{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.751 visninger | Oprettet:

Alexander R
Alexander R
Følger: 1 Emner: 46 Svar: 106

Spa og date {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har planer om at invitere denne specielle pige ud som jeg ikke har snakket ordentligt med før andet end over sms. Vi er blevet enige om spa. Er der nogen der har gode erfaringer med spa? Jeg har tænkt på Comwell, men jeg vil bare høre om der er noget andet der kunne være bedre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spa og date
  • Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 131
    #2   9. jul 2012 Jeg har lige været på Comwell i helsingør, og det var dødsygt. Man får stukket et par sutter, og en morgenkåbe - og så kan man hoppe i deres kolde vand, eller man kan hoppe i deres boblebad som kører hvert 15 minut. Ellers er der selvfølgelig os alle de der forskellige saunaer. Men min mor og jeg synes det var røvsygt. Spild af penge smiley

• #3   9. jul 2012 Thez

Man kan vel ligeså godt se varene an ?

Meeeen, må nok indrømme det er ikke plan snedig dét der smiley

• Alexander R
    Alexander R Tilmeldt:
    sep 2008

#4   9. jul 2012 I know, men hun syntes det var en god idé, specielt nu når vejret lover dårligt vejr hele ugen så mulighederne bliver begrænset.
    Et andet alternativ er drive in bio i Lynge hvilket hun også syntes godt om. Luftballon og vandscootere har ellers været oppe og vende hvis vejret ikke svigtede.

Tina: Tak, det vil jeg tage med i overvejelserne. I skulle da have taget wellness bagefter så. Måske det ville pifte det op? smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #5   9. jul 2012 Frederiksberg Svømmehal

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 131
    #7   9. jul 2012 Alexander - Ja det skulle vi nok have gjort. Men det der spa var i hvert fald ikke hvad vi havde regnet med, vi blev skuffede! smiley Drive in bio ville sikkert være en succes smiley

• Alexander R
    Alexander R Tilmeldt:
    sep 2008

#8   9. jul 2012 Ja okay. Ærgerligt. Vi snupper Drive in bio og prøver spa næste gang er vi blevet enige om smiley

• #9   9. jul 2012 Du skal jo ikke fortælle hende hvad i skal lave forfanden ?!
    Overrask hende!

Jeg hev en tøs med ud og køre gokart engang, den gik rent ind smiley

• Alexander R
    Alexander R Tilmeldt:
    sep 2008

#10   9. jul 2012 Hvis jeg havde gjort det samme så havde den ikke gået rent ind. Den ide spurgte jeg også om, men hun var ikke vild med go-cart. Credit til mig smiley

• #11   9. jul 2012 Måske kunne hun godt vil kunne li det hvis hun kom ud og prøvet det.

Ikke lang tid siden jeg var ude og køre med nogle der også var lidt negativ på gokart. De syntes det var skide sjovt selvom vi kørte rundt i regnvejr. smiley

Syntes dog også spa lyder som noget der let kan blive akavet på første date.

• #12   9. jul 2012 En spa i et lokale med dæmpet lys og nogle levende lys rundt omgring, måske nogle friske jordbær og et glas kølig asti det er da altid hyggeligt.

• #13   9. jul 2012 Det her er et super sted:

http://www.miragespa.dk/

• Alexander R
    Alexander R Tilmeldt:
    sep 2008

#14   11. jul 2012 Tak for svarene. Det blev Drive in i går og endte med hun sov hos mig, så det gik fint. Den står på spa næste gang. Jeg tror jeg vil forsøge mig med dit link Janni. Det ser udmærket ud! smiley

Kommentér på:
Spa og date

Annonce