{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

til jer piger.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har den sidste måned til halvanden pletblødet i perioder. Jeg har også hafte flere dage i træk hvor jeg bløder ligesom når jeg har menstraution.
Det er en måned siden jeg havde min menstraution hvor den kom som den skulle ellers har det været sådan lige siden. Jeg har skiftet p-piller for 3-4 måneder siden.
Kan det være det, eller er der nogle som ved hvad det ellers kan være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  til jer piger..
  • #1   22. okt 2007 ra en grAVILITETS PRØVE:)

• #2   22. okt 2007 kan det godt være det når jeg havde menstraution for en måned siden og har haft det i små perioder siden?

• #3   22. okt 2007 Ja en test smiley

• #4   22. okt 2007 Der kan gå op til et ½ år, før de nye p-piller har påvirket dine hormoner nok til, at det bare kører på skinner. Hvis du har sjusket lidt med dem eller er stresset, kan det også forårsage pletblødninger og uregelmæssig blødning.

Men for en sikkerheds skyld. Tag en gravititetstest. Så er du på den sikre side. Skulle den vise negativ, og det fortsætter sådan. Så søg læge. Det KAN være en kønsygdom. Man kan aldrig vide sig sikker.

• #5   22. okt 2007 da jeg skiftede p-piller pletblødte jeg os og det var også flere måneder efter jeg skiftede så det kan sagtes være det (: min mens rykkede sig os nogen dage og en gang i mellem kom den kun en enkelt dag (:

• #6   22. okt 2007 jeg har altid Taget mine p-piller som jeg skulle, men blev gravid alligevel, og havde mens og blødninger selvom jeg var gravid..:)
    Ville for en sikkerhedsskyld tage en test.! Så er den mulighed udelukkede, også kan det være homonerne der gør at du bløder.!
    Men ville være dumt ikke at tage testen..

• #8   22. okt 2007 uregelmæssig samleje kan få mens, til at hoppe og danse, og hoppe perioder over. det samme kan nye p piller gøre, stress kan også drille. så der er mange ting der kan få det til at virke som om noget er forkert.

• #9   22. okt 2007 Syntes det er underligt at sige at det med sikkerhed er pga p-pillerne.! ville nok tage en test, og viser den negativ, ville jeg kontakte lægen, og snakke med ham!.
    jeg kan ikke se hvor gammel du er. Men situationen er ikke behagelig.!
    Jeg kender alt til at bløde mens man er gravid, har jeg prøvede.! min menustartion blev pludselig ret underlig, og kantaktede lægen, og vupti, gravid.! Og jeg har taget mine p-piller rigtigt.! Men ja.. Jeg reagere ikke på homonerne i p-pillerne, og derfor blev jeg gravid..!

Men en test, og en snark med lægen, så er du ikke helt den gale vej.!
    Ville nok betvivle mig med at vente yderlig 2-3mrd før jeg undersøgte noget, bare fordi der er mange piger og drenge her inde der siger at det er helt normalt, det har det nok været for nogle, men ikke to kroppe er ens, og du kan risikere, hvis du er gravid, jamen, så kan du risikere du ikke kan få det fjernet, hvis det er det du ønsker.!

• #10   31. okt 2007 det er sikkert pillerne ..

Kommentér på:
til jer piger..

Annonce