{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

Amanda M
Amanda M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Karma is a bitch {{forumTopicSubject}}

hej alle derude
jeg har været sammen med min kæreste i to år, det har være to meget turbulente år! da vi startede med at være sammen slog han tit op med mig, når vi var i byen sammen, han var enormt jaloux osv. vi skændes tit. Han har svært ved at komme til tiden til vores aftaler og laver tit dobbelt aftaler med mig og sine venner, fordi han ikke er særlig god til at melde klart ud hvad han vil. Jeg var enormt træt af det - på trods af at jeg virkelig er og var vild med ham!
så til en julefrokost var jeg sammen med en anden fyr. Det var selvfølgelig noget svineri og jeg slog op med min kæreste bagefter. Jeg fortalte ham hvad der var sket og vi var væk fra hinanden i nogle uger, hvor han svinede mig til med onde sms'er osv. En nat ringede han grædende og jeg tog hjem til ham, og vi fik snakket om tingene. Nu er vi sammen igen og har været det i et halvt år, men nu virker han ligeglad med mig. han "glemmer" at svare på mine beskeder, kommer for sent, men giver mig skylden for det: "du kan da heller ikke regne med at jeg kan være på en restaurant jeg aldrig har været på før, på et bestemt tidspunkt?" er han på vej ud af klappen? vil han give mig den smerte tilbage jeg gav ham da jeg var ham utro? hvad helvede sker der? håber på en hjælpende hånd!

A

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karma is a bitch
Kommentér på:
Karma is a bitch

Annonce