{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.145 visninger | Oprettet:

er piger i bund og grund ikke ens? {{forumTopicSubject}}

Nu er det OVERHOVED ikke fordi jeg vil diskriminere eller være mandschauvinistisk, på nogen måde..! - Jeg vil engentlig bare spørge, at selvom nogen piger kan li at gå i byen, og fester så tit de har mulighed for det. Og andre de er mere til natur og friluft. Eller de er til håndbold eller fodbold. Ballet eller hiphop. ridning og heste eller biler og fart. (tror I har forstået) - Kan alle pigetyper, så ikk godt li at blive inviteret på restaurant, til en hyggelig middag? - Det er fordi jeg nu et par gange, har mødt denne pige, uden rigtig at ha mulighed for at snakke med hende. Jeg kender hende ikk rigtig (Men det vil jeg gerne) - Så jeg vil invitere hende på en dejlig middag, for at ha ro og tid til at snakke med hende.. Men er i tvivl om hvorvidt hun er typen..! - Håber på nogle seriøse svar..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er piger i bund og grund ikke ens?
  • #1   23. apr 2012 hvilken tøs vil ikke gerne inviteres ud?

• #2   23. apr 2012 Jeg ville aldrig tage ud at spise, med en fremmed, jeg kan knap nok spise ude med min familie, eller spise i skolen foran andre, fordi det er privat for mig - så ugevis ikke sige alle er ens.:)

• #3   23. apr 2012 Vil jeg så ikke mene alle kan... største delen vil dog.

• #4   23. apr 2012 Skide iPad... *sige alle er ens

• #5   23. apr 2012 Det tror jeg ikke alle vil nej smiley
    Personligt 'gider' jeg ikke tage med en jeg praktisk talt ikke kender, ud at spise. Jeg er heller ikke typen der tager på date..

• #6   23. apr 2012 hvor er det du møder hende, men uden mulighed for lidt snak ?

• #7   23. apr 2012 fremmed er hun ikke.. vi har truffet hinanden gennem nogle fælles venner.. Men jeg kan godt forstå hvad du mener, Emma R.

• #8   23. apr 2012 Jeg ville heller ikke sige ejg er typen der gider at sidde stille på en restaurent en hel aften. Hellere opleve noget smiley

• #10   23. apr 2012 min kæreste er hellere ikke så meget for det, nu elsker hun det selvfølgelig men som der er nævn er der mange som ikke synes det er så hyggeligt fordi de ikke bryder sig om det, når alt er fremmed. men du kan jo spørge ellers lav en middag til hende hvor det kun er jer 2 der er til stede.

• #11   24. apr 2012 Jeg ville nok lige prøve at snakke lidt med hende og lære hende at kende bare lidt.. Når i nu engang imellem ses gennem jeres fælles venner.. Nu ved jeg selvfølgelig ikke under hvilke omstændigheder i mødes, men det kan da ikke være helt umuligt at komme til at snakke med hende når det sker... Jeg syntes sgu at det vil virke en smule "underligt" at invitere en ud som man dårligt kender, det kan hurtig blive meget akavet at sidde der på en restaurant og forsøge at lære hinanden at kende over en middag...

• #13   24. apr 2012 Bestemt, alle hunkøn er 100% ens.

• #14   24. apr 2012 inviter hende i svingerklub i stedet for

• #15   24. apr 2012 jeg ville aldrig tage med en fyr, jeg ikke kender rigtig godt, ud og spise. jeg gider heller ikke på dates med fyre. jeg tager KUN ud og spiser med kæresten, veninderne og mine søskende.

• #18   24. apr 2012 Nogen ville og nogen ville ikke .. måske vis jeg var dig ville jeg finde på et eller andet . Måske puste glas ved nogen sys det hyggeligt .. sådan noget eller noget helt andet ..

• #19   11. maj 2012 Jeg er personligt ikke type der vil inviteres i biffen eller på middag.
    Men er så hellere ikke typen der går ufattelig meget op i sine sko HAHA
    Men er nok os mega underlig - siger folk i hvertfald haha
    Hvad er der nu galt med at være sig selv ?? Behøves man være så pisse fornem og høj røvet all the time ?

Vil personligt helst drikke en øl, spille noget billard og hygge mig i "hjemlige omgivelser" eller tage ud og lave et eller andet hvor man ikke er tvunget til at side face2face...

Det der med at sidde og spise med en man ikke kender er pænt grænse overskridende for mig. Ikke fordi jeg spiser grimt *SS*, men fordi der kan opstå en ufattelig tavshed osv.

Og det er absolut ikke en fed situation at stå i.

• .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 119
    #20   12. maj 2012 Neej... jeg hader det... hader og sidde og andre folk kan høre alt hvad man siger... syntes man sidder alt for tæt det stress..
    vil meget hellere være hjemme og lave middagen selv;)

Kommentér på:
er piger i bund og grund ikke ens?

Annonce