3.993 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 90 Svar

Morten F
Morten F
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20

Knas i forholdet Knas i forholdet

Hej Endelig fandt jeg en side hvor man kunne skrive om forskellige ting omkring forhold.

Min kæreste og jeg har været sammen i lidt over 3½ år. Men de sidste 3 måneders tid er hun begyndt at besøge sin morsters svoger på 42 som bor skråt over i en anden lejligheds bygning. stortset hver aften til klokken meget sent Og når jeg så siger jeg ikke synes det kan være rimeligt at jeg skal vente til sent hver aften for at have tid med hende så bliver jeg råbt af og det er mig der er vil bestemme over hende. Og når hun så endelig ikke er derovre bruger hun alt hendes tid sammen med mig til at gå og skrive med ham. Sidste måned sendte hun langt over 2000 smser til ham. Og hver gang hun ruller gardinerne for kigger hun over mod ham selvom hun benægter kan man se det tydeligt på den vej hun kigger.

Er virkelig tømt for ideer til hvordan jeg skal få hende til at lad være med det. Ville ikke styre hende men virkelig gerne have tid med hende da jeg arbejder til kl. 17 hver dag så har sagt hun har en hel dag til at ordne de ting hun ville men alligevel tager hun først derover når jeg kommer hjem..

Hjælp !! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knas i forholdet
  • #1   29. apr 2013 Øhh... Du kan ikke regne ud at de ligger og hugger i hinanden og at hun bare skal ud af døren ASAP ????

• Kongen
    Kongen Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 114 Svar: 352
    #2   29. apr 2013 Hun er vel først trængende på det tidspunkt...

• nicki j
    nicki j Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37
    #3   29. apr 2013 ellers spørg om du ikke må tag med der over? smiley vis det er akavet så ved du hvad de har gang i

• C G
    C G Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 112
    #4   29. apr 2013 Lad hende tage der over, og gå så selv der over uopfordret og bank på og se hvad de laver.

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#5   29. apr 2013 Var med derover et par gange med hende men ved at være meget langtid tilbage og jeg snakker slet ikke med manden efter han truede mig fordi jeg sagde til ham om han ikke skulle tage og blive voksen. Hun er jo trodsalt kun 20 år. Og når jeg siger til hende man føler de har noget så går hun fuldstændig amok og så er det mig der er problemet. Har stået på stortset i 3 måneders tid. Og hun er ih åh så træt tidligt om aftenen men når hun er derovre kan hun sagtens finde på at komme hjem halv tre om natten fordi hun har fri om onsdagen. Så er meget fortvivlet.

• #6   29. apr 2013 Lyder som nogle gode ideer nicki og C G er kommet med smiley
    Tør vædde på i er 3 i det forhold der.

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#7   29. apr 2013 Ja det er ihvertfald blevet sådan men 3 i forholdet for hun vil åbenbart hellere tilbringe alt sin tid derover i stedet for at have tid med mig hun har har fri kl. 12 og jeg har fri kl. 17 så hun har trodsalt en helt dag til at ordne ting som hun nu vil ordne og lave alene. Vi har tidligere haft noget knas i forholdet men er kommet videre men det begynder hun så at plapre løs om når jeg siger det ikke kan være rigtigt at man sidder derovre 4-5 dage om ugen. Passer med han kan sidde og kigge direkte over mod os fordi han bor skråt over for så hun bliver stik tosset når jeg siger jeg ruller gardinerne for så han ikke kan sidde og følge med i hvad vi foretager os. Og så har jeg sagt i sjov om hun ikke kunne sige til ham næste gang om han ikke snart skulle ud at have noget luft i stedet for at holde øje med os så i øjeblikekt siger jeg ingenting og håber det falder til ro igen ellers er der kun en udvej og svært at finde ende på det når det har kørt sådan her i 3 måneder smiley

• #8   29. apr 2013 Det lugter af utroskab.............

• Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 29
    #9   29. apr 2013 Jeg er enig med de andre
    Hun har noget kørende med ham der !
    2000 SMS på en mdr er jo galt
    Der burde du også være lidt vågen

Personligt ha de jeg nok dukket op uameldt når de var sammen derovre

Og havde nok blevet lidt ondskabsfuld overfor ham
    Da han velvidende om hun har dig !

• #10   29. apr 2013 For mig virker det som en ret voldsom måde at reagere på når ens kæreste er i tvivl om hun har noget med en anden

Jeg ville personligt selv tage det stille og roligt og forklarer der intet er.
    det andet virker jo bare som benægt, benægt, benægt

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#11   29. apr 2013 Ja og da jeg sagde det til ham fik jeg afvide jeg skulle stoppe med at sige det ellers skulle jeg passe på grinede selvfølgelig bare af ham men derfor sætter jeg ikke benene hos ham. Det værste er hun siger jeg vile bestemme over hende og jeg kun vil skændtes bare fordi jeg siger det ikke kan være rigtigt man sidder derover så tit og havde det været mig ved jeg hvor meget amok hun selv var gået. Hun gik fuldstændig amok igår fordi jeg sagde nej tak til at komme over til hendes forældre og spise fordi jeg ikke gad og sidde og lege lykkelig når hun hele tiden svigter en. Så gad jeg ikke hende og og blive kaldt øgenavne og alt muligt så bestemt ikke rart for ens krop i øjeblikket smiley

• Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    mar 2013

#12   29. apr 2013 Men altså det kræver ikke raketvidenskab at regne ud der er noget helt galt derovre
    Jeg er mege meget sikker på de laver noget
    2000 SMS sir det hele

Har du læst hende SMS til ham eller hvad han skriver ??

• #13   29. apr 2013 Du skulle da bare have spurgt hvem fuck han tror han er.

• dennis l
    dennis l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 61
    #14   29. apr 2013 Der findes et firma der kan dna test hendes under bukser og så skal du sende din dna med så kan de se om der har være en anden på besøg prøve at søge det på Google

• #15   29. apr 2013 Utroskab mig her, utroskab mig der.. er i klar over hvor hårdt det er at ens kæreste smutter over til andre? Nej det tror jeg ikk lige de fleste her inde ved... At sidde og læse at i alle tror at hun er utro, tja det kunne være hun bare var træt af at lave noget alla det sammen hver dag da man nemt kommer til det efter så lang tid. Måske er hun utro, måske er hun ikke. Men jeg ville finde ud af det, og så smide hende ud hvis hun nu er utro.. Måske har hun bare brug for at snakke med andre om nogle ting..

Dude, cher up, og find ud af hvad hun laver. smiley

// Marcus Hoppe

• #17   29. apr 2013 Måske du skal tænke dig godt om, og spørge dig selv om du er glad, ikke kun for hende og jeres forhold, men også for dig selv. Og så tænke på hvad du kan gøre for at blive glad. Det er måske en hård beslutning du skal tage, men er det ikke det værd i sidste ende, end at gå og være trist hele tiden og leve med alle de spekulationer?

• #19   29. apr 2013 Hmm, hendes mosters svoger? Er det ikke hendes far så?

• #20   29. apr 2013 Har i stadig sex ?? For ellers er den da helt gal smiley

Med mindre hun er så ligeglad hun godt kan "ordne" to om dagen..

• Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    mar 2013

#21   29. apr 2013 lærkeliv:

Ellers må man sige hun er en frisk pige smiley

• #22   29. apr 2013 Smid den sæk ud

• #23   29. apr 2013 Hvad skyldtes den tidligere "knas" i forholdet?

