1.912 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 62 Svar

hjælp/rettighedder hjælp/rettighedder

hej baboom jeg står i et meget stort problem og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. problemmet er jeg har været sammen med en pige til noget fest og her en måned senere ringer hun så til mig at vi skulle mødes for hun havde noget hun skulle fortælle mig. hun fortalte så hun var blivet gravid og det var med mig. jeg kender faktisk ikke rigtig pigen bare en jeg mødte til en fest og hun er også kun lige blivet 18 fant jeg ud a. men problemmet er at jeg ikke vil have det barn men det t vil hun så. har jeg slet ingen rettighedder her eller kan gøre et eller andet?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp/rettighedder
  • #1   2. jul 2012 nope har du ikke,

• #5   2. jul 2012 Lær at pakke din fjeder ind.

• #6   2. jul 2012 Nå ja, mht rettighederne så har du ret til at betale 1228kr hver måned de næste 18 år.

• #8   2. jul 2012 Nope du har ingen rettigheder det eneste du kan håbe er at hun påtegner fader til barnet ukendt.

• #9   2. jul 2012 Du har derudover også ret til at håbe på din fjeder ikke har lavet tvillinger da der så er tale om at højere beløb.

Du har også ret til at håbe på at ungen ikke er under uddannelse når det bliver 18 da bidraget i det tilfælde kan forlænges til barnet bliver 24.

Man har da massere af rettigheder.

• #10   2. jul 2012 han har vel lov til at kræve en dna test for at være sikker på det er ham der har været for langt ude? smiley

• #11   2. jul 2012 rene h , hvor er du lam at høre på ..

nej desværre ik . ,men syntes i skulle sætte jer ned og tage en snak evt med hendes forældre tilstede også når nu hun ik er ældre... virker sygt hun vil ha en unge med en hun slet ik kender når hun ik er ældre:S good luck:S

• Cupra T
    Cupra T Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #12   2. jul 2012 På med dutten Danmark. heheh. Dyrt knald, men sådan kan det jo gå. Gør du nok ikke igen så ? ,o)

• #13   2. jul 2012 Baaah, den har hun garanteret brugt før. Der går nok et par uger, så får du at vide at hun fik en ''spontan abort''.
    Ellers er det sgu nederen smiley
    Det bliver en dyr omgang smiley

• #15   2. jul 2012 Og så skal der bare graves dybt

• #17   2. jul 2012 Unsub !
    Hvad nu hvis det er hende her ?
    (link fjernet)

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #18   2. jul 2012 Tillykke farmand

• #19   2. jul 2012 Der blev du lige 265 af de lange fattigere. Det er godt nok surt. Føler med dig.

• #20   2. jul 2012 Du er blevet offer for det ALLE mænd frygter mest i verden... En sindsyg pige der knepper fremmede for at blive gravid, det er så vanvittigt at sætte et barn i verden hvor man ikke har lyst til at have noget med det af gøre smiley

Triller en lille tåre for dig, barnet som kommer til at vokse op med en sindsyg luder mor, og self din penge pung smiley

• #22   2. jul 2012 Pisse nederen , kan jeg godt se - men nej, det har du ''desværre'' ikke..
    Eftersom du selv har leveret klatten, må du jo tage ansvaret, når du ikke kan finde ud af at bruge gummi, selvom du vidste du intet barn ville have.. øvøv
    Men husk !! - Du skal have testet om barnet er dit , det er jo ikke sikkert..

• #23   2. jul 2012 boller af samme grund altid fremmede piger med gummi. gør sgu ikke det store hvis man alligevel er stiv smiley

• #24   2. jul 2012 Nej, hvis hun vil beholde barnet, har du ikke en skid at skulle have sagt - det er hendes beslutning i sidste ende.
    Og så husk da gummiet, hvis man absolut skal knalde tilfældigt.

• WubWub
    WubWub Tilmeldt:
    jan 2012

Svar: 4
    #25   2. jul 2012 Johnni F said it.

• #26   2. jul 2012 Fuck hvor nederen smiley

Tag det som en mand og stå ved det også hvis hun vil have det barn så det jo bare sådan, altså hun taber det alligevel nok men ja stå ved det da du jo er stor nok til og knalde så du også stor nok til og tage det ansvar der følger med..

få lige lavet en DNA test før du vedkender dig noget hvis hun bare har knaldet dig til en fest ja så har du jo nok ikke været den eneste smiley

held og lykke med det hele

• #27   2. jul 2012 Tryk her ? Hvornår fik du din første ladning ? da du var 10-12 år gammel, så der var du stor nok til at knalde ? så var du også stor nok som 10-12 årig til at tage ansvaret ????

