983 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Ham Ham

Hej Baboom! Please help me! Min kæreste slog op med mig for 3 uger siden, men jeg elsker ham så meget. Vi ses hver dag, fordi vi går i samme skole og har de samme venner, så derfor kan vi automatisk også godt tale fint sammen nu, men slet ikke i samme grad som før, og det er bare slet ikke det samme ! Hvad kan jeg gøre for at få min eks tilbage og vise ham at der ikke er nogle anden end ham som jeg heller vil være i et forhold med ? Har så meget brug for hjælp, han er helt fantatisk og jeg elsker ham..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ham
  • #1   11. sep 2014 hvorfor slog i op?

• #2   11. sep 2014 Der er ikke noget ved at være sammen med en der ikke vil dig..! Det blir man så absolut ikke lykkelig a..!

• #3   11. sep 2014 Du kan jo ville ham nok så meget, men vil ha ikke dig er der jo ikke noget tilbage...

Stod selv i et dilemma da en veninde jeg havde set gennem et år fandt en kæreste... Mine følelser lå hos hende, men hendes lå hos den nye... None to do, andet end slette nummeret, venskab på fb og bare lade tiden gå sin gang... Nu vil jeg hverken det ene eller andet med hende, men det tog da sin tid.
    Men lidt et issue når i ses så meget.

Mit råd, gør som de fleste... Find noget nyt ASAP som kan erstatte dine ødelagte følelser. Ja lyder klamt, men det er den nemmeste måde og lægge ting bag sig, ellers er der kun den lange vej tilbage.

• #4   12. sep 2014 Det er altid hårdt at blive droppet/svigtet af den, man elsker. Been there, done that, got the t-shirt... og led under det i mere end 8 år, før jeg kom tilstrækkeligt meget over manden til ikke at få et metaforisk hjertestop, hver gang jeg så ham.

Men hvis din eks har valgt at slå op med dig, fordi han ikke vil dig længere, så er jeg bange for, at der ikke er andet at gøre, end at gå i gang med at forsøge at komme over ham. Det er trist, men sandt. Der er altså noget om ordsproget: "Gå aldrig tilbage til en fuser!"

Så selv om jeg fuldt ud forstår, at det er super hårdt, det du går igennem lige nu, så tror jeg altså lige så godt, du kan begynde at indstille dig på, at det er helt slut. Man slår jo aldrig op med folk uden grund...

Kommentér på:
Ham

Annonce