fortvivlet og ensom {{forumTopicSubject}}
hej derude:)
er efterhånden ret så deperat og håber lidt i vil kunne komme med en kommentar eller 2 set med klare øjne, frabeder på forhånd ånsvage kommetare;)
sagene er den vi er kørt noget af sporet i det lille hjem, min kæreste og jeg har været sammen og boet sammen de sidste 5 år og venter barn nummer på, vi har slf op og nedture som alle andre men der er specielt et problem vi bliver ved med at kører fast i.
jeg føler mig ofte meget ensom og afskrevet fra hans liv så at sige, vi lever meget seperate liv, han har hans hoppyer som SKAL plejes og jaa jeg er mor så jeg sidder slf hjemme ved mit barn, vi kan jo ikke begge smutte;)
han mener helt klart han har ret til at tage i fitness minimum 4 gange om ugen gerne 3 timers varighed også har han udover de 4 gange om ugen også krav på yderligere fritid såsom se fodbold med vennerne og lign,
så i kan næsten regne ud hvor lidt vi egentligt bruger tid med hinaden, jeg kan bare ikke trænge ind til ham, har forklaret jeg føler mig ensom og synes det bliver svære og svære at være kæreste når vi aldrig hygger os sammen?
hov jaa og jeg er aldrig inviteret med til noget som heslt han deltager i , og han deltager helst ikke i mit liv, og gør han har han mere travlt med hvornår det slutter hvis vi er til en fødseldag eller lign.
og nu sidder jeg vitterligt og bliver i tvivl er det ok?' er det mig der bare er blevet en sur ost? er det normalt den ene part skal pleje sit ego på sådan måde det langsomt men sikkert kvæler forholdet??
mar 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 108
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 81
mar 2012
mar 2012
et lille ex, for en måneds tid siden skullle han bare liiiggee se lidt fodbold på en bar med nogen kammerater , fair nok, manden kommer hjem kl 03:00 stang stiv, jeg skulle til jordemoder dagen efter om formiddagen så han blev jo nød til at stå op med barnet, indtil jeg kom hjem 2 timer senere, også sov han ellers hele middagen til sent eftermiddag ,
og det synes han faktisk også det var ok, da det jo bare var et uheld?
jan 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 21 Svar: 679
mar 2012
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 36 Svar: 733
Det er på tide at du slår i bordet. Særligt fordi i har endnu et barn på vej. I skal have jer en snak om at begge parter løfter en lige stor del af læsset i jeres lille familie.
Han må tage at blive voksen og tage sig af sine børn og deres mor.
mar 2012
mar 2012
mar 2012
jeg røg en tur på fødegangen har for en måneds tid siden og blev først udkrevet kl 01:30 om natten kunne overhovedet ikke få fat på ham tiltrods for han vidste han lå derude, for han sov altså ,, orrkk føler mig såå ubetydninfuld at jeg ikke engang har lyst til at have ham med til fødslen
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 548
Evt. tal til nogle af hans venner? Kan de ikke se problemet måske?
mar 2012
mar 2012
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 548
Vær sikker på, at du har dit "på det rene", og konfrontér ham med dit livssyn - at du faktisk mangler/savner et liv.
Til sidst må der komme et ultimatum! Og så må I gå hver til sit.
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 880
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 210 Svar: 2.407
Jeg har selv en dreng på 9 måneder og jeg kan slet ikke forstå de fædre som ikke vil deltage. Det er da det Bedste i hele verden. Og man skal fandeme passe på sin kæreste og være omsorgfulde over for hende når hun er gravid. Og self også når hun ikke er
Men lyder lidt til at han bare ikke er en rigtig mand
feb 2007
Nu når jeg dårligt nogen steder alene, ungerne og fruen skal da med.
Det er for mig kvalitets tid.
Din kæreste der lyder som typen der let kan gøre en kvinde gravid - men han er ikke mand nok til være både far og mand.
Vil også sige - tag snakken og giv det tid til forandring. Vælger han rollen som dreng fremfor rollen som mand og far .. Så tager du børnene og laver et rigtigt liv !
Du får aldrig en ny far til de to børn, men er sikker på der er mange derude der er mand nok til påtage sig rollen.
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 16 Svar: 208
sep 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 32
find du en sød fyr istedet.
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 36 Svar: 733
Selvom man er 27 år kan vedkommende stadigvæk godt være et stort barn indvendig - Og det lyder det umiddelbart til at ham her er.
Du må sætte nogen grænser og krav op for ham, og sige at i skal være en familie. Ønsker han ikke det, jamen så må du flytte. Så kan han i det mindste bidrage via 2x børnepenge, som du har krav på.
mar 2012
mar 2012
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Emner: 505 Svar: 8.659
mar 2012
hvorfor skulle jeg dog ansøge om at være med i dum?
maxii jeg vil jo rigtigt gerne have det til at fungere på den punkt, så jeg har nok lidt svært ved bare at sige så det slut, specielt fordi vi har børn sammen, det skærer jo i mit moderhjerte at måttte forlade mine børns far, vores datter knuselsker jo sin far overalt på jorden det gør børn jo.. men ved jo godt inderst inde at det ikke hjælper at blive sammen pga af børnene..
mar 2012
meget mærkeligt synes jeg selv
mar 2012
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 81
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 131 Svar: 1.662
Tror du skal have en LAAANg snak med ham. Der er vist stor chance for at han enten ikke gider dig, eller er utro
feb 2007
Se at komme afsted !
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 17 Emner: 5 Svar: 109
mar 2012
fortvivlet og ensom