Fuck noget lort at sige !!

• #28   2. jul 2012 Som de andre også skriver: Nej du har ingen rettigheder.
    Men hvis du er gammel nok til at knalde tilfældige trunter, uden at beskytte dig, så er du også gammel nok til at tage ansvar, eller som minimum betale til barnet.

• #29   2. jul 2012 Ja det er jo 100 % hans ansvar at pakke den ind... NOT. Hun er jo syg i hovedet når hun ikke siger noget om hun ikke er på pillen eller noget ?

• #30   2. jul 2012 Nu bruger man jo ikke kondom udelukkende for at beskytte mod uønsket graviditet. Der er et hav af forskellige kønssygdomme, så man er sgu da mere end almindeligt dum, hvis man knalder tilfælde folk uden at beskytte sig...
    Hvis han ikke er interesseret i at få børn lige pt. JO så er det sgu hans ansvar at bruge kondom!

• #31   2. jul 2012 Vil mene det er 50% pigens ansvar 50% hans ? - at hun ikke sige noget er sygt, at han gør det uden er pænt normalt ? dumt men ret normalt

• #32   2. jul 2012 Johnni F :

Ved sku ikke hvor gammel jeg var men brugte da kondom ! og lige meget hvor gammel jeg nu var så havde jeg stået ved det har boet for mig selv og klaret mig selv siden jeg var 16, så hvis jeg havde fået et barn et par år før det, fuck it skulle sku nok stå ved det og ikke stikke af !

- Og han får hende til og lyde så ung, så må han da også være ældre end hende og ja burde være voksen nok til det !

Min kæreste da jeg var den alder blev gravid stod jeg da ved det og stak ikke af.. men hun tabte det så som de fleste første gangs gør !
    men stak ikke af fra noget som helst

---
    Så stop det tuderi enten brug kondom , sørg for hun er på p-piller eller anden prævetion bare så er du da lidt mere sikker hvis det er så vigtig for dig at knalde små trunter til fester

• #33   2. jul 2012 Og dog... Som jeg også skrev før, hvis han virkelig ikke er interesseret i at bliver far pt. så er det sgu hans eget ansvar at bruge beskyttelse.

• #34   2. jul 2012 Og hvis du virkelig ikke gider baret siger du jo bare det, så gir du bare 1200,- om måneden i børnepenge, men du går så også glip af noget stort!

• #35   2. jul 2012 Hvem fanden tænker på at sige "Hey jeg er sgu ikke på p-piller!" midt i en sex agt?
    Det burde sgu da nærmest være en vane, at når man knalder tilfældigt, er det på med gummiet..
    Både for at beskytte mod uønsket graviditet og mod kønssygdomme...

• #36   2. jul 2012 Nu er der så det i det at det er synd for barnet at vide det var uønsket af sin far. Alle børn har også et behov for at have en far, og ikke bare en sted far....
    Det koster for den sags skyld også alle os andre penge at unge piger skider børn ud i flæng inden de har uddannelse og job, i kontant hjælp m.m.

Synes det er uforsvarligt at sætte et barn i verden før man er klar, ikke kun mentalt men sgu også økonomisk...

• #37   2. jul 2012 Line det vil en hver normalt tænkende pige sige ? i frygt for at blive gravid ?

• #38   2. jul 2012 Kør sag mod hende og sig du blev dopet med rohypnol og derefter voldtaget.
    http://www.bt.dk/udland/kvindebande-voldtager-maend-for-at-faa-saed

• #39   2. jul 2012 Johnni - nej, det tror jeg sgu ikke vi ville. Jeg ville tænke at det er fyrens job, det med gummiet, og derfor også tro at han var klog nok til at have sådan et på sig, hvis sådan en situation skulle opstå.

• #40   2. jul 2012 Line - så du ville bare tænke, han er fremmet, har aldrig mødt han før. Jeg får sgu bare et barn med ham hvis det kommer ?

I så fald går du ikke ind under "normalt tænkende piger" !!!

• #41   2. jul 2012 En normalt tænkende fyr ville da også hive gummiet frem.
    nej gør jeg sikkert ikke, men jeg knalder heller ikke tilfældigt, så har ikke brug for at være normalt tænkende :b

• #42   2. jul 2012 Tror i godt beruset tilstand uden gummie at man køre den hjem på p-pillen (vil 99% af mænd gøre), og at hun så ikke nævner at hun ikke er på pillen er for sygt...

