{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Danse restauranter {{forumTopicSubject}}

Jeg har i efterårs ferien besøg af nogle af mine børn og børnebørn.Snakken kom til at dreje sig om romantik og forlystelser i parforholdet.

Der blev efterlyst restauranter med dans. Jeg mindedes da jeg var ung, der gik vi i Prater og Nimb, Her var der blid musik under middagen, og senere på aftenen kom der så gang i orkesteret og vi dansede hele natten, Der var også en god form for kommunikation, der var nemlig en telefon på hvert bord: Her kunne man så lige skanne lokalet for et godt emne og ringe til den person man udvalgte sig, hvert bord havde nemlig et klart lysende nummer, som alle kunne se.

Jeg ved at der er mange danse steder i København, det er mere for de helt unge og meget larmende. Det kunne være sjovt med etablissementer for modne par. For eksempel kunne man have tema aftener med Salsa, eller Tango. Det er meget populært med dans i disse år, interessen er stor på grund af Vild Med Dans..

Hvis jeg var yngre ville jeg gå ind i den branche med det samme, der må helt bestemt være et marked for netop dette.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Danse restauranter
  • #1   17. okt 2015 Kissser, der på Prater, som er noget før min "gå ud" - tid, kunne kvinder også ta initiativ til at ringe på den der kontakt telefon?

Dansesteder i København, kender jeg ikke mange af, men har hørt om Paradisco, som for tiden ligge på Vesterbro. Der er også noget i Den gamle Kødby. Men idag er det vel meget koncerter med berømte musik stjerner, der er trenden.

• #2   17. okt 2015 Tusind tak for dit svar Kirstnne. de "unge" har lige noteret det ned, så det vil de prøve.God ide. De har allerede googlet det og næsten bestilt tid.

• #3   17. okt 2015 For år tilbage, da en gammel biograf lukkede, talte min veninde og jeg om netop at lave restaurant med dans. For vi kendte til mange der savnede et sted i ro og mag, hvor romantikken kunne blomstre, og give det ekstra krydderi igen, eller påny.

Vi undersøgte det nærmere, men det ville blive vanvittigt dyrt. Men den gode tanke var der. smiley

• #4   17. okt 2015 Selvtak, men HVOR unge er de? Paradisco er jo ikke KUN for de helt unge, så vidt jeg ved med forskellige alternativer temaer og Nytårsaften etc.

• #5   17. okt 2015 Er de til at prøve noget alternativt, bestemt med romantic temaer, Så er der jo Samsara dance club, igen altså ikke kun for helt unge, men med perspektiver og nærvær i højsæde.

• #6   17. okt 2015 Hvor unge er de?

Der findes "NORD" der ligger i Palads bygningen, men man skal være 30+ for at komme ind.

• #7   17. okt 2015 Tak for jeres input, De er i alderen fra 30- 43. Og det skal være non disco musik. smiley smiley

• #8   17. okt 2015 kisser

Du har helt ret i at der savnes dansesteder, før var der her i Odense et sted jeg elskede at komme med blues rock - det lå i en kælder men tiden tog livet af det sted. Elsker blues og blues rock i B.B. KIng stil.Nu er det mere en masse larm og moderne papkasse musik som ikke siger mig en dyt.

Det med at danse på pubs som der er flere af i Odense - så kigger folk når man gør det men jeg er ligeglad, tror faktisk de selv har lyst men tør ikke "S" jeg tør!

Hvorfor skal pub bare være musik og hælde i hovedet - det skal for mig være meget mere som en aften med oplevelser og hygge.

• #9   18. okt 2015 polysl
    Så må du helt sikkert kende Stevie ray Vaughan .

• #10   18. okt 2015 J/L

Ja han anses som grundlægger af blues men det er der så delte meninger om at det var meget tidligere i USA da man havde sorte trælle.

• #11   18. okt 2015 Han er ikke dårlig. Men grund lægger arh det ved nu ikke.
    may he rest in Peace smiley .

• #12   18. okt 2015 Ja, sjovt nok, så kan div. restauranter godt finde ud af noget med spisning og dans op til juletid - men bare ikke jævnt over hele året, der arrangeres mere i lukkede kredse rundt omkring, ikke så mange offentlige steder for voksne det er øv.

• #13   18. okt 2015 Ja det ville sikkert blive et stort hit hvis man startede en danse restaurant med forskellige musik genre, Ærgerligt at man er blevet for gammel til det. smiley

• #14   18. okt 2015 Nu vi er inde på emnet dansesteder... er der så tilfældigvis nogen, som kender den slags i Aalborg, Vensyssel eller Han Herred området??

Altså, jeg ved jo godt, at der er Jomfru Ane Gade, men det er jo efterhånden stort set kun unge studerende, der kommer der... der er ikke så mange "voksensteder" for os over 30 år. smiley

• #15   18. okt 2015 Mange går jo til tango eller salsa, og så holder de fester, ved jeg. I det hele taget moderne dans, det er på kursus det sker.
    Hele sommeren er der faktisk udendørs danse scener rundt om i de store byer, endda flere steder i samme by. det er faktisk alle aldre.

• #16   18. okt 2015 Tænk, Kisser, jeg synes slet ikke, du er for gammel til at danse, ud på dansegulvet med dig, der er masser af krudt endnu.

Jeg er vild med Tango og Salsa - synes det er vildt skønt smiley

Kommentér på:
Danse restauranter

Annonce