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#24   29. apr 2013 Måske jeg formulere mig forkert med mosters svorger (Hendes mor's søsters mands bror )

Jamen træt af at lave det samme er jo bare lige præcis det samme at sidde derover at hænge så tit. så ved ikke lige hvad problemet kan være udover hun har svært ved at finde ud af man skal have plads til både venner og kæreste med i øjeblikket kun vennerne og så ham som man jo ikke rigtig kan kalde ven når han er dobbelt så gammel hehe

Har konfronteret hende masse af gange men det samme hver gang så er det mig der er problemet og er unormal og hvad der ellers kommmer frem af øgenavne fordi jeg vil bestemme over hende siger hun. sådan noget som at kysse kan hun knapt i den ene ende af lejligheden uden lige at kigge skråt over mod ham for at være sikker på han ikke ser det (sådan føler jeg det ihvertfald) Har ikke læst hendes sms'er men da telefonerne står i mit navn kunne jeg se det da jeg skulle tjekke op på vores forbrug. Sexlivet har bare helt dødt i perioden så det ville være syndt at sige det funker. smiley

Ja hendes måde at benægte og benægte er også det der får mig til at komme i tvivl skal knapt nævne hans navn før den er helt gal selv hendes mor prøver at forklare hende den er er helt gal og så er alle lige pludselig efter hende ligger hun og offentliggøre på facebook osv. Så meget svær situation for vi har haft det rigtigt godt sammen før han lige pludselig kom ind i billedet. Da vi var til familie fødselsdag og fandt ud af han boede skråt over for så var det jo åbenbart pludseligt sjovt at besøge ham smiley

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#25   29. apr 2013 Der har bare været skænderier fordi vi boede hos hendes forældre i en periode og der var jeg lidt træt af de skulle styre os fordi det var under deres tag til trods for jeg deltog økonomisk og hjalp til meget mere end deres egne børn. og så sagde jeg min mening men dengang var det også forkert og det har så bare kørt længe men efter vi flyttede i lejlighed sidste år har det kørt på skinner lige indtil omkring februar smiley

• #26   29. apr 2013 Kan du ikke selv høre det er langt ude??
    Du er da nød til at spørge om hun gider forholdet, for ud fra din side af sagen, er hun jo totalt respektløs overfor dig..

• #27   29. apr 2013 Hvis hun ikke kan give et stille og roligt reelt svar på 3 mdr. så er der noget galt. Her tænker jeg ikke absolut på utroskab, da det ville være pænt underligt når manden er familie, plus 22 år ældre end hende. Det ville lægge en dæmper på familiefesterne tror jeg.
    Men det kan selvfølgelig ikke udelukkes.

Du må tage snakken med hende. Det er jo ikke kun hende der nødvendigvis har det svært, da det jo går dig utrolig meget på - forståeligt nok.
    Men det lyder som et underligt forhold de to har.. Og så i 3 mdr. Du har en god tålmodighed må man sige.

• #28   29. apr 2013 Det jo mærkeligt hun gider besøge den gamle mand så tit smiley

Det ville jeg da satme ikke gide! Hvad kan de dog have tilfælles ?

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 531
    #29   29. apr 2013 LærkeLiv
    du ved jo nok at modsætninger mødes smiley
    ---> O

• #30   29. apr 2013 Det jo meget passende at hun er væk når du er på arbejde.

Du griber knoglen, ringer til låsesmeden samt et par kammerater. Planter alt hendes grej udenfor (nej ikke smadrer hele lortet), og så skifter du lås. Er du rigtig flabbet og har penge nok, så får du et flyttefirma til at flytte hendes grej derover.

Hun skal da bare ud, længere er den vidst ikke. 2000 smsér, holy shitzel

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#31   29. apr 2013 Kanon man kan skrive lidt med andre om det og få lidt ideer men har efterhånden spurgt om hun gider det men så siger hun ja men en halv time efter kan hun finde på at smutte derover igen. Hun er f.eks gået derover igen ved 22 tiden men stadig ikke hjemme og bliver ved med at skrive kommer snart hjem osv. Ja har en god tålmodighed men svært at give slip på noget man har opbygget sammen smiley Ja har det også lidt sådan jeg ikke rigtig har den store lyst til at deltage i arrangementer hvor han deltager men det siger hun så bare er mit eget valg og han jo ikke har gjort mig noget men synes han har når han vælger at true mig smiley

• #32   29. apr 2013 Hun har vidst luret at du er ret nem at trække rundt med. Synes du bør gøre noget konsekvent. Noget hun ikke regner med. Lige nu spiller i efter hendes regler, og hun ved du bare bukker nakken.

