{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.327 visninger | Oprettet:

RØV!! :( {{forumTopicSubject}}

Sommetider fatter jeg ikke mænds (eller måske bare min kærestes) tankegang.. smiley

Her til aften skulle min kæreste hjem til sin far og spise, og jeg skulle til en veninde.. De sidste 3 uger, har vi været booket op med en masse aftaler, så vi aftalte at vi skulle have en stille hygge-aften med film osv. når vi hver især kom hjem..
Han ringer så kl. 21 og siger at han er hjemme. Jeg siger at jeg så også kommer hjem nu, men det behøves jeg ikke da han lige vil køre en lille "snuller-tur" med 2 af sine venner..
Jeg husker ham på vores aftale, og han svarer at det heller ikke bliver sent, da de 2 andre skal tidligt op i morgen.. (Han leder pt. efter nyt job, så skal ikke selv tidligt op).
Vi aftaler at vi begge er hjemme ved 23 tiden..

Kl. 22.45 skiver jeg så en sms og spørger hvor langt han er.. Svaret er "langt væk".......
Jeg spørger ham om jeg stadig kan regne med vores aftale om kl 23, men får intet svar lige umiddelbart.. Et kvarter efter får jeg så en lang sms om at han ikke vil virke som en tøffelhelt over for kammeraterne, så derfor ikke kommer hjem... Men at han nok regner med at komme hjem og sove... :s Jeg prøver så at ringe, for blev sgu lidt ked, men han lægger på når jeg ringer op.. Han sender så en ny sms, hvor han skriver at han ikke vil snakke, for han gider ikke høre på at jeg ynker og giver ham dårlig samvittighed...

I princippet er det fuldstændig ligegyldigt om det bliver idag eller en anden dag vi hygger os, og jeg kan sagtens "unde" ham at han hygger med vennerne... Men syntes fandeme det er en tarvelig måde at gøre det på..

Hva syns i??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RØV!! :(
  • #1   8. jun 2012 Han er fucked på coke og ligger og knepper en eller anden trunte.. han er hverken sammen med venner eller lign, for hvis han var det ville han ikke ha et problem med at tage telefonen..

• #2   8. jun 2012 Han er ikke på coke, han ryger hash og spiller PS3 med sine venner.. Det er jeg skam slet ikke i tvivl om..

• #3   8. jun 2012 Jeg havde nok bare sagt til ham at den opførsel er noget pis og at det ikke sker igen. Så kunne han fra start af have sagt at han hellere ville hygge med kammeraterne og at i kunne hygge en anden dag.

• #4   8. jun 2012 Mirakelkur-kongen !
    Hahahahaha

• #5   8. jun 2012 Kristina: Ja, det får han også at vide når han kommer hjem..

• #6   8. jun 2012 Hader folk der ikke kan overholde deres aftaler

• #7   8. jun 2012 Han er da en rigtig gentleman ham der, ingen tvivl om det.

• #8   8. jun 2012 Onslow: Ohh jo.. Uden tvivl (indsæt selv smileyen der brækker sig)....
    Jeg fatter bare ikke hvordan en lorte playstation og et lorte fifa-spil kan være så vigtigt!! :s

• #9   8. jun 2012 Der er meget i kvinder ikke forstår...

• #10   8. jun 2012 peter K >> Det er måske lige en voldsom nok udtagelse taget i betragtning at du ikke engang ligger tæt på at vide 1% om deres forhold, eller personlige relationer. Men den angivne begivenhed tager danner et billede af at kæresten er en klovn. Men måske har de bare været sammen så længe, at en hyggeaften til eller fra nok ikke gør den store forskel?

• #11   8. jun 2012 Lad mig forklare til hans forsvar.

1: Hvem har ikke røget hash, og gør det engang imellem?
    2: Hvad er mere chill end en fifaaften med øl med drengene?
    3: Vi lider VOLDSOMT af arbejdsløshed i DK. Og jeg kunne forestille mig manden var håndværker. Og lige i den sektor er der satme mange arbejdsløse svende.

• #12   8. jun 2012 Han er lige fyldt 24.. (jeg er btw. 27) Han er igang med at uddanne sig til kok, men da hans arbejdsplads måtte lukke pga af krisen, har han pt. ingen læreplads.. At han ryger hash engang imellem, gør mig intet...

Mit problem er sgu måden han valgte at gøre tingene på her til aften...

• #13   8. jun 2012 må indrømme jeg er enig med Mirakelkurkongen ...

