4.215 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
22 Svar
Hurtig hjælp til valg af sexlegetøj. Hurtig hjælp til valg af sexlegetøj.
Hurtig hjælp til valg af sexlegetøj, som kan bruges sammen med en partner!
Denne her side http://www.elodea.dk har 15% men jeg tror kun det gælder i dag, så jeg har brug for lidt hurtig hjælp, da jeg leder efter en vibrator som jeg kan bruge under sex sammen med min kæreste.
Jeg fandt disse to par-vibratorer under http://www.elodea.dk/kvinde/vibrator , men hvad er forskellen på de to ud over deres design?
We-Vibe 4 Par Vibrator
LELO Tiani - Fjernbetjent Vibrator
Er der nogen der har erfaring med disse vibratorer?
0 synes godt om
maj 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 8
kan helt klart anbefales
dec 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
Ved du hvad forskellen er på de 2? For både We-Vibe 4 og Lelo Tiani se ud til at være fjernbetjent. Jeg kan dog bedste lider designet på Lelo Tiani
apr 2009
Følger: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 605
dec 2013
apr 2009
Følger: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 605
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 996
dec 2013
Er det hvad du kunne bidrage med? Det kunne jo godt være en god reklame hvis det var min butik, men det er det nu ikke, for så have jeg jo ikke brug for at købe en vibrator.
Håber at der er nogen der kan hjælpe med hvilken en af de to vibratorer der er bedst
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 849
dec 2013
jan 2014
Følger: 1 Svar: 5
Go fornøjelse
dec 2013
Jeg har så fået den billigere end hos den butik du har fundet. Har også lige skrevet til Elodea.dk for at høre deres kommentar til det Mik S. har skrevet, for den bemærkning har da gjort mig lidt nærvøs, for det virker ellers som en ordenligt sted at handle.
jan 2014
Følger: 1 Svar: 5
dec 2013
Glæder mig til at få den hjem og afprøve den med kæresten
sep 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 216
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 996
benægt-benægt-benægt
sep 2013
Følger: 1 Svar: 7
(link fjernet)
jan 2012
Det er din butik !! At du tror du kan få gratis reklame siger mere om dig end om shoppen....
Desuden så vrider jeg mig stadig i grin over din udtale .:
"Har også lige skrevet til Elodea.dk for at høre deres kommentar til det Mik S. har skrevet"
Hvad fanden havde du så regnet med at en butik ville svare, hvis en "kunde" stillede sådan et spørgsmål ????
1. Yep det er sgu rigtigt, vi er nogle krejlere !!
Eller
2. NEJ NEJ NEJ Vi er nok det mest seriøse site på vores felt !!
Vågn venligst op i år 2014, det er her alle vi andre lever
Ind og pas din web shop----->
Mvh Mik
jan 2014
Følger: 1 Svar: 1
Det er faktisk mig der ejer Elodea.dk og jeg bryder mig bestemt ikke om den måde du omtaler mit firma på eller den måde du snakker til andre på!
Der er bestemt ikke meget reklame over denne tråd… nofollow links er der ikke særlig mange shop-ejer der ønsker at få! Da google straffer for den slags links!
Vi tager altid kundeservice meget seriøst og skulle du mod forventning være en real kunde med en dårlig oplevelse, vil jeg bede dig omgående at maile din faktura til Elodea, så vi kan finde en løsning på det.
Mik, dit første indlæg er en alvorlig beskyldning, som vi hos Elodea.dk ser meget alvorligt på! Vi vil derfor tag kontakt til administrator af BaBoom, men vil også kigge på det juridiske aspekt i sagen, da du kommer med falske anklager.
jan 2012
Hvis du kender nogen ved Opel så kan i dele advokat udgiften, da de sælger fup biler
Mvh Mik
jan 2014
OG jeg er ikke ejer eller noget af siden
apr 2014
http://joytoys.dk/
apr 2015
Hurtig hjælp til valg af sexlegetøj.