• #33   29. apr 2013 Seriøst, læs hendes sms'er eller sig du gerne vil læse dem når hun kommer hjem.
    Så får du hurtigt bekræftet om der er noget smiley

Du siger du os betaler for hendes mobil, så er da ikke for meget at forlange smiley

• #34   29. apr 2013 nok ikke fortælle hende du vil læse dem, så er de skumle nok sorteret fra.

• #35   29. apr 2013 Esben - Ik hvis han siger han vil læse dem -Nu-. Hvis hun så begynder med.. Jeg skal liiiige... Så er den vist gal.

• #36   29. apr 2013 Seriøst . Kom videre og smid hende ud.. Seriøst. Hun kører rundt med dig og knepper en anden. Garantere kigger du i hendes Tlf en dag går hun amok. Hun skjuler noget for dig.. Gør dig selv en tjeneste selvom det ikke er sjovt.

• #37   29. apr 2013 Den mulighed skal han ikke give hende. Han skal læse dem her og nu når hun kommer hjem

• #38   29. apr 2013 Du er nødt til at snakke med hende om det. Det kan jo ikke forsætte sådan. Så er det bedre at du kaster håndklædet i ringen, for som de andre siger, så behandler hun dig sq ikke fair.
    Hun kan måske have problemer som hun har svært ved at tale om, som hun så bedre kan tale med ham broren om, men det ser umiddelbart underligt ud, også fordi at hun ikke betror sine problemer til dig, hvilket man bør i et forhold.

Esben K
    Det kan give nogen seriøse hovedpiner rent lejeretligt, særligt hvis hendes navn også står på lejekontrakten.

• #39   29. apr 2013 Jeg synes først du skal tage en alvorlig snak med hende.
    Tag fat i hende og sig hun ikke skal gå før i har snakket ud om hvad fa.. der går galt.

Det noget fis at beskylde hende for utroskab uden nogle form af beviser. for det kan jo være hun ikke er utro og så er det synd for hende at blive beskyldt for det. det er slet ikke rart

• #40   29. apr 2013 Christian G: Ja det har du ret i. Har selv lukket min ekskæreste ud, med hendes ting, efter hun havde lavet åbenlyse fjollerier. Lejligheden stod dog ikke i hendes navn. Men et chok fik hun da smiley

• #41   29. apr 2013 Kvinder er ligesom græsset. De skal slåes og holdes nede.
    Og så gør vi ligesom vi gør med sko. Vi binder dem, bruger dem, og har altid to.
    LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL SAY WHAT?! smiley

• #42   29. apr 2013 Damn!
    Den er helt gal med ham gutten og "din" kæreste.
    Ud af vagten med hende, og find evt ud af om ham gutten ikke har en datter du kan begynde at hænge ud med.
    Udfra hvad du skriver, så er jeg 100% på at han knalder "din" kæreste.
    Og selv hvis han ikke gør, så er det uacceptabelt, og pinligt at du finder dig i det.

Du skal lige buste hende i at hun knalder ham, så du kan smide hende ud med god samvittighed. Er hun ikke utro, så smid hende ud på en pæn og ordentlig måde, og hook op med en af hendes veninder, eller hendes kusine eller lign.

Og en sidste ting, hold dig for næse og mund og pust til de boller ryger ned på plads. Vær en mand!

