2.763 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Mon jeg er den eneste der tænker sådan ;) Mon jeg er den eneste der tænker sådan ;)

Hun kiggede ned fra det høje bjerg, der var en landsby, fuldt med lækre mænd. Hvorfor skulle hun nøjes med en, når hun kunne få, en til hver dag. Hvorfor skulle hun ikke have lov, at have flere, så hun selv kunne vælge hvem hun var i humør til.
Hun havde jo så meget kærlighed og liv, at dele ud af, at det ville være synd, kun at lade en mand få glæden af hende.
Hun vidste jo godt, at der ikke fandtes den perfekte mand, så derfor var det jo den perfekte løsning, at have flere, så hun kunne sammen sætte alle deres gode sider.

Nu sidder rigtig mange nok, med en underlig føelse i maven over denne tekst, og jep det var nemlig meningen med den THE END

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mon jeg er den eneste der tænker sådan ;)
  • #1   11. aug 2012 Selvbiografi på livet's gang? smiley

• #2   11. aug 2012 http://www.youtube.com/watch?v=jmwWT0Jbdgs

• #3   11. aug 2012 en opfordring på at alle skal være deres partner utro.

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #4   11. aug 2012 Nah, nærmere en opfordring til gang bang smiley

• #5   11. aug 2012 "hun hun hun hun hun"...
    "så hun kan vælge hvem hun er i HUMØR til"

Lort, løgn og latin.

Jeg tror, desværre, yderligere at mænd har nemmere ved ikke at binde sig til det de boller, hvorfor dit indlæg virker lidt absurt.

Hvis du vil ud og give den gas, så gør dét. Dit lille værk ville måske give mening i 50'erne, men i dag? Du ønsker vel også ligestilling, mens du stadig vil behandles som en pige?

En nøgle der passer i mange nøglehuller er en master-key. Et nøglehul der kan åbnes af mange nøgler er bare en ufatteligt dårlig lås.

• Helmer .
    Helmer . Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 36
    #6   11. aug 2012 "En nøgle der passer i mange nøglehuller er en master-key. Et nøglehul der kan åbnes af mange nøgler er bare en ufatteligt dårlig lås."

Konge motto ! smiley

• #7   11. aug 2012 Tænker kun én ting: Hvis du vil sætte komma, så gør det for helvede hele vejen igennem teksten! Ellers må du øve dig med kryds og bolle!

• #8   11. aug 2012 ja hvorfor skulle hun ikke det jeg har haft en til hver dag i ugen og det bliver man ikke mere lykkelig af skulle jeg hilse at sige

• #9   11. aug 2012 At man skal knalde så mange som muligt, fordi man kan? Nææh, det er du nok ikke.. Heldigvis tror jeg de fleste vokser fra det, når de får lidt fornuft.

Forstokket og gammeldag er jeg, I know! Men jeg synes nu at sex bør være specielt, og noget to mennesker deler. Ikke noget man deler med alle som giver en en smule opmærksomhed.

• #10   11. aug 2012 man vokser fra det men man kan da stadig godt se en lækker kvinde som tænder en og så springer jeg til hvis mulighende byder sig

• #11   11. aug 2012 BBs massør,
    og dig om det smiley
    Jeg synes bare det er ærgerligt med den der generelle tendens til at hvis man kan, så skal man.

jeg synes ikke nødvendigvis at man skal være smaskforelsket og gift før man hopper i kanen, men hele den der kultur med at have så mange hakker i sengerammen som muligt, gør mig lidt ærgerlig. Jeg synes det er lidt spild af potentiale, og en mangel på respekt for sin egen krop..

• #12   11. aug 2012 det handler slet ikke om potentiale eller respekt for ens krop men om at ha en god oplevelse ikke andet og jeg har skam en fast kæreste som jeg deler livet med........ og nej jeg er ikke utro vi lever i et åben forhold

• #13   11. aug 2012 BB's,
    det er jo også dit liv, og dit sexliv, jeg skal ikke blande mig.

Det er bare den generelle tendens i samfundet, som ærgrer mig. jeg synes det er sn skam, at sex hverken er særligt eller specielt mere, men bare noget som skal gøres for at gøre det. Det er såmænd det smiley

jeg synes det er en skam, at unge mennesker ikke tillægger det større betydning længere.

og ja, jeg ved godt at jeg er gammeldags og nærmest alene om den holdning, men det er nu sådan jeg ser tingene.

• #14   11. aug 2012 sex og dejligt og sund og skøn hvorfor skal man så holde igen hvis begge parter er enige om det ? hvad vil du opnå ved det ?

• #15   11. aug 2012 Jeg synes bare det er dejligere, når det er specielt.

Når man har sex med nogen, deler man sin krop med vedkommende, og er meget intime - uanset følelserne.
    Og jeg ønsker ikke at være intime med alle mulige forskellige. Det siger mig slet ikke noget.

• #16   11. aug 2012 men det kan da stadig være intime selv om det er med en person du ikke kender så godt men vi er så forskellige og det er jo det der gør det hele så smukt

• #17   11. aug 2012 Jaaa, men jeg har intet behov for den slags intimitet med fremmede smiley Det er ikke min kop the, overhovedet.

Jeg synes sex er rarere når det kombineres med lidt følelser, og endnu bedre når det er med en partner man kender, og hvis krop man kender!

• #18   11. aug 2012 trykhed

• #19   11. aug 2012 ger?

• #20   11. aug 2012 Jeg har endnu ikke oplevet en kvinde der kunne bolle noget uden at få følelser så din idé er sgu ikke ret god

• #21   12. aug 2012 Min veninde har to boller venner, de har begge følelser for hende mens hun bare vil bolle ;). Så piger kan sagtens ha sex uden at få følelserne indblandet, herovre tvivler vi på om drengene kan smiley

• #22   12. aug 2012 konge kommentar fra René V

(En nøgle der passer i mange nøglehuller er en master-key. Et nøglehul der kan åbnes af mange nøgler er bare en ufatteligt dårlig lås. )

men der er heller ikk noget galt i at komme ud og samle lidt arfaring smiley

Kommentér på:
Mon jeg er den eneste der tænker sådan ;)

Annonce