Need some helps boys! Need some helps boys!
Hej Drenge.
Jeg er lige gået fra min kæreste gennem 3 år.
Hvorfor er en længere forklaring, og det er ikke ham vi skal snakke om.
Jeg har mødt denne søøde søde søde fyr! Han er lige min stil, og jeg vil ham SÅ gerne. Jeg føler mig som en på 13 når jeg er sammen med ham, har sommerfugle i maven, ja godt og grundigt forelsket.
MEN
han er en meget stille type, der ikke har haft nogen seriøs kæreste endnu, og han har ikke været sammen med ret mange piger. Jeg er ligeglad, det er han bare ikke! Fordi jeg har været en lidt vild type engang.
Når vi er sammen snakker, pjatter og kysser vi. You name it, men han vil ikke svare på mine sms'er eller noget? Han aflyste også en aftale med mig i går, fordi han blev syg - hvilket er fair nok, men han svarer bare ikke på sms'erne!
Hvordan skal jeg tolke det? Er han interesseret, eller er han ikke?
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 996
Hvor mange af de gange har i kysset?
Har han været fuld?
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 8 Svar: 105
Foruden det har vi været sammen 2 gange. Vi har snakket en hel nat væk, og kom for sent i skole, fordi vi snakkede! Og kyssede- Vi har kysset ret meget!
Han er ikke typen der drikker sig en kæp i øret.
Omg jeg er 20! men føler mig virkelig som en på 13 lige nu /:
jun 2011
apr 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
Min mobil er altid på lydløs, så jeg ser det først meget sent
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 295 Svar: 1.135
jun 2011
Min eks var bare rigtig god til at svare
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.027
jun 2011
mar 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 108
apr 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
Har du smset med ham på noget tidspunkt, eller set ham skrive, jeg tænker bare at det kan være han evt er ordblind, eller generelt har svært ved at stave? og når han nu i forvejen er genert, måske ikke tør vise overfor dig han ikke kan skrive? eller er jeg helt galt på den
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 976
Så længe du ikke overdænger ham med sms´er konstant, så drop det der "Vil ikke virke desperat"
God fornøjelse.
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 291
Jeg er selv den type, der tit kører uden min telefon, eller er lang tid om at svare fordi at jeg ikke tjekker den så tit. bryder mig faktisk ikke så meget om at snakke eller sms på telefon hele tiden.
Lige præcis ang sms kan der i mine øjne være flere grunde.
Det kan være at han er ligesom jeg - er lang tid om at svare fordi at han simpelthen ikke har set din sms.
Det kan være at han "spiller kostbar", for som du selv siger er du helt forelsket i ham, og det har han måske luret.
Det kan være at han som du selv siger er en meget stille type og dermed genert. Måske ved han ikke helt præcis hvad han skal skrive, og er mpske bange for at skrive noget forkert eller andet som kan misforståes.
Det kan være at han er ordblind, ikke har sagt det til dig, og derfor undgår at svare på dine beskeder.
I mine øjne kan der altså være mange grunde, og det er svært at konkludere nærmere på det, når ingen kender nogen af jer personligt. Men jeg er ret overbevist om at det er en af ovenstående eksempler der er grunden til at du føler dig frustreret.
Håber det var en hjælp.
Mvh Morten
jun 2011
Han er IKKE ordblind, har en bachelor i fysterapi
okt 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 29 Svar: 508
jun 2011
jun 2011
jun 2011
ved sgu ikke hvor det fører hen - jeg ved godt hvor jeg gerne vil have det skal føre hen
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 398
Need some helps boys!