{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.164 visninger | Oprettet:

Hvad gør i når i skal komme over en? {{forumTopicSubject}}

Jeg gjorde det forbi med min kæreste i søndags fordi han ikke behandlet mig særlig godt lige til sidst og ikke vidste hvad han ville, og selvom han skrev igår og gav udtryk for at han ikke er færdig med mig, så har jeg besluttet at det ville være bedst for mig selv at komme videre.

Meeen forfanden det er svært.. Så hvad gør i når i skal over en? Jeg tænker mest i hverdagene, hvad i gør der, for mine weekender er allerede blevet fuldt booket op med byture, veninder osv, så synes det egentlig det er værst i hverdagene, hvor man rigtig har tid til at sidde og tænke smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør i når i skal komme over en?
  • KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 216
    #2   22. okt 2013 Godt gået ! smiley Men ja man skal lige vænne sig til at man er single igen.

• #3   22. okt 2013 Du kan starte med at ligge an på mig. Er sikker på det vil hjælpe dig

• #4   22. okt 2013 Jeg har endnu ikke fundet noget der virker. Jeg går ihvertfald stadig efter en årrække og tumler lidt med noget

Men hvis jeg tager på lejr, har jeg altid så travlt at jeg ikke har tid til at tænke ret meget på det, så det er faktisk der jeg har det allerbedst, men jeg kan jo ikke være på lejr 24/7

• #5   22. okt 2013 Tid er det eneste..... forkæl dig selv ^^

• ­  ­
    ­ ­ Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 423
    #6   22. okt 2013 Ud at få noget kæp

• #7   22. okt 2013 Enten spillede jeg Call of duty ellers så jeg mine veninder, så glemmer man det lidt . Jeg hyggede også tit om mig selv, lagde neglelak, fodbad og andre hyggelige ting.
    Dog var det værste når jeg lagde mig til at sove.
    Men tid er det eneste

• ­  ­
    ­ ­ Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 423
    #8   22. okt 2013 Du burde jo slet ikke være single!

• #9   22. okt 2013 smooooth

• #10   22. okt 2013 Ja! Det værste er når man skal sove .

Tænkte på om i har noget bestemt i tænker når i kommer til at tænke på at kontakte personen, tænke på hvor dejlig hun/han var, osv osv? Altså som f.eks "at opsøge ham kan sammenlignes med at kratte hul i et sår, så lad vær"

• #11   22. okt 2013 Slet alt kontakt til personen

• #13   22. okt 2013 What Julie P said.. Det lyder grimt.. men det er rigtigt..

• #14   22. okt 2013 Julie P - Tak, det tip er taget til mig, jeg skal også i byen de næste par weekender, hihi smiley

En anden ting; Hvad gør i når i savner personen og tænker på de dejlige tider i havde?? Det jo et kæmpe savn der pludselig melder sig..

• The Guru
    The Guru Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Svar: 21
    #15   23. okt 2013 Kæreste CKS,

Nu har jeg akkurat svaret på den anden tråd du havde lavet, og så ser jeg at du har lavet en ny, så den gamle egentlig ikke er gyldig mere!

Anyway, jeg bøvler selv for tiden, med at komme over et 4-årigt forhold, og alting minder mig om hende. Musik, steder, møbler, mad, you name it. Og der er 2 ting du kan gøre:

1. Bide det i dig, og vente på at følelserne langsomt forsvinder, så det bliver nemmere at leve med

2. Fjerne fokus fra problemet.

Jeg hælder absolut mest til løsning nr. 2, da den er hurtig, sjov og effektiv! Det er allerede blevet sagt på mange kreative måder i denne tråd, men kort og godt - der er en anden der skal nyde godt af din opmærksomhed! Om du så vælger at have en "legekammerat", som du kan trække på mens du har det hårdt, eller om du vælger at tage en ny kæreste (anbefales ikke), så er det klart den mest effektive måde at flytte din fokus på, da det jo er dine følelser der driver gæk med dig lige nu..de følelser skal have et slag i synet, og det gøres bedst med uforpligtende sex / flirt.

God fornøjelse smiley

• #16   23. okt 2013 The Guru - Har det på præcis på samme måde, alt mad bla. minder mig om ham...

Haha jo tak for tippet, jeg vil se om jeg kan finde en interessant og beskæftige med mig smiley

• #18   23. okt 2013 Ja det prøver jeg også, men lige nu ser jeg ham som 2 personer; den ene er den dejlige, betænksomme og søde, som jeg var kærester med, og så er der den anden idiot, som jeg egentlig ikke kunne kende. Det svært at acceptere at det også var en side af ham..

• #20   23. okt 2013 spray flødeskum og så bare fjerner! så den ged barberet smiley

• #21   23. okt 2013 Kim J - En gang til? smiley

• #22   24. okt 2013 Cks: Tror han mener flødeskum på dåse og masser af tv smiley

• #23   24. okt 2013 Haha nåå. Arg, blive single og fed på samme tid er måske ikke lige det optimale smiley

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 234
    #24   25. okt 2013 Ta' mig, ta' mig!

• #25   25. okt 2013 Jeg har lige slået op med min kæreste i onsdags og har fundet ud af jeg slet ikk gider at bruge energi på at tænke på hende.. det er sku ikk så svært xD

• #26   25. okt 2013 Blev selv droppet i år i maj, han sagde at han følte kun vi var venner efterhånden og han elskede mig mere som en veninde/søster end en kæreste. Jeg blev virkelig ked af det, men vidste enlig godt der var noget under opsejlning.
    Men så begyndte jeg at snakke med vennerne og veninderne igen og så skrev jeg med en fyr som jeg havde snakket med for 6 år siden og så mødtes vi så endelig.
    Så begyndte min ex lige pludselig at skrive og ringe til mig efter han fandt ud af jeg var begyndt at se noget til en anden, han sagde nu lige pludselig at han elskede mig og ville have mig igen. Det blev så voldsomt at jeg var nødt til at skifte telefon nummer smiley
    Nu er jeg glad for jeg kom "væk" for jeg får lov til at være mig selv og jeg hygger mig med min sport, mine venner/veninder og en fyr der tager mig for hvem jeg er smiley
    Så helt enig med Julie P smiley

Kommentér på:
Hvad gør i når i skal komme over en?

Annonce