{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.741 visninger | Oprettet:

Pige - er lidt i tvivl om hvad hun synes.. {{forumTopicSubject}}

Det sgu første gang jeg skriver om sådan noget her, men nu er jeg godt nok i tvivl.

Mødte den her pige over nettet og var i biografen med hende i lørdags, efter det gik vi 15 km rundt i kbh og snakkede rigtigt godt sammen og holdt i hånden hele tiden.
Søndag var vi også sammen, og gik i tivoli og igen snakkede rigtigt godt sammen og holdt i hånd. - vi har dog ikke kysset

Men hun har aldrig rigtig haft en kæreste eller haft sex før, så det går meget stille - og jeg er sgu lidt i tvivl om hun bare vil være venner eller mere - hun vil meget gerne se mig igen, men ved ikke helt hvad hun føler, fordi hun aldrig rigtigt har haft det sådan før.

Altså, jeg ser jo det som at holde i hånd hele tiden, som et tegn at der kunne være lidt - men selvfølgelig, må jeg bare lade tiden vise.

Hvad siger i piger - har i haft det sådan, og hvordan / hvad skete der videre?

Skal lige siges, jeg er ikke en der vil have det skal gå stærkt og kan sagtens vente, fordi hun virkelig er sød - men kan jo ikke vente i evigheder..

Håber nogle kan forstå mig :)))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pige - er lidt i tvivl om hvad hun synes..
  • Nikolai R
    Nikolai R Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
    #1   28. aug 2012 hvor gammel er hun?

• #3   28. aug 2012 21 år

Nej det har du ret i Thez - men det kunne jo være at drengen havde gjordt noget forkert eller noget andet var sket, som jeg måske kunne vide var forkert smiley - Ikke fordi jeg gør noget forkert med vilje jo

Det gør jeg også lige nu, så håber jeg bare på det bedste :))

• #4   28. aug 2012 Du spekulerer for meget, fordi du er nervøs og gerne vil have det her til at blive til jer to som et par.

Men din ivrighed kan give bagslag hvis du for hurtigt presser hende til at tage et valg. Så jeg vil absolut ikke råde dig til at spørge hende, da hun kan komme til at føle sig presset, og ende med at afbryde tingene fordi du måske i hendes øjne virker desparat.

Så jeg vil anbefale at du mødes med hende igen, og vær ikke bange for at tage hendes hånd, det gik jo fint sidst. Hun kan måske også være meget nervøs, og tør ikke tage initiativ.

Og hvis der kommer et tidspunkt hvor det føles rigtigt at prøve at kysse hende, så kan du gøre det, og se hvordan hun reagerer.

• #5   28. aug 2012 skide godt forslag lolwut - mange tak. :))
    Må bare tage det roligt, og se tiden an, istedet for at spørge hvordan hun har det :))
    Men er sgu alligevel nervøs for hvornår jeg kan kysse hende, jeg er selv dårlig til at tage intiativ, så hun skal også selv vise lidt, at hun har lyst.

• #6   28. aug 2012 Du kan ikke regne med at hun vil give tegn til at du må kysse hende, hvis hun allerede nu er nervøs og uerfaren. Det lyder lidt generaliserende, men jeg tror desværre bare ikke du skal sidde og vente på et signal.

Men der er mange måder i kan komme ind på det emne. De mere uskyldige er en "hvad vil du gøre hvis..." leg, hvor du efter noget tid får sagt "hvad vil du gøre hvis jeg kysser dig nu".. Det virker måske som noget barnligt pjat, men hvis det hele tiden er baby steps, så kan det være en god indgangsvinkel. Og hvis hun siger at hun ikke ville gøre noget, eller blive glad eller noget, så skal du ikke jokke din tunge ned i mavesækken på hende, haha smiley

• #7   28. aug 2012 nu er jeg jo så en pige/quinde smiley og jeg synes du skal prøve , næste gang i går og holder i hånden skal prøve at lægge armen om hende... hvis hun ikke bakker væk på det, så hvis i står i en kø (f.eks i tivoli og venter på is el.lign) holde hende tæt ind til dig osv. hvis hun ikke bakker væk vil hun dig godt og så kan du jo gå videre derfra..

• #9   28. aug 2012 Enig med Anders... men samtidigt vil du kunne skræmme hende væk ved at være for anmassende derfor mit forslag med at nærme dig langsomt...;-)

• #11   28. aug 2012 Alice - I tivoli hold jeg også lidt om hende og omvendt.
    Anders C - ja det jeg også bange for, så passer også på, at jeg ikke er for "venne" agtig smiley
    Men ja, tage det stille og roligt, er nok det jeg med sikkerhed gør, så det bare lige HVOR stille og HVOR roligt smiley

• #12   28. aug 2012 Jeg ved det kan være meget svært. Men jeg ville helt lade være med at tænke på hvor det er passende at det ene eller det andet, sker. Og bare lade det ske. Hvis I har stået og holdt om hinanden og gået i flere timer og holdt i hånden, så ville jeg slet ikke være bange for at ende i friend zone smiley

Der hvor det hele er nyt, og man ikke kan finde hoved eller hale i noget som helst, det er jo også der hvor det hele er mest spændende smiley Synes jeg... Jeg ville slappe helt af, og lade det tage den tid det tager, og så bare nyde det smiley

• #13   28. aug 2012 --kan sagtens vente, fordi hun virkelig er sød - men kan jo ikke vente i evigheder..
    vente på hvad?

• #14   28. aug 2012 Kristian P - Jeg kan jo ikke bare spørge hende, som de andre siger (og som jeg også selv tror) kan det jo skræmme hende væk, hvis jeg bare spørge, eftersom jeg ved, at hun selv ikke ved det endnu.

Christopher - Jeg prøver også at slappe af og nyde det, og jeg nyder det også, men kunne bare godt tænke mig at vide om hun ville noget, eller ikke - hun har trodsalt ikke prøvet det rigtigt før, så jeg ved jo ikke, om hun bare ser mig som ven - og bare holder i hånden som ven?

Fuck - Vente på at hun finder ud af, om hun vil noget eller ej smiley

• #15   28. aug 2012 100% enig med lolwut smiley
    bare slap af og vær dig selv, lige pludslig sker det smiley

• #16   28. aug 2012 Kristian- Ja det har du ret i, men stadig, tror bare jeg lader det gå stille og roligt og ser hvad der sker smiley
    Anders - Ja det håber jeg ;))

• #17   28. aug 2012 Hvordan ser hun ud?

• #18   28. aug 2012 Hun er MEGET pænere end dig Cnusper smiley

• #19   28. aug 2012 Hva ved en bjørn om det!?

• #20   28. aug 2012 Meget!!

• #21   28. aug 2012 (Ole Wedel lyden)

• #22   28. aug 2012 Hahaha smiley

• #23   28. aug 2012 Jeg har fundet hende på facebook

• #24   28. aug 2012 Hvad hedder hun så? Send pb smiley

• #25   28. aug 2012 Hvis hun gerne vil holde i hånd og holdes om offentligt, så vil hun også gerne have et kys smiley

Næste gang I ses, så hold om hende og spørg om det er okay, at du giver hende et kys. Så kan hun nå at sige noget, inden du bare fyrer den af smiley

• #26   28. aug 2012 arh - virker ikke ligefrem som om næste gang er fint - venter lige til jeg har set hende lidt flere gange ;)) Hun er meget påpasselig, og jeg ved jo alligevel ikke helt om hun kan lide mig.. I piger er sgu noget forvirrende smiley

Kommentér på:
Pige - er lidt i tvivl om hvad hun synes..

Annonce