{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.332 visninger | Oprettet:

michael  h
michael h
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 16

Hjælp-jalosi! {{forumTopicSubject}}

Heej
Jeg håber i ville kunne hjælpe mig med nogen gode råd?, jeg er blivet smask forelsket i en pige, og jeg håber og tror os at hun kan lig mig, men jeg er blivet så jaloux på hende, fordi jeg tror hun skriver med andre drenge, alså vi er ikke kærester men hun ved godt jeg er pisse jaloux, fordi jeg ikke ved hvad hun går og laver og om hun dater andre, ej seriøst det er svært og forklare, jeg er 18år og det er hun osse.. ved ikke hvordan i kan hjælpe men ved bare ikke hvad jeg skal gøre ved det? smiley vi er tit ude og spise og i biffen med fælles venner, og skriver sammen hverdag og går på samme linje, men synes det hele er svært smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp-jalosi!
  • #1   17. jun 2012 Jalousi er en dræber, og hvis du klemmer hende inde med din jalousi, ender det med du skubber hende væk.

Jeg vil anbefale dig at læse nogle hjælp til selvhjælpsbøger om jalousi, og lære at stole på hende.

• michael  h
    michael h Tilmeldt:
    jul 2011

#2   17. jun 2012 Jaa, og det væreste er jo at hun ved jeg er pisse jaloux, men hun ved osse at jeg har flirtet med en anden pige, og derefter har hun faktisk ikke skrivet så meget hverdag som hun plejer at gøre? måske der var en sammenhæng, og hun kan lig mig smiley eller

• #3   17. jun 2012 jeg har det på 10000% samme måde lige i øjeblikket, bare skriv til hende oftere, snak med hende hver dag (enten over mobil eller face to face)
    Hende jeg er "lun" på, kan også godt lide mig, men hun snakker med så mange drenge at man får den der jaloux følelse i kroppen :S

• #4   17. jun 2012 i er ikke kærester, og du har flirtet med en anden. . ???

beklager men hvad FANDEN bilder DU dig ind, og blive jaloux for. . ???

• michael  h
    michael h Tilmeldt:
    jul 2011

#5   17. jun 2012 Jaa jeg synes osse det var dumt gjort mega, men jeg ved jo ikke om hun gøre det samme :(...
    Baboom's Red Bull: jaa det er mega trist, men hvad vil du så gøre for at score hende ? kunne vi hjælpe hinanden lidt smiley

• #6   17. jun 2012 sender pb smiley

• #7   17. jun 2012 hun skriver os med mig og jeg skal på date med hende imorgen

• michael  h
    michael h Tilmeldt:
    jul 2011

#8   17. jun 2012 Joo men hun siger jeg ikke skal være jaloux og hun ikke kan lige nogen, men vi har jo både været i biffen og ude og spise med fælles venner, og har givet hende chokolade.. såå der må jo være lidt smiley

• #9   17. jun 2012 De jo ikke kærester peter!! og han er jaloux og ved ikke om hun skriver med andre.

• michael  h
    michael h Tilmeldt:
    jul 2011

#10   17. jun 2012 Nææ, men det mærkeligste ved det hele er jo at hun altid siger og skriver mit efternavn? hun har aldrig nogensinde sagt mit fornavn Michael.. har aldrig mødt nogen som altid siger mit efternavn smiley

• #11   17. jun 2012 der er intet hun kan gøre for din jalousi, den er du nødt til at arbjede med selv 100%. jalousi er egentligt en afspejling af en selv og hvad man selv ville kunne finde på, derfor er det vigtigt at du gøre op med dig selv om den jalousi kommer af fordi du har en reel mistanke eller fordi du selv ikek er til at stole på ?
    Man får det man udsender og i den her situation vil du kun få mistillid med din jalousi, du bliver nødt til at tro på det bedste i hende for at hun kan vise dig det bedste af sig selv.

