Tror min ex stadig er interesseret? {{forumTopicSubject}}
Lang historie kort, jeg var sammen med min ex i 2 år. Jeg slog op for 9 måneder siden (pga. jeg dummede mig) - siden da har vi ikke snakket sammen overhovedet indtil en uges tid siden, hvor han kontakter mig på Skype. Vi har chattet frem og tilbage hver dag siden da, han siger at han ikke kan hade mig til trods for det jeg har gjordt, og at han gerne vil forblive venner. Det jeg synes er mærkeligt er, at han på en eller anden måde har fået fat i mit nummer, nu sms'ede han mig her i går og i morges.. og så siger han at der desuden er en forsinket fødselsdagsgave på vej til mig. (han er i Belgien lige pt.)
Jeg er mega forvirret, aner ikke hvad hans intentioner er efter al den tid.. lyder det som en fyr der stadig er interesseret? Jeg er stadig rigtig vild med ham, så ved ikke om jeg skal spille lidt kostbar eller.. ? Hvad synes I?
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 974
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.933
du må da være totalt idiot, hvis du påstår folk ikke kan ændre sig...
feb 2012
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 35
vis i er vilde med hinanden inu så gør da noget ved det
feb 2007
Følger: 1 Svar: 18
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 7
Jeg dummede mig på en anden måde.
feb 2012
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 35
jan 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 16 Svar: 305
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.911
Men at du overhovedet kan overveje at spille kostbar, når det er dig der var skyld i det gik galt sidste gang, det kan jeg overhovedet ikke sætte mig ind i. Hvorfor ikke bare tage i mod, i stedet for at lægge alle mulige planer om hvordan du skal manipulere ham?
Han har været stor nok til at kunne tilgive dig, og at bedømme på tidsrummet i ikke har snakket sammen, vil jeg tro du har såret ham rigtig meget, men alligevel har han fundet det i sig selv at tilgive dig. Og når du siger at du stadig er vild med ham, hvorfor så ikke bare åbne op for den kærlighed der stadig er, og så derfra ser om den blomstrer eller visner?
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 241
jan 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 26
men til dit spørgsmål om han stadig er interesseret i dig kan jeg kun gætte men lyder da til at han er det sådan som du skriver det. men snak da med ham om det.
Tror min ex stadig er interesseret?