Pige - er lidt i tvivl om hvad hun synes.. {{forumTopicSubject}}
Det sgu første gang jeg skriver om sådan noget her, men nu er jeg godt nok i tvivl.
Mødte den her pige over nettet og var i biografen med hende i lørdags, efter det gik vi 15 km rundt i kbh og snakkede rigtigt godt sammen og holdt i hånden hele tiden.
Søndag var vi også sammen, og gik i tivoli og igen snakkede rigtigt godt sammen og holdt i hånd. - vi har dog ikke kysset
Men hun har aldrig rigtig haft en kæreste eller haft sex før, så det går meget stille - og jeg er sgu lidt i tvivl om hun bare vil være venner eller mere - hun vil meget gerne se mig igen, men ved ikke helt hvad hun føler, fordi hun aldrig rigtigt har haft det sådan før.
Altså, jeg ser jo det som at holde i hånd hele tiden, som et tegn at der kunne være lidt - men selvfølgelig, må jeg bare lade tiden vise.
Hvad siger i piger - har i haft det sådan, og hvordan / hvad skete der videre?
Skal lige siges, jeg er ikke en der vil have det skal gå stærkt og kan sagtens vente, fordi hun virkelig er sød - men kan jo ikke vente i evigheder..
Håber nogle kan forstå mig :)))
aug 2012
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 308 Svar: 1.720
Nej det har du ret i Thez - men det kunne jo være at drengen havde gjordt noget forkert eller noget andet var sket, som jeg måske kunne vide var forkert - Ikke fordi jeg gør noget forkert med vilje jo
Det gør jeg også lige nu, så håber jeg bare på det bedste :))
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.917
Men din ivrighed kan give bagslag hvis du for hurtigt presser hende til at tage et valg. Så jeg vil absolut ikke råde dig til at spørge hende, da hun kan komme til at føle sig presset, og ende med at afbryde tingene fordi du måske i hendes øjne virker desparat.
Så jeg vil anbefale at du mødes med hende igen, og vær ikke bange for at tage hendes hånd, det gik jo fint sidst. Hun kan måske også være meget nervøs, og tør ikke tage initiativ.
Og hvis der kommer et tidspunkt hvor det føles rigtigt at prøve at kysse hende, så kan du gøre det, og se hvordan hun reagerer.
jul 2008
Må bare tage det roligt, og se tiden an, istedet for at spørge hvordan hun har det :))
Men er sgu alligevel nervøs for hvornår jeg kan kysse hende, jeg er selv dårlig til at tage intiativ, så hun skal også selv vise lidt, at hun har lyst.
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.917
Men der er mange måder i kan komme ind på det emne. De mere uskyldige er en "hvad vil du gøre hvis..." leg, hvor du efter noget tid får sagt "hvad vil du gøre hvis jeg kysser dig nu".. Det virker måske som noget barnligt pjat, men hvis det hele tiden er baby steps, så kan det være en god indgangsvinkel. Og hvis hun siger at hun ikke ville gøre noget, eller blive glad eller noget, så skal du ikke jokke din tunge ned i mavesækken på hende, haha
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 238
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 238
jul 2008
Anders C - ja det jeg også bange for, så passer også på, at jeg ikke er for "venne" agtig
Men ja, tage det stille og roligt, er nok det jeg med sikkerhed gør, så det bare lige HVOR stille og HVOR roligt
maj 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 124
Der hvor det hele er nyt, og man ikke kan finde hoved eller hale i noget som helst, det er jo også der hvor det hele er mest spændende Synes jeg... Jeg ville slappe helt af, og lade det tage den tid det tager, og så bare nyde det
mar 2007
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 401
vente på hvad?
jul 2008
Christopher - Jeg prøver også at slappe af og nyde det, og jeg nyder det også, men kunne bare godt tænke mig at vide om hun ville noget, eller ikke - hun har trodsalt ikke prøvet det rigtigt før, så jeg ved jo ikke, om hun bare ser mig som ven - og bare holder i hånden som ven?
Fuck - Vente på at hun finder ud af, om hun vil noget eller ej
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 18 Svar: 210
bare slap af og vær dig selv, lige pludslig sker det
jul 2008
Anders - Ja det håber jeg ;))
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 159 Svar: 952
jul 2008
feb 2009
jul 2008
feb 2009
jul 2008
feb 2009
jul 2008
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 1.506
Næste gang I ses, så hold om hende og spørg om det er okay, at du giver hende et kys. Så kan hun nå at sige noget, inden du bare fyrer den af
jul 2008
Pige - er lidt i tvivl om hvad hun synes..