Forvirrende ekskæreste Forvirrende ekskæreste
Mig og min eks brød for 3 år siden, hun slog pludseligt op, og tiden efter var præget af skænderiers og diskussioner, og hun var helt over mig.
Det tog mig lang tid at komme over hende, fordi det kom så pludseligt. Jeg troede alt gik godt.
Jeg har prøvet at etablere et venskab med hende tre gange, men det var bestemt ikke noget hun gad, der var ikke mere at komme efter.
2 år siden blev vi enige om at vi ikke skulle snakke mere sammen, og hun blokerede mig på Facebook i et stykke tid. Jeg har for 5 måneder siden fundet mig en ny kæreste, og fik pludselig en besked fra min eks.
Nogen havde vist hende et billede af mig, til en fest, og det skulle jeg åbenbart have gevet ordre på, hvilket jeg overhovedet ikke har.
Jeg spurgte en del gange hvorfor det var vigtigt for hende at finde ud af, men uden at få et konkret svar.
Det hele endte i et stort skænderi.
Hele hendes historie gav dog ikke nogen mening, og det konfronterede jeg hende med, med en Facebook blokering til følge (Vi har dog ikke været venner på Facebook i 2 år)
Hvorfor gør hun det?
Jeg kan ikke forstå det. Det hiver op i gamle følelser, og en kæreste der bliver helt vanvittig af at min eks kontakter mig på den måde...
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 259 Svar: 3.902
feb 2007
Følger: 1 Svar: 18
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
Allerede her burde du vide hvad du skal stille op.
apr 2014
Følger: 1 Svar: 24
Men det er jo i grunden også fuldstændig ligegyldigt, ultimativt har hun kun bidraget med negative ting til dit liv, efter i er slået op og det lader til at trække dig med ned. Bloker hende, både mentalt og på facebook og vær glad for at du er kommet videre og har fået en ny kæreste!
jan 2012
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 116
sep 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 32
bloker hende og fortæl hende at det bare er ærgeligt...
Forvirrende ekskæreste