• #43   2. jul 2012 Hvis ikke man har gummiet med sig, må man jo holde pikkemanden i bukserne.

• #44   2. jul 2012 der er desværre intet du kan gøre- udover at punge ud i de næste minium 18 år- hun kan også kræve et vis beløb fra dig fx 3000 til barnedåb og konfi, også selvom du intet har med barnet at gøre.

jeg vil så sige til dig aat jeg virkeligt synes du skal tænke det godt igennem inden du fravælge kontaktetn til barnet. lige nu virker det hele nok meget skræmmende uretfærdigt osv osv for dig hvilket jo er forståeligt. meen de fleste mænd der alligevel vælger at være der for barnet, fortryder intet og elsker barn ubeskriveligt, så tænkt dig MEGET godt om.

det er en kæmpe oplevelse at få en barn . og du vil hurtigt opleve en kærlighed du har har oplevet før/ hvis du slf vælger at være far.

men støt op 100 % og være 500% procent instillet på at det er dit barn og du vil påtage dig far rollen på godt og ondt- hvis ikke du kan det , så lad helt værd.

hvis du er helt sikker på at du ikke vil være der for barnet, så vil jeg forslå at du prøve at snakke med den kommende mor om at hun angiver ukendt far på papiret, og du vil på denne måde ik hæfte for noget.

men som sagt lad være med at forhaste en beslutning
    TÆNK DIG GODT OM..
    pøj pøj med det:)

• molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
    #45   2. jul 2012 i sådan et tilfælde kan man kun sætte sig ud på marken og ryge joints

• #46   2. jul 2012 Hvor står det at han ikke har brugt gummi? Den slags er jo heller ikke 100 % sikkert.. Og tøsen er da underlig, hvis hun ikke tager p-piller og alligevel bare lader det gå sin gang (hvis altså de ikke brugte kondom)

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #47   2. jul 2012 Nu er p-piller jo heller ikke 100% sikre

• #48   2. jul 2012 og til alle fyrene pakke tisseren ind uandset hvad.
    mange rigtigt mange piger endda snyder sig til en graviditet. så for jeres egens skyld. pak den ind.:)

• #49   2. jul 2012 Selvfølgelig ikke. Ingen prævention er 100 % sikker.

• #50   2. jul 2012 Wow, der er nogle olme fyre herinde. Har I overvejet at det måske ikke er fordi tøsen er en manilurende ond kælling, men at hun har været lige så uheldig som TS?

En uønsket graviditet er en rigtig uheldig affære, især fordi det ofte ender sådan her. At manden ikke ønsker barnet, og at kvinden gør. Og fra naturens side, har fyren altså ikke noget at skulle have sagt.
    Det er smadderærgerligt for dig, men det ændrer desværre ikke på noget.
    Man kan ikke tvinge en pige til at abortere, og det ville da også være et helt ekstremt overgreb. Jeg forstår godt at du ikke er glad ved situationen, for det er ikke spor sjovt at stå der.

Jeg synes du skal tygge lidt på den, og give hende noget tid. Og så kan du passende finde ud af om du vil tage at blive voksen, og være far for det barn. Eller om du vil nøjes med at betale de penge hun har ret til (som stiger hvert år, ifølge inflationen, så da 1228 er taksten for i år, vil det stige inden dit barn bliver født), og så holde dig væk.

Et barn har IKKE brug for en ustabil far, så er det bedre med en som tager sig et par år til at blive ældre, og så støtte barnet.

Hvis du kender andre fyre som har stået i samme situation - altså med en uønsket graviditet, kan det være en god ide at snakke med dem, de kan måske dele ud af deres erfaringer og give dig noget at forholde dig til.

og så vil jeg tilføje at de fleste kvinder bliver mor når de ser de to streger - og en mand bliver først far, når han holder barnet i sine arme.

Min søns far blev meget ked af det, da jeg blev gravid. Han forsøgte at presse mig til abort, og ville ikke kendes ved barnet, og snakkede endda også om en faderskabssag, ligesom flere i tråden her gør.

men ser man billedet af ham og vores søn på dåbsdagen, ser man en PAVESTOLT far som elsker og forguder sin søn. Helt voksen er han måske ikke endnu, men han er glad, meget glad endda, for min beslutning - omend han ikke fik noget at sige..

Nogle gange skal man liiige vænne sig til en situation, før man kan se det gode i det.

• #51   2. jul 2012 Og nej, ingen prævention er 100% sikker, så man bør ikke dyrke sex, medmindre man er afklaret med muligheden om en graviditet.

