{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.843 visninger | Oprettet:

fortvivlet og ensom {{forumTopicSubject}}

hej derude:)
er efterhånden ret så deperat og håber lidt i vil kunne komme med en kommentar eller 2 set med klare øjne, frabeder på forhånd ånsvage kommetare;)

sagene er den vi er kørt noget af sporet i det lille hjem, min kæreste og jeg har været sammen og boet sammen de sidste 5 år og venter barn nummer på, vi har slf op og nedture som alle andre men der er specielt et problem vi bliver ved med at kører fast i.

jeg føler mig ofte meget ensom og afskrevet fra hans liv så at sige, vi lever meget seperate liv, han har hans hoppyer som SKAL plejes og jaa jeg er mor så jeg sidder slf hjemme ved mit barn, vi kan jo ikke begge smutte;)
han mener helt klart han har ret til at tage i fitness minimum 4 gange om ugen gerne 3 timers varighed også har han udover de 4 gange om ugen også krav på yderligere fritid såsom se fodbold med vennerne og lign,
så i kan næsten regne ud hvor lidt vi egentligt bruger tid med hinaden, jeg kan bare ikke trænge ind til ham, har forklaret jeg føler mig ensom og synes det bliver svære og svære at være kæreste når vi aldrig hygger os sammen?
hov jaa og jeg er aldrig inviteret med til noget som heslt han deltager i , og han deltager helst ikke i mit liv, og gør han har han mere travlt med hvornår det slutter hvis vi er til en fødseldag eller lign.

og nu sidder jeg vitterligt og bliver i tvivl er det ok?' er det mig der bare er blevet en sur ost? er det normalt den ene part skal pleje sit ego på sådan måde det langsomt men sikkert kvæler forholdet??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fortvivlet og ensom
  • #1   23. mar 2014 jeg er oveniikøbet høj gravid og har et børnehave barn et hjem og en hund der også skal passes, og det har han jo ikke tid til , da han jo har alle hans egen gøremål, ja ogsp synes han ligesom de fleste mennesker det er røvsygt at hjælpe til med det huslige så det er sjældent han hjælper mig herhjemme,jaa det sku lidt det hele der er noget øv lige nu

• #2   23. mar 2014 Nej det lyder ikk til at være iorden ?

• #3   23. mar 2014 michael tak for svar, tænk sig jeg kan seriøst komme i tvivl om det bare er mig der holder ham for tæt til kroppen, for dett jo ikke fordi jeg ikke synes det er fint vi gør hvert vores, men det skal da være noget vi begge kan leve med. han spørger jo ikke engang om det passer ind at han skrider en halv weekend, det beslutter han sig jo bare for og så jeg kan beklage mig nok så meget, smiley

• #5   23. mar 2014 thomas han er fuldt ud klar over hvordan jeg har det med det, har frtalt ham mange gange jeg bliver rigtig ked af det og skuffet, men han SKAL altså afsted,
    et lille ex, for en måneds tid siden skullle han bare liiiggee se lidt fodbold på en bar med nogen kammerater , fair nok, manden kommer hjem kl 03:00 stang stiv, jeg skulle til jordemoder dagen efter om formiddagen så han blev jo nød til at stå op med barnet, indtil jeg kom hjem 2 timer senere, også sov han ellers hele middagen til sent eftermiddag ,
    og det synes han faktisk også det var ok, da det jo bare var et uheld?

• #6   23. mar 2014 Thomas har fat i den lange ende. Kommuniker smiley

• #7   23. mar 2014 det slf ikke det eneste tilfælde , det bare lige for at give nogen eksepler på hvad han anser som værende ok

• #9   23. mar 2014 Ærlig talt så lyder det mere som om at din kæreste ønsker sig en mor der kan gøre rent, lave mad og varte ham op.

Det er på tide at du slår i bordet. Særligt fordi i har endnu et barn på vej. I skal have jer en snak om at begge parter løfter en lige stor del af læsset i jeres lille familie.
    Han må tage at blive voksen og tage sig af sine børn og deres mor.

• #10   23. mar 2014 han er deværre knap 27 så det er ikke engang fordi den er en stakkels dreng på 20:(

• #11   23. mar 2014 og nu er han slf lige kommet hjem fra fitness og et møde med en ven, og nu mener han så jeg straffer ham ved at be ham gå med hunden, fordi den ikke lavede noget på turen , hold nu kæft så det endte i et skænderi, og han mener klart jeg er tosset i knolden for fordi jeg efterhånden er ret så muggen over situatioenen

• #12   23. mar 2014 tager det virkeligt gerne 3 timer og træne? inden jeg blev gravid pg trænede tog det sku da ikke folk 3 timer om at køre et program så synes da også det virker lidt mærkeligt? så kan jeg jo godt tro det bare er for at komme væk fra hjemmet:(

jeg røg en tur på fødegangen har for en måneds tid siden og blev først udkrevet kl 01:30 om natten kunne overhovedet ikke få fat på ham tiltrods for han vidste han lå derude, for han sov altså ,, orrkk føler mig såå ubetydninfuld at jeg ikke engang har lyst til at have ham med til fødslen

• #13   23. mar 2014 Tilslutter mig lige til, at det ikke er ok - det som han har gang i!

Evt. tal til nogle af hans venner? Kan de ikke se problemet måske?

