2.521 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
19 Svar
Det røde og sex? Det røde og sex?
Hey tøser.
Har et klart indtryk af, at de fleste af jer ikke bryder jer om sex, mens i har det røde.. Fair nok - det giver massere af mening, og jeg er heller ikke personligt fan haha.
Men kan det virkelig passe, alt lyst er væk, og der er slet ikke er overskud til at give så meget som en spiller el. bj i løbet af en hel uge?
Hilsen den sædtunge kæreste.....
0 synes godt om
apr 2009
Følger: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 605
maj 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 528
mar 2007
Følger: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 87 Svar: 2.038
eller gå ud og hiv dig selv i elastikken.
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 865
jun 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
Hvad er en pølse uden ketchup!!!!
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 157 Svar: 5.468
Jeg kunne godt klare det.
Men hvad ved jeg?.
Er jo også 27 så måske er jeg bare gammel?.
dec 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 293
dec 2010
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 1 Svar: 12
Nu har trådstarter jo ikke sagt, at det er heeeelt vildt for dårligt, at llige netop hans kæreste ikke har lyst, og at det bare er for ringe.. Han spørger jo sådan ret præcist om, om tøser generelt ikke har lyst til seksuelt samvær, mens de har deres menstruation, fordi han har personlige erfaringer med det.. Det er vel et fair spørgsmål, hvis han sidder og savner lidt samvær med sin kæreste? At han ikke kan holde til det i en uge.. slap da af? Han spørger jo bare stille og roligt, om det virkelig kan passe???
Jeg tror, at det er meget forskelligt fra pige til pige
Andre kvinder har OVERHOVEDET ikke lyst, når de har deres menstruation. Man kan ikke skære alle over én kam. Det er vist meget individuelt.
Dog vil jeg sige, at der er forskel på at have lyst, og til at gå med til at være der for sin kæreste. Man kan som kvinde sagtens IKKE have lyst, men så alligevel ville være sød ved kæresten, og ordne ham.. De fleste kvinder får faktisk mere lyst, når de først kommer igang.. Så det er bare at tage en snak med kvindemennesket om det.
Der findes utallige måder at være sammen på, når kvinden har sin menstruation. Til de kvinder, som skriver "Hvis man ikke selv kan få i en hel uge, hvorfor skulle man så give?".. Det er noget pjat!
Man vælger selv, at man ikke "vil have" i en hel uge.. Man kan sagtens "få", selvom man har sit lort, hvis man bare er villig til at ændre sin tankegang lidt fra missionæren..
Der findes tamponer, som gør, at han kan komme til klitten uden blod
Desuden handler det heller ikke altid om kun at give, hvis man vel og mærket også kan få igen
Jeg siger ikke, at det IKKE er ok ikke at have lyst..
jan 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 21 Svar: 678
dec 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 36
Der er også noget der hedder kondomer
Eller sex i badet
ja der er en del måder
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 81
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.990
jan 2007
Følger: 99 Følgere: 29 Fotoprofiler: 1 Emner: 76 Svar: 1.310
jan 2007
mar 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 272
jan 2007
kvinder siger altid de ikke er kedelige, men kvinder er tit så langt væk fra mænds opfattelse, men de vil ikke vide det.
dec 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 293
Og heller ikke i badet, for mens går ikke i sig selv bare fordi man tænder bruseren.
Jeg hader mens mere end noget andet, det var fantastisk at være gravid og slippe for det lort i 9 mdr!
Men selvom man selv bliver tændt som giver af oralsex til sin partner, så er hans nydelse vel det hele værd? Jeg bliver da selv tilfredsstillet ved at min mand gør - ikke seksuelt, men mentalt tilfredsstillet over at give min mand den nydelse og det er fint nok for mig, det er heldigvis kun en uge og så er man jo klar igen.
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 528
Det røde og sex?