1.023 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

præstationsangst hjælp præstationsangst hjælp

Hej Baboom.
Jeg har et godt vennepar, som har fundet sammen.
men når de har sex så kommer han altid for tidligt, tit før han når at trænge ind..
Han siger at han ikke rigtig ved hvad det skyldes men at han bare er så glad for hende at det føles helt uvirkeligt at have hende så nær sig..

jeg vil utrolig gerne hjælpe ham med råd osv, men har ikke rigtig nogen der kan bruges? og samtidig gider han heller ikke rigtig hjælpes da han synes det er pinlingt at snakke om, faktisk er det kun mig han har snakket med det om fordi vi er så nære venner. Men han føler sig ikke som en mand hvis det skulle slippe ud, men på den anden side kan jeg godt mærke at han går rundt med en rad om at miste sin kæreste, selvom der slet ingen fare er for det, for hun elsker ham meget, efter hvad hun har fortalt mig.

men den er der stadig, og self vil de begge gerne have et godt sexliv.

men hvilke råd kan anvendes?
hvordan bekæmper man præstationsangst eller hvad det er således at man kan holde længere og holde presset inde som her er problemet?

Mvh Silas.

så har i nogle råd jeg kan give videre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  præstationsangst hjælp
  • Nicklas ,
    Nicklas , Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 408
    #1   2. okt 2007 Det er altid vennen..

• #2   2. okt 2007 hvad siger du ? smiley

• #3   2. okt 2007 Han kunne prøve at snakke med sin læge om det - de er gode til at hjælpe med sådanne problemer....

• Nicklas ,
    Nicklas , Tilmeldt:
    feb 2007

#4   2. okt 2007 Men har engang hørt, at man kunne gøre så han kom, altså ved et handjob eller sådan noget, også når han er frisk igen så det bare at gå igang.. Men det er jo ikk sikkert at han lige får lysten igen hurtigt..

• #5   2. okt 2007 Åhhh - mon ikke han kunne få lyst igen... Ellers kunne kæresten jo gi ham lyst igen..Det var da et forsøg værd. ;o)

• #6   2. okt 2007 nårh på den måde..
    Hvis jeg selv havde problemet, så ville jeg sige det som var det mig selv og uddybe problemet mere nøje og konkret, da det ikke er mig det handler om, hvilket du så selv må ligge og rode med om du vil tage til dig eller ej, og så kan jeg jo bare spørge , hvad er der at skjule, hvis det var mig ville det da ikke betyde noget for min mandighed at skriev det ind her, da jeg jo ikke kender nogen heridne smiley ?

• #7   2. okt 2007
    Nicklas ,
    nårh på den måde..
    Hvis jeg selv havde problemet, så ville jeg sige det som var det mig selv og uddybe problemet mere nøje og konkret, da det ikke er mig det handler om, hvilket du så selv må ligge og rode med om du vil tage til dig eller ej, og så kan jeg jo bare spørge , hvad er der at skjule, hvis det var mig ville det da ikke betyde noget for min mandighed at skriev det ind her, da jeg jo ikke kender nogen heridne smiley ?

• #8   2. okt 2007 hahaha.. det er ikke særligt svært at høre at der ikke er nogen ven der ..

• #9   2. okt 2007 han har fortalt mig at de har prøvet det trick.
    først fik han et handjob til han kom, og så roede de lidt videre og lidt efter var han klar igen og følte han kunne holde den da det værste tryk var gået over, men da hun så hoppede op på ham og han skulle til at føre den helt ind, så mistedes kontrollen og han kom :S ?

• #10   2. okt 2007 philip
    jeg er ret ligeglad om du tror på om det er min ven eller ej smiley det betyder ikke noget.. så siger vi at det er mig der har problemet hvis du så er tilfreds? smiley
    så kan det være jeg kan få nogle råd smiley

• Nicklas ,
    Nicklas , Tilmeldt:
    feb 2007

• #12   2. okt 2007 tak for hjælpen !
    jeg tror jeg vil sende de links til hjemmesider til ham nicklas, og så ellers anbefale lægebesøg som han sgu ikke er særlig glad for, men så må han mande sig lidt op,

et sidste spørgsmål: jeg ved godt at mænd ikke holder nær så lang tid som piger, men forstår ikke hvordan det kan lade sig gøre at nogen kan miste kontrollen fuldstændig som på den der måde? han forstår det jo inegngang selv? har aldrig haft de problemer så forstår ikke hvorfor nogen mennesker har det? er det noget psykisk? :S
    er der nogen der kan forklare mig det?
    men tak for det !

• Nicklas ,
    Nicklas , Tilmeldt:
    feb 2007

#13   2. okt 2007 De fleste gange kommer min kæreste før mig..:D

• #14   2. okt 2007 Hende der Joan Ørsting siger det hjælper på udholdenheden hvis man wanker meget og hvis man, når den er stiv, tager et håndklæde over den og løfter det med svaberen, lidt ala styrketræning kaldte hun det..

• #15   2. okt 2007 Jeg lider ikk af problemet men syntes nemlig også det lød rigitg smart, hvis det altså virker.

• #16   2. okt 2007 Det kunne vel aldrig skade at styrke hævneren lidt - selv om man måske ikke lige har det problem. ;o)

• #17   2. okt 2007 Jamen jeg er bare lidt bange for det modsatte..
    Det sku "tit" jeg ikk kan komme, hvor det tager et par timer eller tre.. :S
    Er bare bange for det bliver være så..

• #18   2. okt 2007 gå ud og træk pik først smiley så kan han da umuligt komme så hurtigt ? smiley

• #19   2. okt 2007 Silas - jeg kender selv til problemet.

da jeg førhen fandt en ny tøs at hugge i var den/da første gange altid hurtigt overstået. men efter noget tid når man kender pigen og man selv begynder at slappe af, så vare turen længere.

nu er jeg så blevet lidt ældre og holder mig til en pige af gangen (næværende 3½år) og nu tager omgangen ligeså længe som vi begge lyster til det.

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 120
    #20   2. okt 2007 Nu er der jo ingen "muskler" i en pik?

Kommentér på:
præstationsangst hjælp

Annonce