• #43   29. apr 2013 Tror sgu det er de færreste der ikke gør noget forbudt hvis de ser deres kæreste/ kone/ mand blive ordnet af en anden smiley

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 531
    #44   29. apr 2013 Tror sq at TS er ved at blive sat på plads af sin stodder smiley

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #45   30. apr 2013 DUDE, hun skal ud af klappen, og det er selvom det optrin med svogeren ikke havde stået på. Hun er helt igennem ustabil, og med de humørsvingninger og absure angreb, så er jeg ikke et sekund i tvivl om at du endnu ikke har fortsæt om de værste eksempler med hende.

Jeg har selv prøvet at leve i sådan et forhold, da jeg var i start 20'ere , det var ingen fornøjelse! Det psykiske Press der ligger på skulderen af eb, holder virkelig en tilbage og ødelægger konstant ens hverdag(selv de dage hvor man ikke er sammen, for man ved aldrig hvad det næste bliver)

Få hende smidt ud af døren, du finder nemt og hurtigt en som er bedre for dig.
    Ps. Så knalder hun svogeren.

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#46   30. apr 2013 Tak for hjælpen valgte også bare at ignorere hende da hun kom hjem. Jamen skal bare komme i nærheden af hendes mobil før hun for panik angst i ansigtet og hun har den som reelt med over alt selv når hun skal på toilet osv. Hun siger godt nok hun kun tjekker facebook men kan simpelthen ikke tro på det da hun jo må skrive med ham på nogen tidspunkter når det er så tit.

Problemet er nu at hendes navn også er på lejekontrakten så står i sådan lidt splittet diskussion men som min krop er for tiden holder den ikke til det hoveder køre rundt med tanker selv når man er på arbejdet. Så tager meget af ens energi..

Og når jeg så bliver sur og måske råber højt af hende nogen gange fordi jeg har fundet mig det så er det jo mig der er problemet og mig der bare skal holde min kæft og vil besteme over hende selvom jeg bare prøver at forklare hende hvad der er nogenlunde normalt i et forhold smiley

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#47   30. apr 2013 Er måske bare for god af mig men bare virkelig svært at give slip på noget man har opbygget igennem noget tid og som pludselig bare bliver ødelagt da han kom ind i billedet og det er lidt sjovt for når han har gæster som hun siger så får hun ihvertfald ikke lov at komme derover og så skriver han vidst hellere ikke så sagde jeg også om hun ikke kunne se at hun bliver kun udnytttet så han har nogen at snakke med. Men det var sørme også forkert jeg sagde det så derfor er jeg virkelig splittet i alt det her.

• #48   30. apr 2013 Det i har opbygget er tilsyneladende en tilstand, hvor du har det rigtig dårligt. Hvorfor vil du holde dig fast i det?

Jeg tror det bunder i du er bange for at være alene, og så er du jaloux over en anden får din dames opmærksomhed. To ting jeg godt forstår, men du må finde ud af om du synes det skal fortsætte, og så reagere ud fra det du finder ud af.

Det er ikke farligt at være alene, og heller ikke en dårlig ting. Det er værre at have det skidt konstant.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #50   30. apr 2013 Det er da kun godt hun står på kontrakten, få pakket dine ting og smut. Skud hul i evt. Indskud i har delt, og lad hende hænge på skidtet. Er sikker på du har noget familie/venner hvor du kan bo for en kort stund til du finder dit eget igen.

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#51   30. apr 2013 Måske rigtigt med at bange for at blive alene igen men har prøvet det før og selvfølgelig kommet videre men synes bare det er svært efter 3½ år. smiley Ved ikke om man skal kalde det jalousi for ikke den tanke jeg har bare godt grundig sur og træt af hun ikke kan bruge mere tid sammen med mig.

Mandag : Som reelt derover
    Tirsdag : Tager hun derover lige efter aftensmad og bliver der til omkring 24 tiden for hun kan sørme ikke se unge mødre herhjemme lige pludselig det er også sammen med ham.
    Onsdag : er hun til det lokale bankospil ( smiley )
    Torsdag : Tager hun som reelt derover et par timer

Og så kommer vi til weekenden der er det lidt op og ned nogen gange er hun hjemme hvor hun dog så kun går og skriver sms'er hele tiden. Og ikke vil deltage i noget som helst med mig.

