præstationsangst hjælp præstationsangst hjælp
Hej Baboom.
Jeg har et godt vennepar, som har fundet sammen.
men når de har sex så kommer han altid for tidligt, tit før han når at trænge ind..
Han siger at han ikke rigtig ved hvad det skyldes men at han bare er så glad for hende at det føles helt uvirkeligt at have hende så nær sig..
jeg vil utrolig gerne hjælpe ham med råd osv, men har ikke rigtig nogen der kan bruges? og samtidig gider han heller ikke rigtig hjælpes da han synes det er pinlingt at snakke om, faktisk er det kun mig han har snakket med det om fordi vi er så nære venner. Men han føler sig ikke som en mand hvis det skulle slippe ud, men på den anden side kan jeg godt mærke at han går rundt med en rad om at miste sin kæreste, selvom der slet ingen fare er for det, for hun elsker ham meget, efter hvad hun har fortalt mig.
men den er der stadig, og self vil de begge gerne have et godt sexliv.
men hvilke råd kan anvendes?
hvordan bekæmper man præstationsangst eller hvad det er således at man kan holde længere og holde presset inde som her er problemet?
Mvh Silas.
så har i nogle råd jeg kan give videre?
feb 2007
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 408
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 75 Svar: 637
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 44 Svar: 1.009
feb 2007
feb 2007
jul 2007
Hvis jeg selv havde problemet, så ville jeg sige det som var det mig selv og uddybe problemet mere nøje og konkret, da det ikke er mig det handler om, hvilket du så selv må ligge og rode med om du vil tage til dig eller ej, og så kan jeg jo bare spørge , hvad er der at skjule, hvis det var mig ville det da ikke betyde noget for min mandighed at skriev det ind her, da jeg jo ikke kender nogen heridne
jul 2007
Nicklas ,
nårh på den måde..
Hvis jeg selv havde problemet, så ville jeg sige det som var det mig selv og uddybe problemet mere nøje og konkret, da det ikke er mig det handler om, hvilket du så selv må ligge og rode med om du vil tage til dig eller ej, og så kan jeg jo bare spørge , hvad er der at skjule, hvis det var mig ville det da ikke betyde noget for min mandighed at skriev det ind her, da jeg jo ikke kender nogen heridne
jun 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 35 Svar: 99
jul 2007
først fik han et handjob til han kom, og så roede de lidt videre og lidt efter var han klar igen og følte han kunne holde den da det værste tryk var gået over, men da hun så hoppede op på ham og han skulle til at føre den helt ind, så mistedes kontrollen og han kom :S ?
jul 2007
jeg er ret ligeglad om du tror på om det er min ven eller ej
så kan det være jeg kan få nogle råd
feb 2007
jul 2007
jeg tror jeg vil sende de links til hjemmesider til ham nicklas, og så ellers anbefale lægebesøg som han sgu ikke er særlig glad for, men så må han mande sig lidt op,
et sidste spørgsmål: jeg ved godt at mænd ikke holder nær så lang tid som piger, men forstår ikke hvordan det kan lade sig gøre at nogen kan miste kontrollen fuldstændig som på den der måde? han forstår det jo inegngang selv? har aldrig haft de problemer så forstår ikke hvorfor nogen mennesker har det? er det noget psykisk? :S
er der nogen der kan forklare mig det?
men tak for det !
feb 2007
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 17 Svar: 994
feb 2007
feb 2007
feb 2007
Det sku "tit" jeg ikk kan komme, hvor det tager et par timer eller tre.. :S
Er bare bange for det bliver være så..
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 188 Svar: 2.238
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 43 Svar: 582
da jeg førhen fandt en ny tøs at hugge i var den/da første gange altid hurtigt overstået. men efter noget tid når man kender pigen og man selv begynder at slappe af, så vare turen længere.
nu er jeg så blevet lidt ældre og holder mig til en pige af gangen (næværende 3½år) og nu tager omgangen ligeså længe som vi begge lyster til det.
maj 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 120
præstationsangst hjælp