2.513 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Need some helps boys! Need some helps boys!

Hej Drenge.
Jeg er lige gået fra min kæreste gennem 3 år.
Hvorfor er en længere forklaring, og det er ikke ham vi skal snakke om.

Jeg har mødt denne søøde søde søde fyr! Han er lige min stil, og jeg vil ham SÅ gerne. Jeg føler mig som en på 13 når jeg er sammen med ham, har sommerfugle i maven, ja godt og grundigt forelsket.

MEN
han er en meget stille type, der ikke har haft nogen seriøs kæreste endnu, og han har ikke været sammen med ret mange piger. Jeg er ligeglad, det er han bare ikke! Fordi jeg har været en lidt vild type engang.
Når vi er sammen snakker, pjatter og kysser vi. You name it, men han vil ikke svare på mine sms'er eller noget? Han aflyste også en aftale med mig i går, fordi han blev syg - hvilket er fair nok, men han svarer bare ikke på sms'erne!

Hvordan skal jeg tolke det? Er han interesseret, eller er han ikke?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Need some helps boys!
  • #1   26. apr 2012 Hvor tit har i været sammen?
    Hvor mange af de gange har i kysset?

Har han været fuld?

• #2   26. apr 2012 Har du prøvet at spørge ham hvorfor han ikke svare ? Tager han heller ikke sin tlf hvis du ringer til ham ?

• #3   26. apr 2012 Vi har været sammen i byen 1 gang, hvor han tog med mig hjem.
    Foruden det har vi været sammen 2 gange. Vi har snakket en hel nat væk, og kom for sent i skole, fordi vi snakkede! Og kyssede- Vi har kysset ret meget! smiley

Han er ikke typen der drikker sig en kæp i øret.

Omg jeg er 20! men føler mig virkelig som en på 13 lige nu /:

• #4   26. apr 2012 Har ikke ringet til ham, il ikke virke desperat smiley

• Simon .
    Simon . Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #5   26. apr 2012 Nogle fyrer bruger bare ikke deres mobil ret meget.
    Min mobil er altid på lydløs, så jeg ser det først meget sent smiley

• #6   26. apr 2012 Som Simon siger så er der mange der ikke svare så tit - har også personligt min telefon på lydløs ergo bliver folk sure over at jeg ikke svare med det samme smiley

• #7   26. apr 2012 Tak drenge smiley
    Min eks var bare rigtig god til at svare smiley

• #8   26. apr 2012 Lige det med svare på SMS tror jeg ik du skal tænke så meget over, sådan er nogle bare. Ham jeg ser til i øjebliket svare næsten heller aldrig, til gengæld ringer han ret ofte. Hvor jeg fx er lige omvendt, skriver meget men ringer aldrig....

• #9   26. apr 2012 Han har heller ikke ringet, men han er bare den generte type, så giver det en chance. smiley

• #10   26. apr 2012 helt ærligt så gad jeg ikke bruge tid på en, der ikke engang kan svare på min beskeder. synes udmiddelbart ikke han virker intresseret i noget seriøst

• BCKL
    BCKL Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
    #11   26. apr 2012 Hej smiley

Har du smset med ham på noget tidspunkt, eller set ham skrive, jeg tænker bare at det kan være han evt er ordblind, eller generelt har svært ved at stave? og når han nu i forvejen er genert, måske ikke tør vise overfor dig han ikke kan skrive? eller er jeg helt galt på den smiley ellers havde jeg også en kæreste en gang, der var nogenlunde på samme måde, og han kunne nu sagtens skrive, men han gad bare ikke sms hele tiden, synes jeg generelt en del fyre ikke vil, så kan også være det? smiley

• #12   26. apr 2012 Du lyder lettere forelsket, bare klø på!
    Så længe du ikke overdænger ham med sms´er konstant, så drop det der "Vil ikke virke desperat" smiley
    God fornøjelse.

• #13   26. apr 2012 Nu ved vi jo ikke hvordan jeres forhold er, eller hvordan i hver er som personer..
    Jeg er selv den type, der tit kører uden min telefon, eller er lang tid om at svare fordi at jeg ikke tjekker den så tit. bryder mig faktisk ikke så meget om at snakke eller sms på telefon hele tiden.
    Lige præcis ang sms kan der i mine øjne være flere grunde.
    Det kan være at han er ligesom jeg - er lang tid om at svare fordi at han simpelthen ikke har set din sms.
    Det kan være at han "spiller kostbar", for som du selv siger er du helt forelsket i ham, og det har han måske luret.
    Det kan være at han som du selv siger er en meget stille type og dermed genert. Måske ved han ikke helt præcis hvad han skal skrive, og er mpske bange for at skrive noget forkert eller andet som kan misforståes.
    Det kan være at han er ordblind, ikke har sagt det til dig, og derfor undgår at svare på dine beskeder.
    I mine øjne kan der altså være mange grunde, og det er svært at konkludere nærmere på det, når ingen kender nogen af jer personligt. Men jeg er ret overbevist om at det er en af ovenstående eksempler der er grunden til at du føler dig frustreret.

Håber det var en hjælp.

Mvh Morten

• #14   27. apr 2012 Jeg er totalt forelsket i ham! har virkelig ikke haft det sådan her før, helleri kke med min eks smiley

Han er IKKE ordblind, har en bachelor i fysterapi smiley

• Brian H
    Brian H Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #15   27. apr 2012 med hensyn til at han ikke har været så vild som dig, det kender jeg kun alt for godt, da jeg var 14 faldt jeg også for denne her pige som havde været lidt vild og haft en del kæreste, jeg selv var lige gået fra min første et halv år forinden. men vi blev kærester og nu har vi været sammen i 7 år og 7 måneder, så det kan lade sig gøre smiley

• #16   27. apr 2012 Svarer sjældent på SMS"er ... Hader det :0)

• #17   28. apr 2012 Jeg må bare klø på, har ellers sendt en sms til ham (igen) i dag, som han ikke har svaret på smiley

• #18   2. maj 2012 Vi er IKKE sammen smiley

• #19   2. maj 2012 Han svarer jo som sagt ikke på mine sms'er. smiley
    ved sgu ikke hvor det fører hen - jeg ved godt hvor jeg gerne vil have det skal føre hen smiley

• #20   9. maj 2012 Spurgt ham direkte hvorfor han ikke svare? Om han ikke vil være sød at skrive tilbage bare af og til? Da det betyder noget for dig. Så kan du også få en lille bekræftelse at han også vil.

Kommentér på:
Need some helps boys!

Annonce