2.511 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Luksus problem Luksus problem

Hej BB

Jeg tænkte at lige netop dette forum måtte være perfekt sted at bede om den her slags hjælp!

Mig og en tøs pige fra min klasse (gym) have noget kørende. Knalede lidt, på trods af at hun have en kæreste, og som altid ender man med at man vildt gerne vil have det man ikke kan få! (hvorfor er man indrettet sådan?) Det endte med at hun slog op med ham, men ville stadig ikke mere end det.
Tro det eller ej men jeg fik afsluttet det det igen uden at miste min 'stolthed'.
Igennem sommerferien ses vi ikke, og da vi mødes i skolen efter ferien har hun fået en ny kæreste (no hard feelings).

Til en fest på skolen får jeg så hevet en 1 års med hjem, (lækket lækkert) men gider ikke noget seriøst med hende, bare sex. (Hun var jo nem at få fat i)

Tilbage til den første tøs, idag begyndte hun at ligge an på mig igen, nusse mit ben under bordet, og spurgte om hun ikke måtte komme hjem til mig og og gøre rent i et stuepigekostume. (Hun er stadig sammen med kæresten)

Der er fest på skolen på fredag, og jeg kan 100% få overtalt begge to til at tage med hjem (dog ikke på samme tid, øv øv) I den sammenhæng kommer det store spørgsmål. Hvem skal jeg tage?

1. Hende med kæresten, som er super lækker, giver en gratis hovedrengøring (det skal ikke glemmes), jeg gerne vil have et forhold med, men som også kan ende med at fucke mig op igen?

eller

2. Hende jeg ikke gider have et forhold med, som er lidt over medium lækker og kan give god sex?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luksus problem
  • #1   5. dec 2012 Jeps - den er stemplet! LUKSUS PROBLEM!

De kender ikke hinanden?
    Det sundt med varieret kost hvis du forstår?

• #2   5. dec 2012 begge to ? tag nummer 2 først aftal en tidlig tid ;D aftal en senere tid med den anden da rengøringen nok tager mere tid drop dem begge og find en 3 (;

hvis nummer 1 kan gøre det med sin kæreste ja så gør hun det nok også når i er kærester (;

• #3   5. dec 2012 Vil du godt ha et forhold til en der er sin kæreste utro. 2 gang hun er utro nu (hvad du ved af). Så er du klar på hun er utro imod dig også? For sandsynligheden er vist stor.

• #4   5. dec 2012 Mr. Random *:
    De kender ikke hinanden nej
    Jeg forstår, men har været begge steder allerede jo smiley

gubby-rep .:
    Kan nok ikke lade sig gøre desværre smiley

• #5   5. dec 2012 Jeg ville gå med god sex smiley

• #6   5. dec 2012 Jeg vil lige sige at vi piger tænker på samme måde som jer drenge.. er i for nemme at få fat i så gider vi jer ikke.. skal vi kæmpe for det vil vi det mere end noget andet..
    derfor.. tager du hjem med hende pigen som du gerne vil have noget med, så gider hun dig ikke igen, fordi hun fik dig så snart hun bad om det...
    Vær kostbar og ignorer hende ! det kan vi SLET ikke ha.. og endnu værre er at se den fyr man troede man havde om sin lillefinger, med en anden..
    derfor - tag den anden pige (selvom dette er MEGET strengt gjort hvis hun ikke er indforstået med at i kun knepper !!!!!) - og på den måde vil hende du synes om også få mere interesse for dig.... bum - to fluer med et smæk ...

• #7   5. dec 2012 Hvorfor er det jeg tror at det er Rødhætte der skriver det her volapyk.

Man kan ændre sit navn.. Men det ændre ikke på hvem man er smiley

• #9   5. dec 2012 Frida Dorthea .:
    Jeg er en dreng og hun er røv lækker.. self skal der ikke mere til smiley

Men efter grundig overvejelse, og Camilla T's kommentar ''bum - to fluer med et smæk ...'' så hopper jeg nok på nummer 2.. Så kan det jo ske at jeg både får i pose og i sæk!

• #10   5. dec 2012 bare vælg hende der giver bedst sex. utroligt du kan være i tvivl

• #11   5. dec 2012 sorry men du lyder skisme til at være en mandeskank.
    Hold dig dog fra hende med kæreste, for hun har da ingen moral

• #13   6. dec 2012 Hold dig fra 1'eren. hun er sin kæreste utro med dig.. og sikkert 5 andre også

• #14   6. dec 2012 Tjae, jeg synes du skal droppe dem begge to og se om du ikke kunne finde noget der var lidt bedre.. Der er jo ikke meget ide i at blive ved at have noget kørende med de to. Den ene gider du ikke noget seriøst med og den anden gider ikke noget seriøst med dig. Er det ikke bedre at komme ud og lede efter en som der er lidt mere kæreste potentiale i?

• #15   6. dec 2012 WTF, gør hun rent hos dig?? Det er sgu da underligt!

Men hey! Hvad med noget selvrespekt? I stedet for blot at kneppe klamme skanks? Manwhore.

Husk penicillin, uanset hvem du stikker den op i.

• #16   6. dec 2012 Vitos mor kender tydeligvis ikke låse-princippet

• #17   6. dec 2012 Mr. Random.
    Nogle låse åbnes af mange nøgler..

Jeg synes stadig at mænd som knepper en masse, er manwhores. Det får ikke respekt herfra, jeg synes det er klamt, og at mænd også bør genfiinde lidt selvrespekt.

• #18   6. dec 2012 Vil igen lige fremhæve den sætning med at det er fucking fejt gjort overfor nummer 2 hvis hun ikke er indforstået med at i kun knepper !!!! - Det er på ingen måde fair at give falske forhåbninger !!

Kommentér på:
Luksus problem

Annonce