F.eks i søndags spurgte jeg om hun ville med til fodbold på det lokale stadion men det var et bestemt nej hvor det interesserede hende ikke selvom hun har været med før. Men ved hun har et ømt punkt med hendes 6 årige niece og da jeg sagde hun skulle med mig var var det lige pludselig noget andet. Men sagde jeg ville føle hun gjorde det for min skyld og ikke altid for andres skyld så sagde hun bare kunne blive hjemme i stedet for det pjat smiley

• Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    mar 2013

#52   30. apr 2013 Ka du seriøst ikke selv se hun har noget kørende med ham ??

Har du tjekket hendes SMS historie med ham ??

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#53   30. apr 2013 Problemet er bare det kun virker som et venskab mellem dem hvor hun bare har en slem trang til hun skal derover hver eneste dag og svært ved at indse jeg prøver at få tid med hende.

Har ikke tjekket på det sidste da jeg ikke gider fylde mit humør med hvor mange sms'er de har skrevet man blev lidt negativ da jeg opdagede det sidst. Så hellere undvære det så humøret ikke går helt ned af bakke smiley

Men rart der er andre der deler samme mening om hvordan et forhold skal være og ikke på hendes egoistiske måde så overvejer og vise alt det der er skrevet her har snart vendet mig til råben så det kan da ikke blive værre når hun læser dette smiley

• Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    mar 2013

#54   30. apr 2013 Hmmm

Det er jo spild af din tid

Evt lav et omvendt spil

Hvor du er ligeglad med hvor meget hun er derovre

Dvs ignorer hende
    Begynd at gå ud med venner
    Lav aftaler med andre uden at høre hende ad
    Så ka det være hun vågner

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#55   30. apr 2013 Spild af tiden er det i øjebliket Enig! smiley Men håber virkelig hun bliver så træt af det at det bliver det samme som vi havde før.

Ja det har jeg også tænkt mig at begynde på for ved hun bliver stiktosset hvis det var mig. Så nu gør jeg bare med omvendt for tegn som du skriver smiley

• #56   30. apr 2013 har hendes moster ikke en svigerinde? så kan du jo bare besøge hende

• C G
    C G Tilmeldt:
    mar 2011

#57   30. apr 2013 Ud med hende, sig til hende at hun er for lidt hjemme og hvis hun vil dig så må hun være hjemme ved dig..! Hvis der er brok over det, så har hun 100% noget kørende.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #58   30. apr 2013 Hør nu her mester.. Mine alarmklokker ringer på livet løs, da du sagde hun var 20 år og han er 40 ?! For det første.. Jeg gætter på du er 20-25 måske? Du har HELE livet foran dig, og ikke tænk på sådan en fucking klam so der! Du fortjener bedrer!

Hvis jeg var dig, så ville jeg snuppe hendes mobil første chance du får og så læser beskerderne. Det er kun fair med måden hun er over for dig på

Og det at hun behandler dig sådan, det er sgu for klamt! Hvem fanden tror hun hun er?

Hvis hun var en rigtig kæreste, så ville hun INTET have med manden at gøre når du har det skidt ved det.

Kyl den so ud !

• #59   30. apr 2013 Jeg ville bare pakke mine sager og være væk når hun en dag kom hjem. Og vel at mærke ændre fællesbank, lejekontrakt osv. uden hendes viden inden.

• #60   30. apr 2013 Hvis jeg var dig ville jeg begynde at lede efter en anden lejlighed, og så bare flytte og sige at det er slut.
    Alternativt bede hende om at flytte, for du kan ikke bare lige sådan smide hende ud når hun også står på lejekontrakten, medmindre du er klar til at betale erstatning selvfølgelig, så hvis økonomien er iorden kan du bare smide hende ud og skifte låsen.