• #14   8. jun 2012 Det virker umodent det han gjorde

• #15   8. jun 2012 undskyld jeg spørger, men det er da ikke at være tøffelhelt og holde sine aftaler med kæresten?

han er da helt væk..

• #16   8. jun 2012 Er alle mænd så bange for at tabe ansigt over for vennerne?? Er det så galt at sige at man er nødt til at smutte fordi man har en aftale med kæresten??

• #18   8. jun 2012 jeg synes han er helt væk..

Jeg ville dog have holdt aftalen ..

Julie P! - Har ikke røget en smøg endnu! smiley

• #20   8. jun 2012 Julie: Nu jeg sådan set ikke brokket mig over ham meget længe.. Efter vi flyttede fra hinanden og blev kærester har det gået super godt...
    Men et forhold skal måske være perfekt og fejlfrit for at være "legalt" ??

• #21   8. jun 2012 Julie .. Tror jeg er oppe på 3 - 4 mdr nu ..

• #22   8. jun 2012 btw. af hensyn til dette opslag, så er jeg helt enig i hvad julie p nu siger til dig maria ..

• #24   8. jun 2012 Peter : sagde det jeg tænkte: hvorfor i alverden forsvare du ham?? Han opfører sig som en klaphat. Men ok hvis du kan holde det ud er det fint- jeg var driblet for længe siden!

• #26   8. jun 2012 Tak Peter.. Jeps, jeg er en kæmpe taber.. Går og feder den derhjemme, for jer andres skattepenge......nåååh nej, jeg er sgu igang med uddannelse nr 2, har min egen lejlighed og styr på mit liv.. At jeg har fundet en kæreste der ikke altid er perfekt, gør vel hverken ham eller mig til en taber..? Husk at når du peger på andre, er der 4 fingre der peger mod dig selv!!!

Og nej, forsvarer ikke den handling han lavede her til aften.. Jeg syntes det er respektløst.. Men jeg elsker manden, så naturligvis bakker jeg ham op når han bliver kaldt taber, lort osv...

• #32   8. jun 2012 Han lyder meget umoden.. Jeg havde en kæreste, der opførte sig sådan, da vi var omkring de 20 og da jeg først gav ham sparket, blev mit liv lige 110 % bedre.. Men det er år og dag siden, i dag er jeg sgu blevet for gammel til at finde mig i den slags barnligheder.. Du er på alder med mig, så måske skulle du finde dig en kæreste, der ikke opfører sig som en teenager..

• #33   8. jun 2012 ingen er fejlfri. Men en aftale er en aftale.

Hvis han ikke er mand nok til at sige fra over for sine venner. Så er det ikke venner.

Men hvis du synes det er ok han ryger hash og spiller p3 med gutterne. Ja så passer i jo nok meget godt sammen i sidste ende.

Som i den virkelig verden. Får man hvad man betaler for. Det samme gælder et forhold smiley

• #34   8. jun 2012 må sku indrømme jeg godt forstår din kæreste..

der bliver ikke nævnt noget om at førhen måske har haft rigeligt med hyggeaftenener, og vennerne har hentydet til at de er blevet for kedelige, det kunne jo godt være..
    så er det da klart at hvis han lige er ude og have det sjovt med vennerne vil man ikke IGEN være fyren der står og siger "sorry drenge, jeg skal sku hjem til kæresten " efter at man har skrevet lange romaner sammen med sin kæreste på telefonen, for vennerne bemærker man sidder med den tlf hele tiden..

i mine øre lyder det lidt som om du gerne vil have ham for dig selv, og så snart han vil have det lidt sjovt, skal han lige have afvide at "i havde altså en aftale" og kimer ham ned hvis han ikke lige svare med det samme.
    jeg har været sammen med min kæreste i 4 år, og når hun tar i byen så "glemmer" hun at hendes tlf ligger i hendes taske, så hun svare ikke altid når man prøver at ringe til hende, irriterende? jaa meget, men har sku da lært at sådan er hun bare når hun er i byen, og hvorfor være nervøs over noget som helst, der er en grund til hun stadig er sammen med mig..

• #35   8. jun 2012 Folk der er påvirket af stoffer er ikke til at stole på..