• #14   23. mar 2014 martin kender nærmest ingen af hans venner, da jeg jo ikke er velkommen i hans eget lille liv, så det vil være sindsygt akavet at snakke med nogen af dem, de kender mig stort set ikke

• #15   23. mar 2014 man jeg er slf ansvarlig for min egen lykke, så det ender jo nok med jeg må bide i det sure æble, synes bare det virker uoverskueligt med et barn og en spæd og det jo heller ike det jeg vil, men kan også bare mærke jeg ikke lever mit liv som jeg vil, lige nu har jeg jo ikke rigtigt et liv? vi hvertfald ikke et liv man bør have i et fast par forhold med børn i.

• #16   23. mar 2014 Det lyder i hvert fald ikke som et liv, der er værd at spilde ret meget mere tid på.

Vær sikker på, at du har dit "på det rene", og konfrontér ham med dit livssyn - at du faktisk mangler/savner et liv.

Til sidst må der komme et ultimatum! Og så må I gå hver til sit.

• #17   23. mar 2014 Det lyder til du er mor til to, snart tre.

• #18   23. mar 2014 I min verden ville jeg tage en lang snak med ham og sige at hvis det ikke bliver bedre så må vore veje skilles.

Jeg har selv en dreng på 9 måneder og jeg kan slet ikke forstå de fædre som ikke vil deltage. Det er da det Bedste i hele verden. Og man skal fandeme passe på sin kæreste og være omsorgfulde over for hende når hun er gravid. Og self også når hun ikke er smiley

Men lyder lidt til at han bare ikke er en rigtig mand

• #19   23. mar 2014 Før vi fik børn rendte jeg også til alt muligt, sov brandert ud en hel søndag, kørte til mc træf i tide og utide.

Nu når jeg dårligt nogen steder alene, ungerne og fruen skal da med.
    Det er for mig kvalitets tid.

Din kæreste der lyder som typen der let kan gøre en kvinde gravid - men han er ikke mand nok til være både far og mand.

Vil også sige - tag snakken og giv det tid til forandring. Vælger han rollen som dreng fremfor rollen som mand og far .. Så tager du børnene og laver et rigtigt liv !
    Du får aldrig en ny far til de to børn, men er sikker på der er mange derude der er mand nok til påtage sig rollen.

• #20   23. mar 2014 Ok... Jeg syns sq ikke det lyder til at være i orden. Det er vist på tide han begynder at leve op til sin rolle som mand og ikke mindst FAR. Men så længe tingene bare bliver gjort mens han ikke er til stede, så ændre han sig ikke!

• #21   23. mar 2014 spark ham af helvede til...

find du en sød fyr istedet.

• #22   23. mar 2014 #10
    Selvom man er 27 år kan vedkommende stadigvæk godt være et stort barn indvendig - Og det lyder det umiddelbart til at ham her er.

Du må sætte nogen grænser og krav op for ham, og sige at i skal være en familie. Ønsker han ikke det, jamen så må du flytte. Så kan han i det mindste bidrage via 2x børnepenge, som du har krav på.

• #23   23. mar 2014 Tak for jeres svar super fedt i lige tager jer tid til at komme med jeres synspunkter jeg må i tænke box for det nytter ikke noget at blive ved med at tage den snak med ham for det kunne ikke rage ham mere hvad jeg synes , han er stærkt overbevist om det er mig der er mærkelig på det punkt , for hvad er pointen i at sidde hjemme med mig når barnet er puttet vi siddet jo bare og glor fjernsyn,

• #24   23. mar 2014 Men samtidig Gider han jo hellere ikke lave noget med mig,

• #28   23. mar 2014 I har været sammen i 5 år, og du kender ikke hans venner?

• #29   23. mar 2014 unsub- hvad er det liige jeg skal bruge din kommetar til?
    hvorfor skulle jeg dog ansøge om at være med i dum?
    maxii jeg vil jo rigtigt gerne have det til at fungere på den punkt, så jeg har nok lidt svært ved bare at sige så det slut, specielt fordi vi har børn sammen, det skærer jo i mit moderhjerte at måttte forlade mine børns far, vores datter knuselsker jo sin far overalt på jorden det gør børn jo.. men ved jo godt inderst inde at det ikke hjælper at blive sammen pga af børnene..

• #30   23. mar 2014 a perfect circle, nej kender dem ikke, jo altså kender deres navne og har meget få gange været i selvskab med dem, men kender dem fx ikke nok til jeg ville kunne føre en mindre samtale hvis jeg rendte ind i en af dem inde i byen fx, det bare hej,

meget mærkeligt synes jeg selv

• #31   23. mar 2014 og han er ikke intra i at lærer mine bekendtskaber at kende

• #32   23. mar 2014 Hmm Lyder til der ikk er mere mand i ham end der er hund i en hundekiks.....

• #33   25. mar 2014 i forhold i 5 år, nyt barn på vej. "fitness" i 3 timer, og aldrig hjemme udover det.
    Tror du skal have en LAAANg snak med ham. Der er vist stor chance for at han enten ikke gider dig, eller er utro smiley

• #34   25. mar 2014 Men kan se af tidligere indlæg at han var så sød have klamydia med hjem .....
    Se at komme afsted !

• #35   25. mar 2014 I dit tidligere opslag snakker du en del om en kattebakke og klamydia, og så er din kæreste oven i købet pludselig 30 der..? Tja .. undrer mig bare.

• #36   25. mar 2014 maria er ikke min konto har lånt den til denne tråd spottede godt de åndsvage andre emner der er blevet lavet men der er ikke mig der står bag, trust me, de er langt ude og dybt latterlige og havde håbet det ikke lige blev spottede da jeg slf godt kan se det er svært at tage denne tråd seriøs udfra de andre,

Kommentér på:
fortvivlet og ensom

Annonce