1.413 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Valentinsdag ! (-; Valentinsdag ! (-;

Hej Baboom-brugere ! Så er det netop Valentinsdag på fredag.. Jeg har en atraktiv flirt. Alligevel føler jeg meget, forever alone. Da jeg ikke engang har mulighed for, at fejre Valentinsdag med flirten !!! For det er en fyr, jeg mødte da jeg var på ferie.. Vi elsker hinanden højt, men er SÅ langt fra hinanden. Da han mere eller minde, bor på den anden side af jorden.

Og D. 4 Februar, var det en måned siden, at vi måtte forlade hinanden ! Men vi skriver næsten hver dag, og vi skriver som kærester gør !

Derfor, vil jeg SÅ gerne glæde ham med noget på Valentinsdag. Hvad kunne det mon være, når nu jeg ingen gang har mulighed for at være sammen med ham ? Vil SÅ gerne gøre noget som gør ham mega glad, og som giver ham forståelse for hvor meget jeg godt kunne tænke mig, at bruge lige den aften med ham ! smiley

Hvad betyder alt, lige meget hvor lang afstanden er ? Søde beskeder, sange, og så noget ! Hvad ellers, hvad tænker I ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valentinsdag ! (-;
Kommentér på:
Valentinsdag ! (-;

Annonce