Veninde. forvirret!! {{forumTopicSubject}}
oprettede mig herinde som bruger da jeg lige har brug for at høre jeres mening.
Min veninde er i et forhold nu lidt over 2 år sammen med hendes fyr. Hun har tidligere været gift, forlod ham for ca 4 år siden, da han var stofmisbruger. Nu er hun så kommet i kontakt med eks mandens familie som fortæller at han er i behandling og er blevet et helt andet menneske. Hun er splittet, da hun stadig elskede hendes eks selvom hun forlod ham KUN på grund af stofferne. Hendes eks svigerfamilie fortæller hende så at han stadig elsker hende og vil være sammen med hende. Han bor i udlandet. Hun ved ikke helt hvilke vej hun skal tage, da hun aldrig var holdt op med at elske ham. Hun er nu begyndt at være lidt kold overfor hendes kæreste, men stadig elsker ham. Hvad ville jeres råd være ?
jan 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 46 Svar: 1.766
Altid følg hjertet, man skal aldrig nøjes når det er kærlighed
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 136 Svar: 634
sep 2008
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 169
dec 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 46 Svar: 1.766
Nogen mennesker lære det ikke før de mister..
dec 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
Det er ikke hendes ansvar at hjælpe ham igennem hans stofmisbrug, lige meget hvor, meget hun elsker sin eks. Det er simpelthen mere end hvad én person kan klare! Det er sikkert også derfor hun forlod ham i første omgang… men de følelser hun har for sin eks. er ganske naturlig og jeg vil tro at hvis hun fik talt det igennem med en god veninde, så kunne hun måske give slip på eks. kæresten
Held og lykke med det
Veninde. forvirret!!