Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Psykolog Aalborg
  • #1   4. jun 2012 det er da ikke et mærkeligt emne valg når hans depression er over en eks kæreste

• simon Ø
    simon Ø Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 24
    #2   4. jun 2012 hvad er der galt med folk, hvis man ikke har noget positivt/konstroktivt at skrive så lad da være.

• simon Ø
    simon Ø Tilmeldt:
    jul 2008

#3   4. jun 2012 kommunen kan ikke hjælpe ?

spørger efter en psykolog, nogle erfaringer osv.

kan sagtens selv gå ind og finde en psykolog. men det var om der var nogle der havde nogle gode erfaringer med nogle bestemte. har fået henvisning af lægen.

• #4   4. jun 2012 Hvis du går gennem din læge og han/hun indstiller dig til psykologhjælp, så får du tilskud fra staten.

• simon Ø
    simon Ø Tilmeldt:
    jul 2008

#5   4. jun 2012 > søren < i know .

det er heller ikke mit spørgsmål

mit spørgsmål er om der er nogle der har erfaringer med nogle i aalborg eller nogle de kan anbefale ?

ved godt der er tilskud til de første 12 behandlinger ..

• Malene C
    Malene C Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 4
    #6   4. jun 2012 spørg evt. din læge. De kan ofte anbefale nogen, det gjorde min læge..

• #7   4. jun 2012 Troll.
    - Du er sku da en klovn at høre på.

Btw. ville gerne hjælpe, men kender ikke nogen fra Aalborg smiley skulle bare lige have min overstående ud! --^

• #8   4. jun 2012 Som Malene C** skriver, du skal såmen bare kontakte din læge, og så kommer du til samtale der, og så kan i vudere hvad der skal gøres.
    Men det kommer ikke til at "koste gratis".

• #9   4. jun 2012 OMFG
    PRØV SELV AT SVAR ISTEDET FOR AT TRO CAPSLOCK LØSER HANS PROBLEM

• #10   4. jun 2012 Jeg kan desværre ikke hjælpe ham med en psykolog i Aalborg. Derfor undlader jeg at skrive alt muligt andet pis end det han egentlig spørger om.

Caps er for at folk måske stoppede med at skrive ligegyldige ting. Men dig Thomas J. Klaphat. Du skriver igen. Og nu kan vi to så mundhugges. Var det det trådstarter ønskede?.. Nej.
    Så gør som mig, undlad at skrive mere.

God aften..

• #11   4. jun 2012 Du er jo godt igang med at ville starte munhuggeriet ved at kalde mig en klaphat?
    Kan så fortælle dig, at istedet for at være en mand som gerne vil havde det sidste ord, så kunne du vælge at ignorer min lille kommentar jeg skrev før, og lade det ligge, men du skulle jo absolut ligge en kommentar ikke? Og bruge nogle vanskelige ord midt i sætingen samtidig ^^ smiley
    Giver dig ret i, at det her ikke skal ødelægge opretterens tråd.
    Men at du ligger sådan en kommentar ind midt i det hele, er da kun for klaphatte....

Måske kunne du tænke sådan, at folk ikke lige kendte en god Psykolog, men ville så hjælpe på anden vis, da det lød til manden ikke vidste hvad han skulle gøre, og så er der nogle her som prøver svare seriøst inden du kom med din "råbende capslock" og tror det hjælper noget?

Jeg slutter i hvert fald her, så kan du få lov til at få det sidste ord.

• simon Ø
    simon Ø Tilmeldt:
    jul 2008

#12   5. jun 2012 har været ved lægen og snakket med ham de sidste par uger, og har fået en henvisning til en psykolog. måtte bare selv vælge en. og derfor spørger jeg her inde om der var nogle der kendte til en . får "lykkepiller" så er i "behandling"

• #13   5. jun 2012 Simon Ø***

Håber det hjælper, og du for det bedre. Kender godt til dit problem, og ved godt det kan være en hård omgang.

Kommentér på:
Psykolog Aalborg

Annonce