Vi troede, Danmark var et rigt land Vi troede, Danmark var et rigt land
Ja, det går der rygter om i den store verden, det er vi slet ikke i tvivl om. Men nu ligger landet sådan, at det vælter ind med "flygtninge" og det er ikke alle, der kan få fast tag over hovedet.
De brokker sig over, at det er koldt at ligge i telt, det tror jeg gerne, det er, men dem som ligger på bænken har det nok koldere.
Det er ærgerligt ærgerligt, at de har en forventning om, at kunne få en varmestue fra dag et, men nogen telte der er af en bedre kvalitet, sammenlignet med et lagen sat på 3 pinde.
De skulle nok have blevet i Tyrkiet, der er lidt varmere.
Men de kan så håbe på, at der skulle være nogen danskere med et stort hjerte, som har et værelse eller 2 til overs. Johanne SN har et meget stort hjerte, lyder det til, men når det så komme til stykket, så kryber det nok.
Men jeg kan godt sætte mig ind i situationen - den er slet ikke sjov, men jeg ville være så lykkelig for, at være noget så langt, så langt langt fra den krig, som jeg flygtede fra, der er lys forude, men jeg tror slet ikke, de har de tanker eller hva ??
http://www.bt.dk/danmark/chokerede-flygtninge-fryser-i-teltlejr-vi-troede-danmark-var-et-rigt-land
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 267 Svar: 9.976
Blogger
Ifølge Inger Støjberg er teltbyen i Thisted rigtig fine forhold for flygtninge. Er du enig?
JA
79,46%
NEJ
20,54%
Vis afstemning
Kilde: EB
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
feb 2014
Følger: 19 Følgere: 46 Emner: 18 Svar: 311
Blogger
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 87 Emner: 460 Svar: 3.721
Hvis man virkelig flygter fra krig, nød og overgreb, så ville og burde man vise en smule ydmyghed og taknemmelighed for det som man trods alt får, for at overleve.
Blogger
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 87 Emner: 460 Svar: 3.721
Immigranter der søger til Europa fortæller vidt og bredt om hvor meget de kan og vil opnå, til deres familier og venner hjemme.
Når de så finder ud af at det IKKE kan lade sig gøre, så vil 'de' ikke tabe ansigt, ære og alt det.
De begår hellere kriminalitet, tjener penge på den måde, end at indrømme at deres 'kurs' fejlede.
Vi troede, Danmark var et rigt land