1.367 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Rasmus B
Rasmus B
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178

møde en ny møde en ny

Jeg har brug for et råd. Hovedsageligt fra pigernes side. Men hvis andre fyre har erfaringer, så smid gerne en kommentar.
Jeg er for "nylig" blevet single - (7 mdr siden). Jeg er 23 år gammel og havde kæreste på i 4 år. Så i de år hvor mange vel slår sig løs, der havde jeg kæreste på og formåede at opbygge en fin tilværelse. Det faldt så sammen i efteråret og vi er begge kommet videre i hvert vores liv. Min gode ven har noget kørende med en pige, og klart nok var jeg inde og snage på hendes facebook profil. Her stødte jeg over en veninde af denne pige som ser utrolig sød ud. Hun træner i samme center som jeg og er faktisk ligeså sød i virkeligheden. Til en fest, forhørte jeg mig ved min vens flirt hvem hun var osv. Hun er 19 år - for ungt? Derudover lød hun som en interessant pige med mange gode ting at byde på. Spørgsmålet er så: hvordan kommer jeg lige i kontakt med hende uden at det virker alt for anmasende/desperat. Som nævnt træner vi i samme center, og jeg ville nødig skulle skifte sted på grund af en akavet stemning hvis jeg skulle kvaje mig. Som pige: hvordan kunne i så tænke jer at blive mødt af en helt ukendt som havde et lille godt øje til jer. Drenge: Vi alle har vel stået i situationen, men er der nogen som faktisk har gjort noget ved det med succes?
Pft

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  møde en ny
  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
    #1   9. apr 2013 Med kæreste i 4 år er man efterhånden blevet lidt for tryg - hvilket vil sige at jeg anser mig selv som lidt af en nybegynder igen. Er på godt jysk blevet rusten - så gode råd modtages med kyshånd!

• #2   9. apr 2013 Rasmus - fisk hendes nummer på facebook, veninden eller krak smiley
    Sidstnævnte gjorde jeg godt hos mig, 4 år efter er vi stadig sammen og venter barn til maj smiley

Det har lidt at gøre med du skal gøre opmærksom på dig selv, så godt at hun ALDRIG glemmer dig.
    Prøv bare at skriv "hey", så får du hurtigt at se om hun er nysgerrig eller en heks som bare fyrer den der "HVEM FUCK ER DU eller HVOR HAR DU MIT NUMMER FRA"

Prøv det. Ved det tit virker.

• #3   9. apr 2013 At I træner samme sted, er da et plus. Kontakt hende og spørg om ikk I skal følges ned og træne - det er da hyggeligere, når man er to smiley

Nej, jeg synes ikke hun er for ung smiley

• #4   9. apr 2013 Syntes heller ikke hun virker for ung... det sgu det mindste problem. Jeg ville også gå roligt frem - snakke med hende mens i træner, og evt. spørg om i skal træne sammen igen næste gang...

Hvis der er interesse fra hendes side også, kan du jo skrive til hende på Facebook og chatte lidt sammen der! Facebook er sgu et godt redskab til small talk:D Og så kan du jo prøve og spørge efter hendes nummer smiley

• #5   9. apr 2013 Hvis du vil være "safe" kan du kontakte hende på facebook. Men det giver mere plus i vores bog hvis du bare går hen til hende og tager kontakt. Evt. når du render på hende i træningscentret. Lad være med at overtænke det, bare snak med hende stille og roligt. Hvis i falder godt i hak så kan du invitere hende ud. Hvis du bare er cool omkring det er der ingen grund til at der skulle blive underlig stemning selvom hun skulle sige nej.

• #7   9. apr 2013 Zealea - nu stalkede jeg hende ikk, stod og snakkede med hende i 2 timer, og vi fandt mange fælles interesser. Men at spørge efter numre virkede lidt akavet eftersom hun var 26, og hendes storesøster var der osse smiley

Men kender flere af mine kammerater som har gjort næsten det samme.
    Men jeres fælles interesse ville jo nok være træning

• #9   9. apr 2013 ja, gå hen til hende når hun træner.

Vi er svedige og klamme når vi træner, så at en fyr alligevel er interesseret får os ti at føle os hamrende smækre smiley

• #10   9. apr 2013 Easy tips to get a kælling in the gym:

Stå ved en af maskinerne, og så når hun går forbi spørger du "Hey! Ved du hvordan den her virker?"
    Hvis hun siger "JA! Nu skal jeg vise dig det" = så er isen brudt og du kan spørge lidt om hvor tit hun træner da du tit ser hende.

Hvis hun bare svarer "Nej"
    - Så siger du: Okay, skal jeg vise dig det? (lidt kæk og med glimt i øjet)
    = så er isen OGSÅ brudt og du skal så bare stille samme spørgsmål.

DET KAN IKKE GÅ GALT!!!! ... Det bliver lige 500 kr. - Tak.

Kommentér på:
møde en ny

Annonce