møde en ny møde en ny
Jeg har brug for et råd. Hovedsageligt fra pigernes side. Men hvis andre fyre har erfaringer, så smid gerne en kommentar.
Jeg er for "nylig" blevet single - (7 mdr siden). Jeg er 23 år gammel og havde kæreste på i 4 år. Så i de år hvor mange vel slår sig løs, der havde jeg kæreste på og formåede at opbygge en fin tilværelse. Det faldt så sammen i efteråret og vi er begge kommet videre i hvert vores liv. Min gode ven har noget kørende med en pige, og klart nok var jeg inde og snage på hendes facebook profil. Her stødte jeg over en veninde af denne pige som ser utrolig sød ud. Hun træner i samme center som jeg og er faktisk ligeså sød i virkeligheden. Til en fest, forhørte jeg mig ved min vens flirt hvem hun var osv. Hun er 19 år - for ungt? Derudover lød hun som en interessant pige med mange gode ting at byde på. Spørgsmålet er så: hvordan kommer jeg lige i kontakt med hende uden at det virker alt for anmasende/desperat. Som nævnt træner vi i samme center, og jeg ville nødig skulle skifte sted på grund af en akavet stemning hvis jeg skulle kvaje mig. Som pige: hvordan kunne i så tænke jer at blive mødt af en helt ukendt som havde et lille godt øje til jer. Drenge: Vi alle har vel stået i situationen, men er der nogen som faktisk har gjort noget ved det med succes?
Pft
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 334
Sidstnævnte gjorde jeg godt hos mig, 4 år efter er vi stadig sammen og venter barn til maj
Det har lidt at gøre med du skal gøre opmærksom på dig selv, så godt at hun ALDRIG glemmer dig.
Prøv bare at skriv "hey", så får du hurtigt at se om hun er nysgerrig eller en heks som bare fyrer den der "HVEM FUCK ER DU eller HVOR HAR DU MIT NUMMER FRA"
Prøv det. Ved det tit virker.
dec 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 362
Nej, jeg synes ikke hun er for ung
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 44 Svar: 1.952
Hvis der er interesse fra hendes side også, kan du jo skrive til hende på Facebook og chatte lidt sammen der! Facebook er sgu et godt redskab til small talk:D Og så kan du jo prøve og spørge efter hendes nummer
okt 2011
Følger: 21 Følgere: 22 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 213
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 334
Men kender flere af mine kammerater som har gjort næsten det samme.
Men jeres fælles interesse ville jo nok være træning
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 538
Vi er svedige og klamme når vi træner, så at en fyr alligevel er interesseret får os ti at føle os hamrende smækre
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 996
Stå ved en af maskinerne, og så når hun går forbi spørger du "Hey! Ved du hvordan den her virker?"
Hvis hun siger "JA! Nu skal jeg vise dig det" = så er isen brudt og du kan spørge lidt om hvor tit hun træner da du tit ser hende.
Hvis hun bare svarer "Nej"
- Så siger du: Okay, skal jeg vise dig det? (lidt kæk og med glimt i øjet)
= så er isen OGSÅ brudt og du skal så bare stille samme spørgsmål.
DET KAN IKKE GÅ GALT!!!! ... Det bliver lige 500 kr. - Tak.
møde en ny