Men tag nu snakken med hende og få det løst på enten den ene eller anden måde, for det der er da ikke til at leve i :S

• #61   30. apr 2013 Tá i byen hver gang hun tager der over og kom sent hjem. Også se hvad hun siger til det. smiley

• #62   30. apr 2013 Spørg hende ligeud om hun er sammen med ham? Hvis i har været sammen så længe burde du kunne se om hun lyver?
    smiley

• #63   30. apr 2013 Gør som simon siger.
    Find en veninde og vær sammen med hende alle de gange hun er sammen med ham, og gerne sms'e 2000 om måneden.

Så kan hun se hvordan det er

• #64   30. apr 2013 Alt for sygt så meget pussy whipped du er!

Ellers et ok manuskript til en film der kunne vække morderiske følelser. Den skulle ende med at hun til sidst, åbenlyst knalder med ham for åbne gardiner, så du kan se det fra din lejlighed, hvor du så stadig vælger at prøve at få det bedste ud af det, selvom hun tydeligvis prøver at se hvor langt hun kan gå med dig.

Jebus

• Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    mar 2013

#65   30. apr 2013 Ellers en anden ide

Tá et par venner med derover når du ved hun ikke er der

Tá hætter på og masker

Spark døren ind hold ham nede imens du tvinger et røvfuld lsd i ham
    Derefter bed ham holde sig langt væk
    Så ka han jo tænke over den mens han tripper helt vildt ...

Men det fornuftige er selfølig at som tidligere skrevet
    Ignorer hende og tá over til nogle venner og kom hjem når det passer dig
    Evt begynd at fiske efter en af hendes veninder ?:-)

• #66   30. apr 2013 enten tager din kæreste stoffer med manden. eller også knepper de som kaniner, sorry 2 say..

• dennis l
    dennis l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 61
    #69   30. apr 2013 Du hiver en anden tøs med hjem i sengen og så falder i søvn ind hun kommer hjem

• #70   30. apr 2013 Det er da endnu en af de syge jokes der dukker op på gallerierne i tiden smiley

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#71   30. apr 2013 Er bare ikke den type der skal have noget med andre derfor hsr det været godt jeg fandt hende da hun også har været sådan det ser desværre ud til hun vil noget andet for tiden. smiley

• C G
    C G Tilmeldt:
    mar 2011

#72   1. maj 2013 for tiden = altid.

Det bliver aldrig det samme med hende, så ud med hende, du gør dig selv til grin ved at blive ved hende..

• #73   2. maj 2013 Har du talt med hende , eller gjort noget ?

Trist hvis du sidder alene hjemme, og hun er derovre nu smiley

• S G
    S G Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 44
    #74   4. maj 2013 Gør dig lækker, plej dine hobbyer og interesser, gå op i dig selv, gå mere i byen og vær glad og smilende...Når hun ikke er hjemme om aftenen er du helle rikke. Over til kammierne og spil ps3, drik øl og hyg dig.. Kort sagt giv hende meget mindre opmærksomhed og giv dig selv MEGET mere!... Så går der ikke ret lang tid, så vender situationen og der er hende der spørger dig hvad du har gang i. Så kan du jo tage den op derfra

Alternativt.... Send et link til denne tråd til hende smiley

• Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #75   4. maj 2013 Jeg fatter ikke at du ikke bare gør det forbi! De tanker, det negative humør, frustrationerne osv. du går med hele tiden, det er overhovedet ikke det værd! Du går måske og håber på at det "hele bliver som før", men uanset hvad, vil du altid tænke tilbage på "hmm, hva hun mig utro" osv. Det er spild af tid - synd at bruge sit ene liv på den måde! Nyd livet!

