Luksus problem Luksus problem
Hej BB
Jeg tænkte at lige netop dette forum måtte være perfekt sted at bede om den her slags hjælp!
Mig og en tøs pige fra min klasse (gym) have noget kørende. Knalede lidt, på trods af at hun have en kæreste, og som altid ender man med at man vildt gerne vil have det man ikke kan få! (hvorfor er man indrettet sådan?) Det endte med at hun slog op med ham, men ville stadig ikke mere end det.
Tro det eller ej men jeg fik afsluttet det det igen uden at miste min 'stolthed'.
Igennem sommerferien ses vi ikke, og da vi mødes i skolen efter ferien har hun fået en ny kæreste (no hard feelings).
Til en fest på skolen får jeg så hevet en 1 års med hjem, (lækket lækkert) men gider ikke noget seriøst med hende, bare sex. (Hun var jo nem at få fat i)
Tilbage til den første tøs, idag begyndte hun at ligge an på mig igen, nusse mit ben under bordet, og spurgte om hun ikke måtte komme hjem til mig og og gøre rent i et stuepigekostume. (Hun er stadig sammen med kæresten)
Der er fest på skolen på fredag, og jeg kan 100% få overtalt begge to til at tage med hjem (dog ikke på samme tid, øv øv) I den sammenhæng kommer det store spørgsmål. Hvem skal jeg tage?
1. Hende med kæresten, som er super lækker, giver en gratis hovedrengøring (det skal ikke glemmes), jeg gerne vil have et forhold med, men som også kan ende med at fucke mig op igen?
eller
2. Hende jeg ikke gider have et forhold med, som er lidt over medium lækker og kan give god sex?
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 105 Svar: 532
De kender ikke hinanden?
Det sundt med varieret kost hvis du forstår?
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 77 Svar: 225
hvis nummer 1 kan gøre det med sin kæreste ja så gør hun det nok også når i er kærester (;
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 36 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.122
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 85 Svar: 172
De kender ikke hinanden nej
Jeg forstår, men har været begge steder allerede jo
gubby-rep .:
Kan nok ikke lade sig gøre desværre
jun 2011
Følger: 19 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 55 Svar: 412
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 23
derfor.. tager du hjem med hende pigen som du gerne vil have noget med, så gider hun dig ikke igen, fordi hun fik dig så snart hun bad om det...
Vær kostbar og ignorer hende ! det kan vi SLET ikke ha.. og endnu værre er at se den fyr man troede man havde om sin lillefinger, med en anden..
derfor - tag den anden pige (selvom dette er MEGET strengt gjort hvis hun ikke er indforstået med at i kun knepper !!!!!) - og på den måde vil hende du synes om også få mere interesse for dig.... bum - to fluer med et smæk ...
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 157 Svar: 5.468
Man kan ændre sit navn.. Men det ændre ikke på hvem man er
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 85 Svar: 172
Jeg er en dreng og hun er røv lækker.. self skal der ikke mere til
Men efter grundig overvejelse, og Camilla T's kommentar ''bum - to fluer med et smæk ...'' så hopper jeg nok på nummer 2.. Så kan det jo ske at jeg både får i pose og i sæk!
jan 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 21 Svar: 678
maj 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 189
Hold dig dog fra hende med kæreste, for hun har da ingen moral
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 528
okt 2011
Følger: 21 Følgere: 22 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 213
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 538
Men hey! Hvad med noget selvrespekt? I stedet for blot at kneppe klamme skanks? Manwhore.
Husk penicillin, uanset hvem du stikker den op i.
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 105 Svar: 532
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 538
Nogle låse åbnes af mange nøgler..
Jeg synes stadig at mænd som knepper en masse, er manwhores. Det får ikke respekt herfra, jeg synes det er klamt, og at mænd også bør genfiinde lidt selvrespekt.
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 23
Luksus problem