• #12   17. jun 2012 Peter K

Du er da ikke helt frisk hva.... Hun er sgu da ikke en luder fordi hun skriver med mere end en fyr.. Så længe hun ikke er i forhold med nogen kan hun da skrive med alle dem hun har lyst til uden at der er nogen der kan sige noget til det.. Og da slet ikke kalde hende for en luder pga. det... Med den indstilling til tingene skal du da nok blive pigernes ven smiley Det er da trådstarter der er galt på den at han bliver jaloux bare fordi at hun har drenge venner som hun skriver med...

• #13   17. jun 2012 peter k er bare en mega troll.

• michael  h
    michael h Tilmeldt:
    jul 2011

#15   17. jun 2012 Jamen stefan hvorfor flækkede du da over det? hehe lyder nok useriøst.. men vi begge er vel bare lidt for generte overfor hinanden, og jalousien gør jo tingene bedre .;(

• michael  h
    michael h Tilmeldt:
    jul 2011

#16   17. jun 2012 Neej da selvfølig ikke, det kan alle jo gøre osse som venner smiley men ved bare ikke rigtigt noget, hun har sagt til nogen venner at hun godt kunne lige mig, men ikke turde sige det til mig smiley

• BCKL
    BCKL Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
    #17   17. jun 2012 Hvorfor inviterer du hende ikke ud at spise, kun jer, og find ud af om hun er interesseret? så kan i gå en tur derefter og "se på stjerner", eller lignende, og så se hvor det evt føre hen? smiley

• michael  h
    michael h Tilmeldt:
    jul 2011

#18   17. jun 2012 Belinda.. jeg tror bare genertheden holder mig lidt tilbage, er jo bange for afvisningen smiley hun vil gerne ha at jeg osse flytter op til hende hvor hun bor på kolliget, smiley

• #19   17. jun 2012 Hvis du godt kan lide hende, så arbejd med dig selv før du går videre med hende. Hvis du indgår i et forhold med hende nu, hvor du er det sted i din udvikling, så kan du godt sige farvel til det forhold. Det er dødsdømt på forhånd, hvis du er så jaloux allerede! Så arbejd med dig selv, og opbyg en tillid dig og hende imellem, så kommer du længere. Evt. være åben omkring det overfor hende, når (hvis) i kommer lidt videre i jeres indbyrdes forhold.

• BCKL
    BCKL Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
    #20   17. jun 2012 Så flyt derop (hvis du vil selvfølgelig) og når du så er der spørger du om i ikke skal gå en tur, og så tag hende et rigtig hyggeligt sted hen, evt måske endda lav en impuls-date, i går turen og vupti, der var sørme en restaurent, og så spørger du hende "er du sulten? jeg giver :)".. og vupti så har du hende alene, og i kan lære hinanden at kende smiley eller/og du kan inviterer hende ind til dig og se en film (på kollegiet, hvis du bor der), der er rigeligt med muligheder, også "venne-muligheder" som kan ende ud i "dates" smiley du skal i hvert fald som det første være glad for i snakker sammen, for så er der rigeligt med muligheder smiley nu er det ikke for at stjæle dit indlæg, men komme med et eksempel, lige for tiden har jeg lidt kig på en fyr, for 1½ uge siden kontaktede jeg ham på en togstation fordi jeg skulle have hjælp med tog tiderne, og vupti så snakkede vi, og vi skulle begge samme sted hen, 2 timers rejse, hvor vi snakkede noget af vejen, så her den anden dag møder jeg ham igen, samme station, hvor vi så følges ad i toget sammen, og snakker i 30 min ca, hvorefter vi skilles fordi jeg ikke skulle videre den dag (til den næste by).. og et par dage senere ser jeg ham gå forbi stationen, hvor han kigger på mig (på lang afstand)... men ja, jeg synes sådan set han er meget sød og vil gerne lære ham at kende, men jeg tør sådan set heller ikke... fordi der er for langt imellem at følges i toget til at inviterer på date.. synes jeg.. men i to kender jo hinanden, går i skole sammen osv, så du kan "nemt" få hende alene og på date-lignende situationer smiley så du skal bare lige turde tage næste skridt smiley

Kommentér på:
Hjælp-jalosi!

Annonce