1.318 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Vi troede, Danmark var et rigt land Vi troede, Danmark var et rigt land

Ja, det går der rygter om i den store verden, det er vi slet ikke i tvivl om. Men nu ligger landet sådan, at det vælter ind med "flygtninge" og det er ikke alle, der kan få fast tag over hovedet.

De brokker sig over, at det er koldt at ligge i telt, det tror jeg gerne, det er, men dem som ligger på bænken har det nok koldere.

Det er ærgerligt ærgerligt, at de har en forventning om, at kunne få en varmestue fra dag et, men nogen telte der er af en bedre kvalitet, sammenlignet med et lagen sat på 3 pinde.

De skulle nok have blevet i Tyrkiet, der er lidt varmere.

Men de kan så håbe på, at der skulle være nogen danskere med et stort hjerte, som har et værelse eller 2 til overs. Johanne SN har et meget stort hjerte, lyder det til, men når det så komme til stykket, så kryber det nok.

Men jeg kan godt sætte mig ind i situationen - den er slet ikke sjov, men jeg ville være så lykkelig for, at være noget så langt, så langt langt fra den krig, som jeg flygtede fra, der er lys forude, men jeg tror slet ikke, de har de tanker eller hva ??

http://www.bt.dk/danmark/chokerede-flygtninge-fryser-i-teltlejr-vi-troede-danmark-var-et-rigt-land

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi troede, Danmark var et rigt land
  • #2   24. nov 2015 Ja, jeg forsøger, at forstå deres tankegang, men jeg kan ikke - det er nok fordi deres forventninger er for høje - hvordan kan man have forventninger, det må i første omgang være taknemmeligheden for, at blive taget vel imod ??

• #4   24. nov 2015
    Ifølge Inger Støjberg er teltbyen i Thisted rigtig fine forhold for flygtninge. Er du enig?

JA
    79,46%

NEJ
    20,54%

Vis afstemning

Kilde: EB

• #5   24. nov 2015 https://www.youtube.com/watch?v=OoZwIDlIL5Q

• #6   24. nov 2015 Bare vent og se om et halvt års tid, så stiger kriminalitet væsentligt rundt i landet. Disse flygtninge er ikke vant til at få alle disse goder. Så de vil have mere og mere! Mellem hvide får 🐑 er der sorte 🐑. smiley smiley

• #8   26. nov 2015 Ja, lad os bare være nationalister smiley - det er ingen skade til.

• #9   26. nov 2015 Problemet har længe været den, forkerte, opfattelse som flygtninge har af Europa, nemlig at bare de møder op, så står der lejlighed, penge el. arbejde og bil klar.

Hvis man virkelig flygter fra krig, nød og overgreb, så ville og burde man vise en smule ydmyghed og taknemmelighed for det som man trods alt får, for at overleve.

• #10   26. nov 2015 Ja, fremtiden ser meget sort ud smiley smiley smiley

• #11   26. nov 2015 Jeg vil også gentagne, som jeg har fortalt i et tidligere oplæg, som også er grunden til fejlinformation der bliver givet videre.

Immigranter der søger til Europa fortæller vidt og bredt om hvor meget de kan og vil opnå, til deres familier og venner hjemme.

Når de så finder ud af at det IKKE kan lade sig gøre, så vil 'de' ikke tabe ansigt, ære og alt det.

De begår hellere kriminalitet, tjener penge på den måde, end at indrømme at deres 'kurs' fejlede.

Kommentér på:
Vi troede, Danmark var et rigt land

Annonce