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 131
    #36   8. jun 2012 Havde en ligende kæreste for et halvt år siden, præcis som du siger, han foretrak sine venner frem for mig, og sker på vores aftaler. Han røg hash hver dag, hver aften og var helt væk. Og når han var sammen med vennerne, tog han heller ikke opkald eller lign, nej - jeg blev sat på hans ignore liste på telefonen. Men fandt så ud af i slutningen af vores forhold at grunden til han ikke gad svare sms, eller opkald - det var sku fordi han var helt væk på kokain og tjald, og gad derfor ikke svare, farvel med ham! Han vil helt sikkert droppe jeres aftale igen og igen. Og inden i mig sagde jeg hele tiden jeg ikke kunne finde bedre end ham, men allerede en måned efter jeg skred (vi boede sammen), der fandt jeg en ny kæreste, som er lige omvendt hvad han er :D.
    Gør du det samme! Du finder helt sikkert en der er bedre end ham! Du er lav hvis du bare finder dig i hans ting gang på gang, og brokker dig over ham!

• Bueno
    Bueno Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 7 Følgere: 9 Svar: 32
    #37   8. jun 2012 Vi har vist alle været der. Jeg havde også en kæreste, måske lidt en anden situation for han røg hash, tog stoffer og var kriminel da jeg mødte ham. Han kæmpede for at få mig i 3 måneder og til sidst begyndte mine følelser egentlig st komme frem for han, så jeg besluttede mig for at prøve.
    Jeg sagde til ham, at jeg viste hva jeg ville med mit liv, og jeg ikke ville hve en kæreste der tog stoffer, røg hash elller var kriminel. Han accepterede det og sluttede det hele fra den ene dag til den anden. Dette beviste overfor mig, at han ville mig og ikke andet. Jeg hjalp ham igennem alt, lagde mig på knæ og græd hver gang han fik et vredesudbrud og råbte af mig. Jeg rejste ham op konstant, og hjalp ham med at få et arbejde hos min bror.
    Men efter 14 måneder sammen havde han ødelagt mig. Jeg fandt ud af at han de sidste 3 måneder havde røget, taget stoffer og havde stjålet. Jeg følte mig nødsaget til at gå fra ham, selvom jeg holdt af ham og var ked af at alt det jeg havde gjort for ham var spild. Idag sidder han i en ussel lejlighed, ryger og sælger og tager stoffer hver dag. Det er naivt at tro man kan lave folk om.
    Dette er langt fra samme dilemma som dit, men det bør bevise at folk er som de er - og som de andre siger er han en klaphat. Tør han ikke sige fra for dine venner, kommer han aldrig til det..

• #38   8. jun 2012 jeg havde klart droppet ham !! seriøs de svar han sender virker det ikke som om han tager jeres forhold seriøs !!

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17
    #39   8. jun 2012 Ikke at det er den rigtige måde at gøre det på. Faktisk rigtig forkert. Men mon ikke det er drengens måde at sige fra på.. Uden at kende ham kunne det godt lyde som han føler DU styre ham og hans gøren.. Gør det klart for ham er det såre dig og få gang i en dialog m hvad i hver især har brug for.. Han har spillet smart over for gutterne med hans opførsel og han skulle have valgt en anden måde at sige han havde brug for en kæreste fri aften,, Ingen tvivl om det, men du/i skal også give plads til hinanden..

• Danny O
    Danny O Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60
    #40   8. jun 2012 Uanset hva jeg gør, så kan jeg altså kun få 3 fingre til at penge på mig selv. Ved ikke om det er fordi jeg har en vanskabt tommelfinger ?

• #41   8. jun 2012 Danny

Hahah pure class:) Havde ikke selv opdaget det kun var tre, kendte ikke det ordsprog så skulle lige se.

Piger

Vil i ikke altid have en badboy fyr, der er "smart i en fart" ??

• #42   8. jun 2012 Ud med ham! smiley

• #43   8. jun 2012 Sikker på hans "snuller tur" betyder det samme, som du tror?

• Danny O
    Danny O Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60
    #44   8. jun 2012 Onslow, jeg har heller ikke hørt det før.

Men det skulle da lige testes, og efter en halv time måtte jeg give op smiley Men kan ikke få tommelfingeren til at pege mod mig selv uanset hvordan jeg vender og drejer hånden.

Ergo må det jo kun være 3 fingre der peger på mig selv smiley

• #46   8. jun 2012 det er nok alt det her som vi skal læse nu, som han ik gad høre på, just saying.

