2.521 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Mr. A
Mr. A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Det røde og sex? Det røde og sex?

Hey tøser.

Har et klart indtryk af, at de fleste af jer ikke bryder jer om sex, mens i har det røde.. Fair nok - det giver massere af mening, og jeg er heller ikke personligt fan haha.
Men kan det virkelig passe, alt lyst er væk, og der er slet ikke er overskud til at give så meget som en spiller el. bj i løbet af en hel uge?

Hilsen den sædtunge kæreste.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det røde og sex?
  • #1   3. maj 2014 trollllllllllllllllllll !

• Mr. A
    Mr. A Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   3. maj 2014 Det er seriøst ikke en troll....

• #3   3. maj 2014 Hvis man ikke selv kan få i en hel uge, hvorfor skulle man så give?

• #4   3. maj 2014 Bløder hun i dåsen må hun tage den i måsen!

eller gå ud og hiv dig selv i elastikken.

• #6   3. maj 2014 Hvis din pik en dag gik midlertidigt i stykker og du ikke måtte bruge den i en uge - ville du så gå ned på hende?

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
    #7   4. maj 2014 Ej hold nu op!!!!!!
    Hvad er en pølse uden ketchup!!!! smiley

• #8   4. maj 2014 Det vel ikke mere end en 5 dages tid?.

Jeg kunne godt klare det.
    Men hvad ved jeg?.
    Er jo også 27 så måske er jeg bare gammel?.

• #9   4. maj 2014 Jeg ville bestemt ikke lade min kæreste lide bare fordi jeg ikke kan.. så klart han ville få bj hvis der var lukket forneden

• #10   4. maj 2014 Hmmm.. folkens? I er da egentlig ikke søde..
    Nu har trådstarter jo ikke sagt, at det er heeeelt vildt for dårligt, at llige netop hans kæreste ikke har lyst, og at det bare er for ringe.. Han spørger jo sådan ret præcist om, om tøser generelt ikke har lyst til seksuelt samvær, mens de har deres menstruation, fordi han har personlige erfaringer med det.. Det er vel et fair spørgsmål, hvis han sidder og savner lidt samvær med sin kæreste? At han ikke kan holde til det i en uge.. slap da af? Han spørger jo bare stille og roligt, om det virkelig kan passe??? smiley

Jeg tror, at det er meget forskelligt fra pige til pige smiley Jeg har flere veninder, som har ekstra lyst til sex, når de har deres menstruation. Den ene har faktisk en kæreste, som har måttet opgive IKKE at have seksuelt samvær med hende (han havde ikke lyst, men hun var helt vild i varmen, når hun havde sit lort), så nu har han overgivet sig, og hun får lov at lege smiley Jeg griner lidt af de to, fordi det faktisk er HENDE, som har fået overtalt ham - dén vej kan det altså også gå smiley Skønt!

Andre kvinder har OVERHOVEDET ikke lyst, når de har deres menstruation. Man kan ikke skære alle over én kam. Det er vist meget individuelt. smiley

Dog vil jeg sige, at der er forskel på at have lyst, og til at gå med til at være der for sin kæreste. Man kan som kvinde sagtens IKKE have lyst, men så alligevel ville være sød ved kæresten, og ordne ham.. De fleste kvinder får faktisk mere lyst, når de først kommer igang.. Så det er bare at tage en snak med kvindemennesket om det. smiley Nu ved jeg ikke, hvor længe I har været sammen.. Men man kan jo godt snakke om tingene ? smiley

Der findes utallige måder at være sammen på, når kvinden har sin menstruation. Til de kvinder, som skriver "Hvis man ikke selv kan få i en hel uge, hvorfor skulle man så give?".. Det er noget pjat!
    Man vælger selv, at man ikke "vil have" i en hel uge.. Man kan sagtens "få", selvom man har sit lort, hvis man bare er villig til at ændre sin tankegang lidt fra missionæren.. smiley
    Der findes tamponer, som gør, at han kan komme til klitten uden blod smiley Der findes kvinder, som gerne vil have sex på trods af menstruation. Der findes analsex. Der findes grinding - og det kan sagtens finde sted med tøj på.. Det får mange piger også noget ud af smiley Der er et hav af muligheder, som man blot fravælger.. Jeg vil ikke sige, at man ikke kan "få" i den uge.. Det er noget, man VÆLGER ikke at få.. smiley
    Desuden handler det heller ikke altid om kun at give, hvis man vel og mærket også kan få igen smiley Måske man så bare kunne få lidt ekstra igen i ugen efter.. Blot en tankegang? smiley

Jeg siger ikke, at det IKKE er ok ikke at have lyst.. smiley For dét er det.. Det har vi vel alle perioder, hvor vi ikke har? Man skal have lov at sige fra. Jeg siger bare, at det for det første er forkert tolkning at gå direkte til trådstarter og snakke ned til ham, blot fordi han har et spørgsmål.. Og for det andet siger jeg bare, at det med ikke at kunne "få" i en hel uge, er ens eget valg smiley

• #11   4. maj 2014 Jeg kan lide din tankegang banani smiley

• #14   4. maj 2014 Tja, jeg bliver også ekstra tændt når jeg har min periode, jeg vil gerne hygge lidt ekstra når jeg er sammen med en.
    Der er også noget der hedder kondomer smiley
    Eller sex i badet smiley
    ja der er en del måder

• #15   4. maj 2014 En rigtig viking er ikk bange for at få blod på sværet

• #16   4. maj 2014 Min erfaring er sgu også at de bliver nogle liderlige små sataner når de drypper rødt.

• #19   5. maj 2014 min erfaring er squ at de er mest liderlige når de har det røde, for der "kan de ikke få noget" og så kender vi jo kvinderne, de vil have det som de ikke kan få..

• #20   5. maj 2014 Louise - Hvor er du kedelig smiley

• #21   5. maj 2014 Kvinder er gode til og være egoistiske, for kan de ikke få så skal deres store kærlighed også undvære smiley

• #23   6. maj 2014 jeg bygger det på det jeg altid bygger mine svar på, total uvidenhed smiley hehe

kvinder siger altid de ikke er kedelige, men kvinder er tit så langt væk fra mænds opfattelse, men de vil ikke vide det.

• #24   10. maj 2014 Jeg synes mens er pisse ulækkert og ville slet ikke kunne tænde på sex med tanken om at begge er smurt ind i blod. - der oven i købet har en nasty lugt.. sådan sødligt og kvalmende.
    Og heller ikke i badet, for mens går ikke i sig selv bare fordi man tænder bruseren.

Jeg hader mens mere end noget andet, det var fantastisk at være gravid og slippe for det lort i 9 mdr!

Men selvom man selv bliver tændt som giver af oralsex til sin partner, så er hans nydelse vel det hele værd? Jeg bliver da selv tilfredsstillet ved at min mand gør - ikke seksuelt, men mentalt tilfredsstillet over at give min mand den nydelse og det er fint nok for mig, det er heldigvis kun en uge og så er man jo klar igen.

• #25   10. maj 2014 Jeg tror du er en rigtig rar person når du har din mens. CNN

Kommentér på:
Det røde og sex?

Annonce