nævner smiley

• #9   9. maj 2012 Gitte:

sådan havde min x det også, hehe. Men ikke alle der syntes det, desværre smiley

Kommentér på:
Sædsmag

Annonce