{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.229 visninger | Oprettet:

Hjææplp! Weekendbesøg! {{forumTopicSubject}}

Dette er nok mest til fyrene. smiley

Får besøg af en gut her om et par timer, han bliver hele weekenden. Har skrevet en del med ham det sidste års tid og har også set ham en gang før hvor vi tilbragte weekenden hos ham.
Han ved godt at jeg synes han er sød og går ud fra følelsen er gengældt, men han kommer tit med nogle underlige kommentarer, som f.eks at han er bange for fysisk kontakt og om jeg ville blive skuffet hvis der ikke skete noget (kysseri etc),. Skal siges at han er 23, har aldrig kysset en pige (eller mere!) og har aldrig været i et forhold.

Ved virkelig ikke hvad jeg skal forvente af den her weekend, lyder han som en der bare vil være venner? Eller skrevet på en anden måde. gutter vil I besøge en pige der bor 2 timer væk for bare at 'hænge' ud uden at have nogen særlig interesse i hende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjææplp! Weekendbesøg!
  • #1   13. sep 2013 Knep ham så falder han til jorden smiley smiley

• #2   13. sep 2013 Drengen har garanteret præstationsangst. Tag styringen..

• #3   13. sep 2013 Tag initiativet, så skal han nok følge med (-;

• #4   13. sep 2013 De sagde det oppe over !

• #6   13. sep 2013 Jeps jeg vil også tilslutte mig de andre smiley

Knep ham, og tag styringen!

• #8   13. sep 2013 Han er bange, men vil nok gerne.
    Tag styringen, men lad være at presse ham for meget. Spæd evt op med alkohol i moderate mængder, det løsner altså op på folk.

Start teenage-agtigt med at holde i hånden og nusse, før du springer på pikken..

• #9   13. sep 2013 Hvem gider at holde i hånd som 23-årig..

• #10   13. sep 2013 Casper m det kan du udtale dig om når du bliver 23 smiley

• Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 31
    #11   13. sep 2013 Ingen mand vil bare være venner......Jo bolle venner.

• #12   13. sep 2013 Casper,
    Tja, jeg sidder nogle gange bare og holder i hånden med min fyr. Det har noget med intimitet at gøre. Men du skal muligvis være ældre for at fatte det. Da jeg var ung/yngre, ville jeg også kun knalde.

Min pointe var bare, at hvis han er helt uberørt skal hun nok ikke lægge ud med at voldtage ham, men give ham tid til at vænne sig til den fysiske side af samværet smiley

• #13   13. sep 2013 Når jeg bliver spurgt så er jeg sgu også tæt på jomfru osv..

Han skal bare ha fisse.. han ødelægger dig for good smiley

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #14   14. sep 2013 Sut ham op fra slap...men fjern lige hovedet inden han kommer. Jomfruen skulle jo nødigt blæse knoppen af dig smiley

• #15   15. sep 2013 Nu lyder jeg nok både gammel og kedelig på samme tid, men hvorfor SKAL man dyrke sex?!
    Mød hinanden et par gange, gå ture hånd i hånd, se film og put på hans brystkasse, sov i ske... Så skal han nok blive mere tryg og selvsikker..

Kan slet ikke forstå hvorfor det skal gå så hurtigt med sex.. "bare knep ham" Jamen kommer han for at hygge eller for at du kan få sex? smiley

Nok kender i hinanden rimelig godt eftersom i har skrevet sammen længe og mødtes før. Men på det intime punkt, haster det vel ikke mere end at den stakkels fyr kan få lov at føle sig tryg?

• #16   15. sep 2013 Dr. house - Ja det er jeg klar over, men de skal vel ikke skabe et nyt liv allerede smiley

• #18   15. sep 2013 Ja okay, jeg misforstod hvad du skrev smiley
    Ja, det kan vi nok godt blive enige om, men derfor syntes jeg stadig at man skal tage det med ro og bygge tillid smiley Hvis de vil hinanden skal det da nok komme!
    Eller er jeg den eneste der ikke "knepper for at kneppe"?!

• #19   15. sep 2013 Pjok - Hvad gør du så? Alle gør det da for hyggens skyld.

• #20   15. sep 2013 Åh suk, hvorfor skal man altid skære sine svar ud i pap? Jeg gider overhovedet ikke diskutere mit sexliv, bare fordi jeg spørger TS om det er så vigtigt at de skal sexe lige nu... smiley

• #21   15. sep 2013 hvordan gik det? smiley

• #22   16. sep 2013 Det var nu dig selv, der spurgte om du var den eneste der ikke "knepper, bare for at kneppe?" smiley

• #23   17. sep 2013 Nu var det bestemt heller ikke fordi jeg skulle ligge og bolle ham synder og sammen hvilket heller ikke fandt sted. smiley

Tog styringen og fik et par dejlige og klodsede kys ud af det som gevinst. smiley

• The Guru
    The Guru Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Svar: 21
    #24   3. okt 2013 Sarah - var det så bare det, eller ? Jeg må indrømme, at havde jeg skrevet sødt sammen med en pige, som jeg så skulle tilbringe weekenden hos, så havde jeg nok et par ikke-helt-urene tanker i hovedet. Men knægten kan jo have mange bevægegrunde, og herregud, der er vel ikke noget galt i at spørge. Hvis du har lyst til sex, og lægger op til det, og han afviser, så er det vel på plads med en lille forklaring..sålænge du er forstående, og ikke bliver tøsefornærmet over svaret smiley

/Guru

Kommentér på:
Hjææplp! Weekendbesøg!

Annonce