1.707 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Jonas J
Jonas J
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24

hjælp hjælp

min eks og jeg gjorde det forbi efter 5 år vi har en knægt på 3..
mit problem er så jeg savner hende, men hun virker ligeglad så hun havde skrevet rauw med hjerte på sin FB væg og nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre hun har ringet og skrevet i 2 dage hvor jeg ikke har taget den.. nu har jeg ikke hørt fra hende i snart 24 timer jeg er bange for hun har en anden eller er det bare for at provokere?
hjælp er ved at gå i hundene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp
  • #1   27. jun 2012 Du kan eventuelt prøve at spørge hende, hvad det er hun vil?

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jan 2010

#3   27. jun 2012 jeg kan ikke holde ud at snakke med hende er bange for at få et svar der passer mig

• #4   27. jun 2012 What the...I don't even...What?

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jan 2010

#5   27. jun 2012 lad mig sige det på en anden måde hun har skrevet rauw på sin FB men er det fordi der er en anden eller for at provokere mig nu når jeg ikke har taget den

• #6   27. jun 2012 hvis jeres forhold er slut, og hun synes det er helt slut med dig. så er der bare intet at gøre hvis hun har fået en anden. det gør ondt, but life goes on.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #7   27. jun 2012 Jeg forstår det ikke?
    Hvor skulle vi vide fra, om hun skriver det fordi det er en anden hun har haft en vild gang sex med? Eller for at gøre dig jaloux eller bare fordi at hun leger tiger? Eller noget helt fjerde? Det ved kun hun?

Men den bedste måde at 'hævne' sig på, er at være lykkelig.

Op på hesten. Men hvis jeg var jer, ville jeg være moden nok til at kunne føre en samtale og gøre det bedste for barnet.

Men ja? Hvis hun kontakter dig, er hun jo nok ikke ligeglad? Måske er det en god taktik at ignorere/være uopnåelig. Det kan du sgu score alle tøser på (som er værd at score).

Men snak om det som voksne mennesker? Nu ved jeg ikke, hvad grunden til brudet mellem jer var? Men altså tag en snak med hende?

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jan 2010

#8   27. jun 2012 har snakket med hende og hun skriver med en anden fyr..
    jeg ved faktisk ikke hvorfor det gik galt..
    og ja dummede mig sagde jeg savnede hende og elskede hende.. nu tager jeg på hammer druk og damer sjov i weekenden..
    nu snakker jeg ikke med hende før hun skriver hun savner mig..

• #9   27. jun 2012 Du bør nok lige slå udtrykket "gjorde det forbi" op. Det lader til at du ikke helt har gennemskuet betydningen..

• #10   27. jun 2012 I skal vel snakke sammen, ang. jeres barn?

• #11   27. jun 2012 Kan kun foreslå at du fortsætter med at ignorere hende, det er tydeligt at det er vejen man må gå for at finde ud af hvad hun vil. Det, blandet med en håndfuld "pokes" på fjæsen, så er du home-free!

• #12   27. jun 2012 Du er en mærkelig gut.

• #13   27. jun 2012 I har lige gjort jeres forhold forbi, i har et barn på 3 år, og hun ligger alleredde og flirter med en ny person. I mine øjne lyder det meget umodent.

Hvis du vil hende noget, så snak med hende, for ellers finder du sgu aldrig ud af hvad der kommer til at ske. Få det overstået, og hvis hun ikke gider dig mere, må du bare acceptere det.

• #14   27. jun 2012 Måske lægger du lidt for meget i at hun skriver "rauw" på Facebook? Når man tænker på de mængder af lort, folk poster derinde, er det sgu ikke altid der ligger nogle dybere tanker bag det..
    Hvis du vil tale med hende, er det da heller ikke vejen frem at ignorere hendes opkald og sms'er gennem 2 dage.
    Tag jer sammen, begge to. Det duer sgu ikke at I opfører jer som pattebørn og kun tænker på jeres egen lykke, når I har et barn, som sikkert har brug for jer begge.

• #15   27. jun 2012 På Jagt A, hvorfor er det umodent? Hvis det er slut, så er det slut. Barn eller ej.

• #16   27. jun 2012 Hvad hedder hun på facebook ? Nu du ikke rigtig selv vil spørge hvad hun har gang i så kan en af os andre da gøre det.....

• #17   27. jun 2012 "og ja dummede mig sagde jeg savnede hende og elskede hende.. nu tager jeg på hammer druk og damer sjov i weekenden..
    nu snakker jeg ikke med hende før hun skriver hun savner mig.."

Bliv nu for helvede voksen... Du har et barn på 3 år !

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jan 2010

#18   27. jun 2012 inden er folk her inde umodne og har ikke prøvet det endnu men det kommer til alle..
    dem der synes jeg er mystisk kan bare vente sig og folk der synes jeg er umoden, hvad ville i selv gøre..

• #19   27. jun 2012 Jeg ville fanme ikke ignorere mit barns mor.. Bliv nu voksen mand.. Dit barn har sgu da ikke godt af at far bare forsvinder.. Christ..

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jan 2010

#20   27. jun 2012 jeg forsvinder ikke din klovn.. har ham trodsalt hver anden weekend..

• #21   27. jun 2012 VI har sku da alle være igennem et brud! Måden du formulere dig på og takler situationen er umodent!

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jan 2010

#22   28. jun 2012 fordi louise og jeg fandt sammen igen efter 5 mnd fra hinanden dengang.. vi gik fra hinanden igen for 28 dage siden

• #23   28. jun 2012 wat

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jan 2010

#24   28. jun 2012 glem det.. har snakket med hende og hun har lovet mig ikke at være sammen med nogle som helst.. ved ikke men efter hånden tror jeg ikke på hun har været sammen med en anden selvom hun siger det når nu hun siger hun ikke vil..

• #25   28. jun 2012 wat

• #26   28. jun 2012 JONAS I ER IKKE SAMMEN MERE.

du kan og skal ikke bestemme hvad hun gør nu
    alt hvad du skriver er jo bare hun må, jeg kan ikke bla bla bla

kom videre det er slut jo mere tid du er nede jo længere tid vil det tage dig at komme op igen

så find dine nosser et sted saml dem op og tag dig sammen

• #27   28. jun 2012 Tror det er Kim a som ligger og knalder med hende.

• #28   28. jun 2012 lol

• #29   28. jun 2012 ha ha ha ha ha næppe det er jo børn

Kommentér på:
hjælp

Annonce