{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.628 visninger | Oprettet:

majbritt J
majbritt J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Veninde. forvirret!! {{forumTopicSubject}}

oprettede mig herinde som bruger da jeg lige har brug for at høre jeres mening.
Min veninde er i et forhold nu lidt over 2 år sammen med hendes fyr. Hun har tidligere været gift, forlod ham for ca 4 år siden, da han var stofmisbruger. Nu er hun så kommet i kontakt med eks mandens familie som fortæller at han er i behandling og er blevet et helt andet menneske. Hun er splittet, da hun stadig elskede hendes eks selvom hun forlod ham KUN på grund af stofferne. Hendes eks svigerfamilie fortæller hende så at han stadig elsker hende og vil være sammen med hende. Han bor i udlandet. Hun ved ikke helt hvilke vej hun skal tage, da hun aldrig var holdt op med at elske ham. Hun er nu begyndt at være lidt kold overfor hendes kæreste, men stadig elsker ham. Hvad ville jeres råd være ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veninde. forvirret!!
  • majbritt J
    majbritt J Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   29. jan 2014 smiley

• #3   29. jan 2014 Kender godt den der, "min veninde"
    Altid følg hjertet, man skal aldrig nøjes når det er kærlighed

• #4   29. jan 2014 Vil nu ikke sige at man kun skal følge hjertet, men også bruge hjernen. Men uanset hvad synes jeg ikke hun skal blive hos den nuværende, det ville være synd for ham. Om hun skal gå tilbage, ved jeg ikke, så skal hun være klar over at der KAN forekomme hårde perioder og perioder hvor han måske går et skridt tilbage mht stofmisbruget smiley dermed ikke sagt at der gør det 100%

• Hehe :D !
    Hehe :D ! Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 169
    #5   29. jan 2014 Hvis hun virkelig elskede sin eks, ville hun så ikke have blevet der og hjulpet ham igennem sit stofmisbrug? :>

• irfo i
    irfo i Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
    #6   29. jan 2014 Der sku brug for ny cock smiley

• #8   30. jan 2014 Hehe smiley !
    Nogen mennesker lære det ikke før de mister..

• Pia H
    Pia H Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #9   2. feb 2014 Mit råd til din veninde er at hun skal blive sammen med sin nuværende kæreste, da det lyder som om hun stadigvæk har følelser for ham smiley Derfor synes jeg hun hurtigt skulle glemme alt om den gamle kæreste. Der var vel en grund til hun forlod ham den gang for ca 4 år siden!

Det er ikke hendes ansvar at hjælpe ham igennem hans stofmisbrug, lige meget hvor, meget hun elsker sin eks. Det er simpelthen mere end hvad én person kan klare! Det er sikkert også derfor hun forlod ham i første omgang… men de følelser hun har for sin eks. er ganske naturlig og jeg vil tro at hvis hun fik talt det igennem med en god veninde, så kunne hun måske give slip på eks. kæresten smiley

Held og lykke med det

Kommentér på:
Veninde. forvirret!!

Annonce