For sex KAN altså føre til gravidhed - det er set før smiley

• #52   2. jul 2012 Kondom, p-piller eller ej. Jeg synes det er mega egoistisk.

Den pige har da overhovedet ingen situations fornemmelse.

Hvad fanden ligner det at blive gravid med en man knap kender, og vil have barnet, som muligvis skal vokse op uden en far.

Ja, se det er da bare en god start.

• #53   2. jul 2012 Prøv at forestil jer selv i den her situation, i finder ud af i har en (rigtig) far et sted. Du spørger så mor hvorfor du aldrig ser ham, eller har hørt om ham.

Det kan mor jo så svare sådan her: Lille skat, jeg kender faktisk ikke din far, han var bare uheldig at knalde mig til en random fest.

Det kan der kun komme et godt barn ud af.

• #54   2. jul 2012 Henrik,
    nu er det jo ikke altid et aktivt valg at blive gravid. Man kan rent faktisk blive gravid, på trods af beskyttelse. Derfor står der 97-99% sikkerhed på emballagen smiley

Og det er helt sikkert mest optimalt med en mor og en far, men mindre kan også gøre det.

Føler et barn sig uønsket, grundet en manglene far, har moderen fejlet i sin omgang med sandheden, og sin måde at udtrykke kærlighed til barnet på.

Føler barnet sig uønsket grundet en svigtefar som skifter mellem at komme og gå i barnets liv, har faderen i den grad intet fattet.

Mennesker har vidst i tusindvis af år, at sex kan føre til gravidhed - det bør altså ikke komme som et chok, at man kan ende ud med et barn. Ikke engang i vores sexualiserede verden.

• #55   2. jul 2012 Og jeg tror at de fleste fortyder de børn de ikke fik - og ikke de børn de fik smiley

• #56   3. jul 2012 Dont be a fool.. wrap your tool.!

• #57   5. jul 2012 Var jeg mand og var udsat for dett eville jeg klart forlænge faderskabsattest.. Men nej du har ingen rettigheder i forhold til abort - desværre. Børn burde være elsket af begge forældre...

Så 1.228 kr hver måned hvor du kan trække de knap 400 fra i skat

• #58   5. jul 2012 Og sorry for stavefejl smiley

• #59   5. jul 2012 216 mdr x 1369 kr = 295.704 kr +++

At betale ved kasse 1. Dertil kommer, at hvis du tjener godt de næste 19 år, så bliver satset forhøjet. De kan hæve den med op til 200%.

• #60   5. jul 2012 Mr Bing,

det er et ret skævt regnestykke smiley dels er satsen 1228 i år, og dels stiger den hvert år. Sidst år hede det 1193. Jeg ved ikke om det er en procentuel stigning men om ti år er den nok væsentligt højere smiley

• #61   5. jul 2012 Vitos mor !
    Det var derfor der stod +++ bagefter. For bidraget følger inflationen, og den er der ingen der kan spå om. Ud over den sikkert ligger omkring 3-5% igennemsnit i de næste 20 år.

• #62   5. jul 2012 Nu er jeg slet ikke inde i de regler, men en far skal da ikke betale børnebidrag, hvis han og moderen og barnet bor sammen, vel?

Ikke at trådstarter skal flytte sammen med pigen eller noget.. Jeg kom bare til at tænke på det.

• #63   5. jul 2012 Ditte F
    Næ så skal han vel "bare" betale halvdelen af udgifterne.

• #64   5. jul 2012 Jo jo, det er jo klart.. Unger er vel dyre i drift smiley

• #65   5. jul 2012 Nej bor man sammen er man jo fælles om alle udgifterne smiley

Synes de 1228 er godt givet ud - det er i hvert fald billigt sluppet smiley

• #66   5. jul 2012 Mr Bing,
    I seee...

Ditte,
    nej nej, for så deles man jo om udgifterne smiley
    Ligeledes kan moderen sættes til at betale børnebidrag, hvis barnet bor hos faderen smiley

• #67   5. jul 2012 Det er jo også det mest logiske smiley

• #68   15. jul 2012 Aaah Ninna, det er meget muligt at tøser husker hvem de har knaldet, men jeg har dog et par veninder, som godt kan knalde en 3 stykker på en weekend. Skulle en af de piger blive gravide, ville de ikke ane hvem der var far til ungen...

• #69   15. jul 2012 du har ret til at se barnet hver anden weekend, tillykke:)

Kommentér på:
hjælp/rettighedder

Annonce