• #48   8. jun 2012 shhh, spiller fifa smiley

• #50   8. jun 2012 Undskyld min mening..
    Sys det er total synd at mange piger finder sig i alt mulig lort .. ja har selv været en af de "dumme" piger som har været i et sygt forhold .. efter det finder jeg mig ikke i noget som helst mere ..
    Var jeg dig havde jeg sagt pis ud ait liv vis du ikke en gang kan mande dig selv op over for dine venner .. og så holde din aftale .. kan høre på nogen af folk her du har haft problemer før .. det med at han ryger og spiller fed kæreste .. det lyder bekendt ..
    Bare min mening .. men sandheden er tit svære og høre ..

• #51   8. jun 2012 ARRH KVINDER!!!! hahaha

• #52   8. jun 2012 Lubas hehe så slap dog af hahahaha

• René Ø
    René Ø Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 237
    #53   8. jun 2012 Jeg giver Peter K ret. Han er sgu da en mega taber!

• #54   8. jun 2012 Lubas - Det er vist en skrøne smiley

• #55   8. jun 2012 Han er en mand forfanden. Kender det 100% og i damer kan bare ikke forstå at vennerne kommer før damen.
    Lær at lev med det eller find en tøffel helt.

• Bueno
    Bueno Tilmeldt:
    okt 2011

#56   8. jun 2012 Kasper L - Det har vi også tænkt os. smiley

• #57   8. jun 2012 Ej, helt seriøst...
    til Kasper L:
    Venner kommer før damen? Hvad så med aftaler, når det er med damen, er det så okay at lave en aftale oven på den med vennerne, og skide på sin dame?
    Det ville jeg sku ikke mene at det er.
    Hvis han var moden nok, kunne han havde ringet til sin dame, og spurgt, om det ikke var okay, de rykket den dag, til en anden, så han lige kunne tage ud med vennerne "idag".
    men at han bare valgte at gøre det, så har man sku ingen modenhed på livet, efter min mening i hvert fald.

Det kan godt være man som tommelfingerregl, siger at vennerne kommer før damen, men det er vidst da med uden at skide på hende? Og det er da det ham her har gjort.

Og det med ikke at tage telefonen, fordi han netop er bange for at høre hvad vennerne vil sige det til, + han ikke vil høre hendes "ynkelighed" over telefonen?
    Det må sku da sige en del om manden? El. rettere sagt, drengen!

Var en der skrev at vi ikke kender hele historien bag. Behøver man det? Hvis man skal gå efter det som bliver skrevet, så skulle han sku havde sparket.

Bare i det som bliver beskrevet om at han ikke tager telefonen, det ville sku da sætte en masse tanker igang.
    Drop alt det mansjovinistiske lort, hvis jeres dame gjorde det ved jer, så havde i fandme skidt en neger og røget ud af ørene på jer!

• #58   8. jun 2012 Tror Bueno mener vi nøjes med en rigtig mand istedet for en drengerøv der ikke er til at regne med.

• #59   8. jun 2012 Kasper L**'
    Var du ikke blevet sur, hvis din dame tog ud med nogle tøser, nu hvor i havde en aftale? Og hvis du så enda også påmindede hende om det i telefonen, og hvis hun så alligevel, bare gjorde det?
    Det tror jeg nu er ret naturligt at man ville blive sur over det.
    I hvert fald hvis man sætter sig i "opretterens" sted.

• #60   9. jun 2012 Venner tager et helt liv at få - der er en lang fortid bag et venskab.
    En kæreste kan findes alle steder udenom byen, enten blot for en aften eller for en længere periode.

Når piger så finder en sådan kæreste er det først lyse rødt, så bruges alt energi på at lave ham om, opdrage ham til tøse ting osv. Når det er lykkedes så render hun med den langhårede bumsede tatoo fyr - for nu er kæresten en kedelig farveløs mand uden modspil.

Kvinde hold nu kæft ! Vil du have en tøffelhelt så find en men stop dog med det hyleri og piveri offentligt - det må være flovt. Man skulle tro du var 14 år.

• #61   9. jun 2012 Det kun drenge som kan sige sådan noget, som ikke vil havde et seriøst forhold. Venner burde også være forstående, ellers så det heller ikke rigtige venner.

• Bueno
    Bueno Tilmeldt:
    okt 2011

#62   9. jun 2012 Frank - kræsen kan man da ikke kalde dig, hvis du mener du kan finde en kæreste lige rundt om hjørnet smiley
    Kærlighed er svært at finde, og når man endelig finder den man mener er rigtig, så er det meget muligt at venskaber er bygget op gennem livet, men ens kæreste vil altid være den der kender en bedst.

