Hvordan er det bedste at sige det? {{forumTopicSubject}}
Hej Baboom,
Jeg bor et internationalt sted. Er faldet lidt for en svensk pige, som kom hertil for godt to måneder siden.
Jeg er lige fyldt seksten, hun er over seksten et halvt.
Situationen:
Jeg tror hun er klar over at jeg er lun på hende. For omkring to uger siden, spurgte min bedste ven, fra Norge - Uden at snakke med mig om det, om hun var lun på mig. Jeg kender ikke til svaret dog.
Nu kommer det spændene så. "Jake" er en englænder som går i min Science klasse. Da jeg skulle op til fronten for at spørge min lærer om noget, siger Jake med hans meget tykke engelske accent, tror jeg, at denne svenske pige godt kan lide mig.
Jeg har snakket lidt før med denne super søde svenske pige. Dog ikke meget.
Spørgsmålet er så nu - Hvordan kommer jeg ét skridt videre?
Skal jeg skrive at jeg faldte for hende, siden første dag hun kom i skole (Det er faktisk sandt)? Eller hvordan skal jeg lige ordne den?
Jeg har aldrig haft et forhold før eller noget som helst, så jeg er virkeligt på bar bund med alt angående det.
Tak for hjælpen på forhånd, Baboomers
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 108 Svar: 862
Sådan får du det bedste svar.
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 56
dec 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 30 Svar: 71
Det kunne godt være, at det ville være det bedste at gøre.
Er bare bange for at blive afvist af en eller anden grund. Ligesom alle andre, tror jeg. De fleste har nok stået i en lignende situation.
Ville det være bedste på en besked, eller face to face?
dec 2009
Mange tak for hjælpen.
Jeg er ret sikker på at der er kemi imellem os. Jeg er faldet for hende, noget tyder på hun så også er faldet for mig. En af mine engelske kammerater, Jake som sagde at hun tilsyneladende ikke kunne står for mig, sagde det ikke som en joke, det er jeg næsten sikker på. Det var alvor. Pigen hørte det, fordi hun var ved siden af. Hun smilede bare og kiggede ned i bordet og arbejdede videre..... (Vi var ved at lave et eksperiment på det tidspunkt)
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 74 Svar: 636
Medmindre hun er meget genert, så kan det bedste faktisk godt være at skrive..
dec 2009
Hun er typen, som aldrig bliver genert.
feb 2010
Hvis hun var personen der er meget genert, så gør man hende måske forlegen ved at sige det face to face, og det er jo ikke meningen..
Held og lykke
dec 2009
Når fornemelsen er rigtig og lejligheden byder sig, prøver jeg. Gerne inden ugen er omme, inden vi går på ferie her...... For satan jeg er spændt!
Men tak alle sammen, det er lige det jeg skulle bruge. Håber på det bedste nu!
dec 2009
Jeg har denne sjove følelse af at du fyrer en joke af. Det er også fint, men jeg prøver at være lidt mere seriøs..... Ellers tak for tippet, det kan bruges senere hen hvis jeg får et forhold med hende
Tak for hjælpen ellers.
dec 2009
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 56
"Hej, jeg syntes du er sød og jeg har været vild med dig siden jeg så dig første gange"
dec 2009
Jeg syntes bare det virker lidt overdrevet og skulle gå hen og klappe hende i rumpen. Ville gerne kunne nøjes med at sætte ord på det.
Jeg tror det også det ville være utroligt ydmygende for hende, at stå og klappe hende bag i. Så godt kender jeg hende nu heller ikke
Det du skrev over virker også lidt for tyndt alligevel, det må jeg indrømme.
Jeg siger det bare direkte ud af landevejen.
Jeg er faldet for hende og har følelser for hende.
Mere tror jeg ikke der er i dét. Og det er også hvad hun skal have at vide, så må hun tage det som hun har lyst.
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 569
Du siger at du ikke har snakket så meget med hende. Så kan det være at når du kommer til at kende hende lidt bedre, så hun måske ikke er noget for dig alligevel.
Plus på den måde, bliver du også mere fortrolig med hende og stoler mere på hende og så kan det være nemmere at komme med den store erklæring.
Held og lykke
dec 2009
Tusind tak for hjælpen, det hjalp utroligt meget!
Og mange tak, "skinke lynet"
feb 2010
mar 2007
Følger: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 87 Svar: 2.047
tag fat i hende og inviter hende ud og spise, få en dybere samtale i gang, så kommer resten af sig selv
desuden hvis du har talenter i et køkken, er det virkelig noget der tager kegler hvis du kan lave en rigtig god middag selv. Just a hint.
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 569
Tvivler på at TS gider at høre på sådan noget, omkring et ømt emne.
dec 2009
Jeg tror jeg har mig en klar idé om hvad jeg skal gøre, når lejligheden byder sig, hvis den overhovedet gør det.
SMG - Det er rettet nu. Jeg er seksten år, ikke nitten eller andet.
Daniel T, kig skinke lynet's besked, lige mine ord.
Tak for det til alle som har hjulpet!
Hvordan er det bedste at sige det?