Hvordan glemmer jeg hende? {{forumTopicSubject}}
Jeg har den her veninde som jeg ikke kan lade være med at have føleser for.. Havde skjult det i ca 3 måneder inden hun selv sagde hun godt vidste hvordan jeg havde det.
Men hun har det ikke på samme måde som mig og det har jeg det på en eller anden måde også fint nok med selvom jeg selvfølgelig ville ønske hun godt kunne lide mig:)
de sidste par måneder har så været sådan lidt op og ned med hende, Altså normalt var vi sammen hver dag og kunne sove sammen uden problemer og snakke om alt, Men her i den sidste måned er alt blevet underligt..
Hun begyndte ikke rigtigt at have så meget tid til at være sammen med mig og det er jeg blevet rigtigt ked af, Men når jeg fortæller hende hvordan jeg har det siger hun bare at det kan hun ikke rigtigt gøre noget ved...
Er okay med ikke at blive hendes kæreste men savner min bedste veninde rigtigt meget, så mit spørgsmål er.. Skal jeg prøve bare at stoppe med at snakke med hende helt så jeg kan få det bedere i længden, Eller skal jeg prøve at acceptere tingene som det er?
mar 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 3 Svar: 143
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 1.506
Har du ikke andre venner/veninder du kan bruge mere tid på?
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 11 Svar: 790
Ville ikke bruge min tid på det, eller ´nøjes´, måske endda have ondt, blot for at bevare kontakten.
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 137
Dur jo ikke du er ven med en du er vild med, du kommer aldrig over hende ved at have jævnlig kontakt, og det må være skidt at se hende med andre, og får du evt kæreste så stakkels hende hvis du hænger ud med en du helst gerne vil i trusserne på.
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 521
apr 2008
7500-jonas: Men tænker du ikke stadig meget på hende?
Og til jer andre, Tak for svarene, det er virkelig nederen at være i den her situation, Ville gerne bare kunne glemme hende, Men kan ikke lade være med at tænke på hende hele tiden:S
jan 2012
apr 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 235
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 238
Jeg har en "kammerat" der har lavet det stunt 2 gange og nu tigger om godt vejr igen.. men han får simpelthen ikke chancen mere. For jeg kan ikke leve med det der Check-inn-check-out.
jan 2012
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 11 Svar: 790
Men ønsker den ene part noget andet, må man også forstå ændring i forholdet, kulde osv.
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 574
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 238
apr 2008
apr 2008
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 280
Som de andre siger, så tag lidt afstand, ikke nødvendigvis for at du skal spille kostbar eller noget, men måske fordi du kan blive mere bevidst om hvad du føler, og måske hvis du er heldig, i den tid hvor kontakten måske ikke ligefrem er så hyppig som tidligere, kan det ske hun finder ud af der måske også er mere gemt i hende, end hun måske lige selv var klar over. Håber dig det bedste i hvert fald
Hvis det viser sig at hun virklig bare ikke kan "overtales" til at dele dine følelser, så vil jeg anbefale at tage lidt afstand i det daglige også, for det er sku mentalt opslidende, at gå op og ned af en person, man bare ved ikke føler det samme som man selv gør, selvom man snakker vanvittig godt sammen og det hele.
apr 2008
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 530
Havde en ven jeg fortalte alt og omvendt, men det gik helt galt da vi begge fik følelser for hinanden. Det ødelagde alt og vi blev uvenner altid.
Vi blev begge enige om at droppe det vivace gang i, det er jeg glad for.
Hvem ved, måske om noget tud når følelser er væk kan man tage venskabet op igen og fungere det ikke så har man da prøvet
apr 2008
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 280
Kvinder er skam noget kompliceret noget, og der findes ikke en endegyldig løsing på dit problem, uanset hvor mange forslag til hvad du kan gøre, som folk kommer med. Der er ikke andet at gøre, end at gøre hvad du i sidste ende føler for, det er jo trods alt dig du skal give udtryk for at være, og ikke en random dude på Baboom.
apr 2008
Hvordan glemmer jeg hende?