• #63   9. jun 2012 thumbs up thomas

• #64   9. jun 2012 Orker ikke at svare på det hele lige nu.. Men vil lige indskyde at vi, før vi blev kærester, har været bedste venner i 8 år,,,

• #65   9. jun 2012 Hvad vil du bekræftes i?

• #66   9. jun 2012 Bueno - der forekommer ironi i første afsnit, næste er ret alvorligt ment .. Og noget man konstant ser !

Når kæresten er afrettet i følge pigen - så forsvinder modspillet !

• #67   9. jun 2012 Kunne ikke være mere enig med Julie...

• #68   10. jun 2012 Genkender mig selv i din kæreste....
    Men bare rolig - Det går over om 10-15 år... X-D

Der er en ting kvinder må lære at forstå. Mænd og kvinder er to forskellige væsner. Vi vil ikke altid det samme.
    Vores måde at tænke på er stadig som da vi var jægere og samlere for tusinder af år tilbage.... Mænd vil slås og gå på jagt sammen med "gutterne". Kvinder vil "bygge rede", hygge med veninderne og ha' børn. Det ligger dybt i os og er ikke noget du lige ka' ændre med en "aftale" og et telefonopkald....
    Og tro mig - Du bliver også hurtig træt af ham hvis han altid render rundt derhjemme og "nusser" om dig og bare siger: "javel skat..."

Det er helt sikker ikke i orden at han bare skider på jeres aftaler, men vend dig til det, for det vil ske igen og igen de næste mange år...
    Og jo mere du prøver at holde på ham - jo mere vil han prøve at slippe væk...

Og kom så bare med jeres skideballer "tøser"...
    Jeg er klar og jeg ka' ta' det ! smiley

• #69   10. jun 2012 Fister ****

Hør dig lige selv... Nu må i fandme tage jer sammen.
    Det eneste jeg høre 80% af mændene sige herinde er, at kvinder skal bare finde sig i, hvordan mænd er?
    Hvad med at det var omvendt? Måske i 80% af mænd herinde, skulle tage og finde jer i, hvad jeres kvinder forlanger istedet for det er dem der skal finde sig i jer!
    Og desuden så handler det her simpelt og enkelt om en aftale som han har været gået med til at lave, at de skulle havde en hyggeaften.
    At han bryder den på den her måde her, kan da på ingen måde forsvars.
    Syntes sindbelthen der er alt for mange røvhuller!

Og hun ber ham ikke gå og nusse om sig, men bare ganske simpelt at holde en aftale. Det burde fandme ikke være for meget forlangt!

• #70   10. jun 2012 Thomas.. Læs 5. sidste linie i mit indlæg... IGEN !

Jeg siger ikke at det er i orden... Jeg siger, det er hvad hun må forvente...

Hun ka' lære at leve med det - Eller hun ka' finde sig en "blød" mand...
    Men hun får ikke en tilfreds og "velafrettet" mand ud af den nuværende kæreste de første mange år...

• #71   10. jun 2012 Når folk ikke vil snakke i tlf, så er der noget galt. For ellers ville en samtale på 1-2 minutter ikke være et problem, heller ikke selvom han får dårlig samvittighed.

• #72   10. jun 2012 Fister***

Må jeg så spørge hvorfor hun "må forvente" det?
    Har aldrig hørt at man må "forvente" sådan noget overfor sin partner?
    Og jeg læste skam hvad du skriver, for det næste du skriver er enten formuleret forkert el. så du har du i hvert fald den forkerte holdning til tingene, da du skriver hun enten må lære leve med det, el. finde en blød mand? Hvordan skal den forstås så?
    Det har INTET med sagen af gøre at hun skal finde sig en blød man, for ikke at opleve sådan noget. Har INGEN ting med at være blød at gøre.
    Men at havde respekt for sin partner! Aftaler med sine venner, er lige så vigtige som aftaler med sin kæreste. Og aftaler i det hel taget.

Kan havde delvis ret med dig i det sidste du skriver, da jeg selv har fået den opfattelse af ham, selvom man selvfølgelig ikke kender manden. Så det bare et gæt.

• #73   10. jun 2012 * Maria *

Undskylder for den store diskution det blev til herinde. Du fik nok flere meninger end du spurgte efter ^^... Men håber i finder ud af det.
    Så skal dette her emne nok snart slutte ^^

• #74   13. jun 2012 Mænd er ikke altid til at forstå, men det er vi sgu heller ikke. Snak med ham om det smiley

Kommentér på:
RØV!! :(

Annonce