2.190 visninger
|
Oprettet:
Fordomme om handicappede. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg er ny herinde.
Mit spørgsmål er måske mest til pigerne...
Jeg er en ung fyr, på 19, der endnu ikke har haft en kæreste. (Desværre)
Jeg er spastikker, og det betyder at jeg går med rollator. Det er det eneste, hovedet fejler intet. (Har lige færdiggjort handelsskolen)
Mit spørgsmål er nu: Hvad er jeres fordomme om handicappede? Og ville I evt. tage på date med en der er handicappet?
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 8 Svar: 131
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 865
Mit morbror tog mig altid i at snyde i Kallaha og jeg har ingen idé om hvordan han gjorde det :S
feb 2014
Følger: 1 Svar: 1
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 210 Svar: 2.404
men lige det der med kærester så tror jeg det er bedst at finde en i sin egen boldgade. lidt ligesom at en tyk person sjældent er sammen med en tynd sild for de tiltrækker bare ikke hinanden. ligeledes så alle de der tattoo tøser med rødt hård og makeup i hele skærmen de tiltrækker store brian'er med tusser over det hele.
kan i følge min tankegang lidt?
det med om jeg ville date en handicappede det ville komme meget an på hvor slemt det er. altså hvis hun er mega sød men mangler et ben så kunne jeg godt finde på det. men ikke hvis personen sad i kørestol osv for så kunne jeg ikke se hvordan vi skulle kunne få en "normal" hverdag
jan 2014
Følger: 20 Følgere: 101 Emner: 453 Svar: 2.007
Men jeg tror, at mange mennesker måske bliver lidt skræmte over mennesker med handicaps, fordi de ikke rigtigt forstår, hvad de forskellige handicaps går ud på. Derfor vil det sikkert for mange kræve, at de lærer personen at kende, før de kan finde modet til at gå ud med vedkommende.
Det er i hvert fald min teori.
jul 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 12
Det skal lige siges at jeg har gået på en helt almindelig handelsskole, så jeg er ikke sammen med andre handicappede i min hverdag, og har næsten aldrig haft problemer med det
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 8 Svar: 131
jul 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 12
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 1.797
Så date, nej umiddelbart ikke. Men ikke fordi at det er udseende, der betyder noget, men som sagt fordi jeg ville føle mig forkert. Lærte jeg dog en handicappet at kende i anden sammenhæng og synes om personen, ville jeg godt gå på en date
Fordomme om handicappede.