• Nvz
    Nvz Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #76   4. maj 2013 Jeg ville nok finde et andet sted og begynde og sove, bare et par uger, så vil hun begynde at savne dig forhåbelig også skrive og spørger hvorfor du ikke kommer hjem. Også kan du skrive din grund. Andet alternativ er som også nævnt begynde at komme sent hjem og gå i seng. Så kan hun passe sig selv. Jeg ville nu vælge første mulighed. Du kan evt læse i hendes beskeder når hun sover så har du besked. Eller gå over og lyt til døren hos ham stødderen, evt hvis hun har en taske ligge en optager eller en Tlf i taske og ring til den inden hun går så kan du høre hvad fan der sker der over.,
    Eller siger du at hvis hun ikke begynder at tag sig sammen så skrider du så kan hun passe sig selv

• #77   4. maj 2013 Man har da virkelig et problem hvis man lure ved døren og ligger optager i tasken

• Nvz
    Nvz Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #78   4. maj 2013 Enig. Men har har sgu da også et problem? Det var nu også kun et forslag smiley jeg ville nu personlig vælge mit første bud

• #79   4. maj 2013 ja ud af døre selv om det kan blive svært hun har nok noget gående med ham lidt tydlig hvis man læser det du skriver.med gamel ordsprog!!! KÆRLIG GØR BLIND IND I MELLEM sku da også for dårlig af hinde hun sku have en røvfuld sådan opføre man sig sku ikke over for ens kærste hvis det er noget sku hun være KVINDE NOK til at sige det til dig inden hun starter andet!!!

• #80   5. maj 2013 Ej nu må i da styre jer. Bare fordi hun er langt ude skal han sku da ikke gå i samme fodspor og være utro! En af dem skal jo være den voksne!!

• #81   5. maj 2013 Hvem helvede har tid til at sende 2000 sms'er i det hele taget?!

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#82   5. maj 2013 Undskyld jeg ikke lige har fået skrevet i øjeblikket har jeg stuen til at sove i men hun render stadig ligeså meget derovre men har fået afvise hans bror vil snakke med ham så man håber det hjælper smiley

• C G
    C G Tilmeldt:
    mar 2011

#83   5. maj 2013 Det forhold er jo dødt, se at komme ud med din værdighed i behold.

Hvis det ikke er ham hun render ved så gør hun det bare ved en anden.

• #84   8. maj 2013 Morten F. du tager så meget pis på os. ellers er du kraftedme den største taber i verden, der ikke kan indse hun knepper udenom..

• #85   12. maj 2013 Mads H

Du og jeg er åbenbart de eneste som kan se, det er en omgang lort at lykke ud.... Opmærksomhed opmærksomhed...... Og så sidde og gøre sig selv til grin på den måde.....

• S G
    S G Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 44
    #87   21. maj 2013 Det er endt med?

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#88   22. maj 2013 Flyttede mandag efter han havde sendt lang sms med at svine mig til hvor hun lovede hun aldrig vil kontakte ham igen men det stoppede ikke og søndag morgen skrev hun så godmorgen smiley til ham så der gik dråben familien og veninder er også sure på hende for de var alle til stede til føfselsdagssurprise for hende hvor hun lovede at nu stoppefe det smiley

• #89   22. maj 2013 Så hun indrømmede?

• #90   22. maj 2013 Hun er da lidt af en whore..

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

#91   23. maj 2013 Tog telefon.og kiggede og da jeg gjorde det blev hun pokkers aggressiv og kastede vase på mig så grinte af hende og sagde sådan er det når løgnere bliver afsløret.:)

• andreas t
    andreas t Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #92   5. jan 2014 Så hvad endte det med altså var hun dig utro eller hvordan skal man forstå det O_o?

• HanZii '
    HanZii ' Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 139
    #94   5. jan 2014 damn en so. Håber du er væk fra hende!

• #95   6. jan 2014 Hvordan endte det?!

• Hejsa K
    Hejsa K Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 72 Svar: 231
    #96   12. jan 2014 hun skal piskes og dybbes , så er hun klar igen

• #97   12. jan 2014 Hoved og røv og ud af døren med den kamel

Kommentér på:
Knas i forholdet

Annonce