en gamle Crush ?? {{forumTopicSubject}}
Tilbage i gymnasietiden var jeg forelskede i en pige fra min klasse hvergang jeg kiggede på hende begyndte jeg at smile, jeg gik og fantaserede om hende og jeg gå hånd i hånd på strøget osv, jeg skrev også et brev til hende på min computere men fik aldrig sendt/givet hende det, nu er der gået godt 3 år siden vi gik ud af gymnasiet og fortryder en del at jeg aldrig fik sagt hvad jeg følte for hende, tog forbi T-Hansen her forleden og der var hun hun arbejder bag kassen og da jeg så hende ku jeg ikke rigtigt trække vejret alle de gamle følelser kom til live i det øjeblik, nu kan jeg slet ikke stoppe med at tænke på hende!!
Mit spørgsmål er: Jeg er venner med hende på Facebook skal jeg "bare" skrive til hende hvad jeg følte dengang og at de samme følelser er kommet frem igen ? eller skal jeg lade det ligge jeg ved virkeligt ikke hvad jeg skal gøre håber at nogle har et par gode råd
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.917
Hvis du har intentioner om at være sammen med hende som kæreste, synes jeg du skal skrive til hende, se om du kan vinde hendes hjerte, og så når i engang er kærester kan du fortælle hende din historie om dine følelser og de tanker du havde inden du kontaktede hende. Så virker det mindre creeperen.
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.917
maj 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 32
maj 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 32
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 46 Svar: 1.766
en gamle Crush ??