som et lyn fra en klar himmel.. {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Sagen er den at jeg har datet og kommet sammen med den her fyr i godt og vel 3 mdr. I fredags valgte han så at smide bomben, med at han havde det underligt, og det er fordi vi bor 1 time væk fra hinanden, og at han savner modstand(vi har ikke været uvenner eller skændes på noget tidspunkt) og at vi kan holde hinanden i tøjlerne, og at vi egentlig bare kunne være hinanden utro uden at den anden vil få det af vide, fordi vi jo ikke har samme venner osv., og den tanke kan han ikke holde ud. Han vil gerne forsætte men føler ikke han kan holde til det, men han ved ikke hvad han vil endnu og at han er total forvirret.
Det kom lidt som et lyn fra en klar himmel, for vi har haft det rigtig godt sammen lige siden vi mødtes første gang. Men nu jeg selvfølgelig også begyndt at tænke over sagen - skal man kæmpe? For jeg er rigtig glad for ham og synes det ville være synd at smide det vi har væk på baggrund af afstanden. Eller skal man bare skynde sig væk og sige farvel og tak, for jeg selvfølgelig også begyndt at tænke over de ting han sagde med at afstanden var et problem osv. Desuden er jeg rigtig bange for at blive mere ked af det end jeg er nu, og så kan det måske bare være nemmere at komme væk. Han kommer imorgen, og så ved jeg egentlig ikke lige hvad han har i tankerne, men ved knap nok hvad jeg selv tænker.
Hvad ville i gøre i min situation? Ved godt det en meget kort og ikke særlig dybdegående forklaring, men gider ikke skrive side op og side ned. Men på baggrund af de informationer^, hvad vil i så gøre?
aug 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 25
Bor selv 1 time fra min kæreste, det har kørt sådan i 4 år nu..no problemo
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 136 Svar: 631
maj 2008
maj 2008
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 46 Svar: 1.759
Kan ikke holde det ud og mine følelser forvirre mig
Hvis du er heldig forsætter han mens han har det dårligt, hvis HAN er heldig så gør han det forbi med dig, for der er ikke nogen let vej udenom først når man indser hvor meget man savner den pågældene person og man prøver igen!
nov 2007
bitches they come, they go
Saturday through Sunday Monday
Monday through Sunday yo
Maybe I'll love you one day
Maybe we'll someday grow
'Til then just sit your drunk ass on that fuckin' runway hoe
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 14 Emner: 75 Svar: 1.483
Manden er tydeligvis usikker. Stil ham det dilemma, at enten er i sammen og i må stole på hinanden, eller gør det forbi.
Man bliver ligesom nød til at se tiden an
nov 2007
Du modsiger dig selv, du siger se tiden an.
Og ovenover skriver du at hun skal give ham et valg nu og ellers er det slut?
Ehmm???
Hvis du sidder ham i et valg nu istedet for at give ham tid, så siger han 100% fra !!
maj 2008
Men nogle gange er man blændet af sine følelser for personen i sådanne situationer, og har brug for en second opinion
KD: Hm ja, havde faktisk ikke vendt den og tænkt at han kunne være usikker.
Mammi: Men kan ikke sætte mig ind i at han vil se mig så tit om mulig, men fordi han ikke kan komme til det, så vil han gøre det forbi, og ikke ses overhovedet måske. Altså det giver bare slet ikke mening for mig, at det er enten eller.
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 625
Dog er det du mener nok, at hun sætter ham i en position hvor han skal træffe et valg her og nu.
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 625
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 26 Svar: 619
og 3 timer i bil.
Hvis man lader afstanden ødelægge sit forhold så er det fordi man ikke ønsker det nok.
Jeg kunne måske til dels forstå hvis det var usa og danmark der var forskellen..
men ikke en lille time.
jeg ville snakke med ham om det og tage den derfra.. det svært at sige hvad der er det rigtige at gøre.
nov 2007
Det er det du skal tænke på ikke afstanden..
Og at han savner modstand..
maj 2008
JEg har det bare sådan lidt; han har ikke selv givet mig modstand, overhovedet, og jeg er jo forhelvede ikke tankelæser..
Mammi: Ja okay, men så er der jo i virkeligheden ikke noget jeg kan gøre..
okt 2013
Følger: 1 Svar: 21
I har været sammen i 3 måneder. På dette tidspunkt burde I stadig være ellevilde, og nyforelskede.
Hvis I allerede nu har de problemer du beskriver dér, så lyder det ærligt talt ikke for lovende.
Hvis han ikke stoler på dig, og er lidt bange for om du er ham utro, i og med at du har muligheden for at være det uden at han får det at vide, så skal I nok gå hver til sit.
Et forhold uden tillid er dødsdømt.
Jeg ved godt at det ikke er det du længes efter at høre, men du er så ung, så det er i hvert fald ikke nu du skal spilde tid på et destruktivt forhold.
Kom videre - et par uger efter er det en skøn fornemmelse!
maj 2008
Så selvom den virker laaaaaaangt væk, så går jeg bare og venter på den skønne fornemmelse, du omtaler
som et lyn fra en klar himmel..