{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.742 visninger | Oprettet:

Tror min ex stadig er interesseret? {{forumTopicSubject}}

Lang historie kort, jeg var sammen med min ex i 2 år. Jeg slog op for 9 måneder siden (pga. jeg dummede mig) - siden da har vi ikke snakket sammen overhovedet indtil en uges tid siden, hvor han kontakter mig på Skype. Vi har chattet frem og tilbage hver dag siden da, han siger at han ikke kan hade mig til trods for det jeg har gjordt, og at han gerne vil forblive venner. Det jeg synes er mærkeligt er, at han på en eller anden måde har fået fat i mit nummer, nu sms'ede han mig her i går og i morges.. og så siger han at der desuden er en forsinket fødselsdagsgave på vej til mig. (han er i Belgien lige pt.)

Jeg er mega forvirret, aner ikke hvad hans intentioner er efter al den tid.. lyder det som en fyr der stadig er interesseret? Jeg er stadig rigtig vild med ham, så ved ikke om jeg skal spille lidt kostbar eller.. ? Hvad synes I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tror min ex stadig er interesseret?
  • #1   19. okt 2012 Du er vild med ham men vil spille lidt kostbar. Dig der har dummet dig og åbenbart fortryder. Ingen grund til at forvirre ham, bare fordi du selv er forvirret. Læg kortene på bordet? Og ja, det lyder til han stadig er intersesseret.

• #2   19. okt 2012 kristian h

du må da være totalt idiot, hvis du påstår folk ikke kan ændre sig...

• Rasmus k
    Rasmus k Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 35
    #3   19. okt 2012 Kristian man kalder sku ikke folk for luder snak da pænt dit fjols...

vis i er vilde med hinanden inu så gør da noget ved det

• René S
    René S Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 18
    #4   19. okt 2012 Du skal da kun være glad og taknemlig for at han stadig gider dig når du har været ham utro, nu når du stadig er forelsket i ham.(:

• #5   19. okt 2012 Jeg har ikke været ham utro overhovedet. smiley
    Jeg dummede mig på en anden måde.

• Rasmus k
    Rasmus k Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 35
    #6   19. okt 2012 jamen så forklar ham det vis du ikke har gjort det også hør hvad han vil

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
    #7   19. okt 2012 han savner dig.. måske ikke som kæreste men det kan måske komme med tiden, fortæl hvordan du har det og hvis han intet føler for dig ignorer ham, mennesket vil altid have det man ikke kan få og det er bevist.. tal med ham, i er jo mennesker

• #8   19. okt 2012 lille luder der fortryder haha smiley fail

• #9   19. okt 2012 Han kan sagtens være interesseret, om ikke andet for at finde ud af hvor det kan bære hen. Måske savner han dig, og er glad for kontakten igen. Det er ikke uden grund i var sammen så længe, der har været kærlighed involveret som stadig fylder i dig, og måske også ham.

Men at du overhovedet kan overveje at spille kostbar, når det er dig der var skyld i det gik galt sidste gang, det kan jeg overhovedet ikke sætte mig ind i. Hvorfor ikke bare tage i mod, i stedet for at lægge alle mulige planer om hvordan du skal manipulere ham?
    Han har været stor nok til at kunne tilgive dig, og at bedømme på tidsrummet i ikke har snakket sammen, vil jeg tro du har såret ham rigtig meget, men alligevel har han fundet det i sig selv at tilgive dig. Og når du siger at du stadig er vild med ham, hvorfor så ikke bare åbne op for den kærlighed der stadig er, og så derfra ser om den blomstrer eller visner?

profilbillede
  • #10   19. okt 2012 tag en tur til belgien og overrask ham smiley

• Henrik T
    Henrik T Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 26
    #11   23. dec 2012 jeg har kun dårlig erfaringer med og give kærster en chance til vis der går for længe inden de kommer og snakker om tingene. men har til gengæld gode erfaringer vis man snakker tingene igennem hurtigst muligt. kommer igen an på hvad der er sket få snakket det gennem og se om du kan leve med det der efter ellers findes der en anden der ude.
    men til dit spørgsmål om han stadig er interesseret i dig kan jeg kun gætte men lyder da til at han er det sådan som du skriver det. men snak da med ham om det.

Kommentér på:
Tror min ex stadig er interesseret?

Annonce