Er der en mening med... Er der en mening med...
Lad os nu sige at MAN havde været kærester med en pige, som man så gjorde det forbi med (fælles beslutning) og der gik så 2 - 4 ugers tid og så snakkede man sammen igen og ens kønsdele snakkede også sammen................ (man udfordrer jer til at beskrive "samleje" på en klammere måde)
Tilbage til emnet!
- Sådan stod det på i et par måneder, og så var der PLUDSELIGT en søndag hvor mandlige-man og kvindelige-man lå sammen og snakkede, den kvindelige-man begynder så at synge "sig du kan li' mig, og sig det så jeg tror.." fordi den mandlige-man havde været lidt afvisende. Den kvindelige-man spørger så "Hvad ville du svare hvis jeg spurgte om vi skulle være kærester"
... Den mandlige-mand er stille i et øjeblik og svarer så "Nej?" (Med en udtale og et toneleje der var en medalje, pokal OG rosette værd)
Der går så 5 dage, og så er den kvindelige-man i byen, en tidligere eks kæreste er med i byen, og de kysser så åbenbart.
Man få det af vide dagen efter, efter hun har opført sig pisse underligt, og man svarer "hvorfor har du ikke bare sagt det? Du ved at jeg er ligeglad"
Der går så yderligere 5 dage, og man bliver så ringet op af kvindelige-man, som siger at det er bedst at vi ikke snakker sammen, da tidligere eks kæreste som kvindelige-man kyssede med i byen 5 dage forrinden, ikke ønsker at vi snakker sammen.
Man griner så imens man sætter den absurde situation op for kvindelige-man, og siger derefter at det er fint nok, man syntes bare det er dybt latterligt, men hun er overbevist om at det er det bedste.
- Nu efter en uge, uden kontakt er man så overbevist om at det ikke bare var en joke...
Hvordan ville i tolke dette? Hvem gør sådan noget, og WHYYYY?!
- Denne historie omhandler en vens søsters kusines kærestes ven.
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 538
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 996
Og inderst inde sidder man faktisk lidt tilbage med en følelse af at mans' DAIM' er blevet nuppet af en anden fyr. Hvilket er absurd, da man ikke har dén slags følelser for kvindelige-man... Men alligevel... Det forstår du ikke WOMAN-(sagt med jamaicansk accent)
nov 2010
De gode nyheder er at den der lille bäss kom ud af det blå, og nok forsvinder på samme måde igen. og så er han-man god nok igen (hvis han på det tidspunkt ønsker at være det??)
aug 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 14 Svar: 164
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 318 Svar: 3.784
jul 2011
Ham den lille bäss, han har hele tiden været på sidelinjen, også i mens vi var sammen, og han skabte en masse problemer - det er egentligt mere pga. ham at jeg syntes det er noget kartoffelmås det her... Og det er egentligt bare pga. at jeg lige vil vise ham at han er nummer to, og IKKE omsider har "taget hende fra mig".
- Men jeg kan ligesom fornemme at det er ret normalt at tage den næste i rækken hos jer piger?
nov 2010
En pige kommer over en fyr, ved at komme under en ny. That's how it is.
jul 2011
Ps. Ordet "kartoffelmås" skabte stor glæde i min mund.
- Og bliver fra nu af brugt om dovne kvinder. - Tak, spasserhånd.
jul 2011
... Det er jo.... nej glem det...
PLEASE NOGLE SØDE PIGER SKRIV AT DET ER UNDERLIGT!
Ellers så kan jeg mærke at min syn på muligheden der hedder Ladyboy bliver lidt mere positiv! Og det er ikke noget jeg ønsker!
nov 2010
på den pæne måde kan man også kalde ham for et rebound.. Fakta er at der skal en ny pikkemand på banen før man føler sig fri af den gamle..
Og jeg ER skam en sød pige
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 36 Svar: 731
Hun har jo tilbudt dig en plads, det var du ikke interesseret i, men nu er græsset pludselig grønnere fordi hun har fundet en anden?
Du hopper i med begge ben!
Kom videre.. Det der bliver aldrig godt.
apr 2008
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 196
meeeeen.. det er underligt! MAN KAN TUDE ELLER MAN KAN HANDLE!
jul 2011
http://www.myfacewhen.net/view/5859-star-trek-black-guy-freak-out
ER-JEG-VIRKELIG-DEN-ENESTE-DER-SYNTES-DET-ER-LIDT-UNDERLIGT?!?!?!
Nu siger jeg nogle ord, og så rækker i bare hånden op hvis i ved hvad det er:
Fløs, Mandolin, Kanalje, kærlighed, knarvoren, vindbøjtel
jul 2011
- Vi har begge været enige om at vi bare var venner, hvordan kan jeg være en idiot fordi jeg bliver ved med at "bare ville være venner". Jeg vil ikke være sammen med hende igen - problemet er at jeg har mistet en af mine bedste veninder OG at hun kan "komme videre" (fra et VENSKAB) 10 dage efter at hun har ligget og hentydet til at vi skulle være kærester igen - hun sagde det jo ikke direkte, så jeg afviste hende heller ikke. Og vi grinte bare af det da jeg sagde "NEJ?"
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 137
jul 2011
At være kærester er noget man bliver med folk man elsker. (Kærlighed, du ved)
Hvis jeg elskede en, og elskede personen så højt at jeg ville være kærester med hende, så ville jeg da godt nok ikke bare kunne sige NÅ, OKAY! SKIDT PYT! hvis jeg så fik et nej...???????
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 159 Svar: 620
jul 2011
- Jeg kan nu altså godt være forelsket i nogle som jeg ikke kunne tænke mig at være kærester med...
jul 2011
http://www.myfacewhen.net/view/5602-bill-cosby
Okay så spørger jeg på denne måde, hvis jeg skal stadiet over at være forelsket i en person for at ville være kærester med hende - hvad hedder det så?
At elske er kun noget man kan efter man har kendt hinanden i et stykke tid, jeg kunne ikke finde på at blive kærester med en person som jeg lige havde mødt og som jeg så var forelsket i, jeg skal først lære hende at kende ordentligt, og når jeg så indser at jeg virkeligt elsker hende SÅ kan det komme på tale at blive kærester.
Kald mig bare gammeldags..
apr 2009
Følger: 7 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 41
Er der en mening med...