{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Hvad er kærlighed? {{forumTopicSubject}}

polysl 2016

En irrationel følelse som sætter en ude af stand til at tænke logisk.

Følelsen er faktisk ikke at beskrive men jeg kan jo prøve på min egen måde.

Kærlighed er ikke ord men følelser
som sætter en i en total limbus af irrationalitet
Alle fysiske og mentale ting er ude kurs
reaktionen er animalsk.

Grænser afprøves
Grænser accepteres
Grænser afvises
En famlen i mørket
som ingen ende tager
Indtil man kommer til forening

Forener dagligdag hvor tingene er afprøvet
og hvor dagligdagen bliver hverdag.
Limbus tiden forsætter sin tid og jeg
kan ikke gøre noget ved den anden at
prøve at holde mig ved roret - kontrol?

Du kan ikke kontrollere
man er nød til at kompromittere
for dagligdagen er en del af dig og mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er kærlighed?
  • #1   3. jan 2016 Kærlighed er en fuldstændig, overvældende lykkefølelse=forelskelse der helst
    skal ende i kærlighed, der ganske anderledes er en rolig, varm lykkefølelse der går til marv og ben uden at slukkes....... smiley smiley smiley

• #2   3. jan 2016 Forelskelse er en sindsygdom!!!

• #3   3. jan 2016 Nej markgreve, forelskelse går over, det gør sindsygdom aldrig..... smiley

• #4   3. jan 2016 Elizabetta...

Ikke enig, depressioner kan helbredes. smiley

• #5   3. jan 2016 Hvis de ikke kan helbredes er det sindsygdom....

• #6   3. jan 2016 Jeg har været sindsyg....

Efter min blodprop i hjertet fik jeg en depression, jeg fik også angst, følte husene ville falde ned over mig. - Jeg røg til psykiateren på Bispebjerg og fik ordineret Zoloft..... Den medicin kan gå den ene eller anden vej, nogen har begået selvmord af den, men på mig virkede den positivt.
    Jeg nedtrappede mig selv og i dag har jeg det fint....

• #7   3. jan 2016 Det er en solskinshistorie, der er mange der har problemer med de forfærdelige bivirkninger, det er fordi jeg har flere eksempler på dårlige resultater, både blandt venner og familie.....

• #8   3. jan 2016 Elizabetta.

Det er en lang historie, og du skal slippe for det meste af den....

Efter blodproppen gik jeg frivilligt med til et forsøg fra "Lundbeck", hvor jeg enten fik antidepresiv medicin eller placebo.

Jeg var dengang gift, og min kone var ved at blive "sindsyg" af mig.....
    En dag tog hun så med mig ud på Bispebjerg, jeg kunne ikke hænge sammen, anede dårligt hvad jeg selv hed....
    Nu stopper i disse forsøg, sagde hun til lægen, for det må være placebo min mand får...... Han er ikke til at leve med mere....
    Så var det jeg kom over på den anden side af gangen, til psykiateren, og fik Zoloft......

2 år efter fik jeg brev fra Lundbeck, at jeg havde fået placebo.....

Jeg var indtil jeg fik Zoloft så tæt på at begå selvmord indtil flere gange..... Jeg var et eksperiment....

Havde det ikke været for min kone, havde jeg gjort det!!!!

• #10   3. jan 2016 Hvor er jeg glad for din kone smiley smiley - hils og sig tak smiley

• #12   3. jan 2016 Markgreve, jeg googlede dit middel, kan se det er effektivt til din situation, men der er godt nok mange bivirkninger, men det er der ved al medicin, helt ned til "uskyldige" hovedpinepiller....de ødelagde totalt min chef, reddede ham fra døden på Rigshospitalet. Godt din kone sagde fra....

http://www.netdoktor.dk/interactive/medicin/Zoloft-id1681.html

• #17   3. jan 2016 Kærlighed er, når nogen er så heldig at kunne opnå stålbryllup, mindre kan også gøre det, at kunne holde sammen i med- og modgang, det er kærlighed, men det er desværre kun ganske få, der gider kærligheden, den er så besværlig for de fleste.

Tænk over, at vi anno 2016 er flere singler end par, det er godt nok skræmmende smiley

• #19   3. jan 2016 Hvor kær, OS - og det er ægte kærlighed, så sød så sød - holder meget af dyr, de har en høj prioritet hos mig smiley

• #20   3. jan 2016 hader møg køtere

• #21   3. jan 2016 Elizabetta....

Jeg græd mig i søvn om aftenen....... Zoloft reddede mit liv!!!!

• #23   3. jan 2016 Ps.

Libbie.....

Jeg elsker dig!!!! smiley smiley smiley smiley

• #24   3. jan 2016 Tak min skat, det er ikke nogen hemmelighed, at vi elsker hinanden smiley smiley smiley - og det er heller ikke nogen selvfølge, at vi er raske, det tænker jeg meget over faktisk hver dag - det har måske noget med alderen at gøre smiley - måske en smule, men hvis vi passer godt på os selv, så kan vi leve længe, men det skal heller ikke være nogen besættelse, vi skal leve i nuet smiley smiley

Jeg tænker også på mine bedsteforældre, de har levet FEDT, og ja FEDT i ordets bogstaveligste forstand, de spiste meget sulemad og havde et fysisk hårdt arbejde, røg som en skorsten og blev alligevel ret gamle tæt på 90 smiley

• #25   3. jan 2016 Libbie.... smiley smiley smiley smiley smiley smiley

• #26   3. jan 2016 o.s
    Igennem mit liv er jeg blevet bidt utallige gange af møg køtere, jeg kan godt forstå folks kærlighed til hunde men for mig er det bare bæster jeg hader.

• #27   4. jan 2016 Markgreven

Dejlig med en kone som tager affære som så også reddede dig for at forlade verden.
    husk at takke konen og hun får 5 stjerner i mit univers.

• #29   4. jan 2016 Når jeg, på trods af talløse tekniske problemer, stadig nægter at sælge min Alfa Romeo... Så må det være pga. kærlighed... smiley smiley

• #30   4. jan 2016 Hvad farve har hun smiley smiley ??

• #31   4. jan 2016 Hun er sort... smiley
    Bare 14 år gammel, men en temmelig "erfaren" og "rap" tøs...
    Og stadig dejlig "stram" i undervognen... smiley

profilbillede
  • #32   4. jan 2016 Fister

Kan godt følge dig, har selv haft en Ford Granada V6, i luksus udgaven som jeg elskede men måtte smide håndklædet i ringen da den blev for dyr at holde vedlige.

Så fik jeg en Sunbeam 16oo Special som var den eneste i Danmark, den blev så nappet på et tidspunkt ellers tror jeg at jeg havde den i dag da hele karossen var glasfiber - den havde også en V6 som ikke var standard.

• #33   4. jan 2016 Det er altid de bedste der ryger først.... smiley smiley

• #34   4. jan 2016 Elsker også min Citroén lige fra en 2CV jeg vandt ved en plakatkonkurrence 1/2 år gratis og nedslag i prisen. Nu er det min 9'ende jeg elsker den stadig højt.

profilbillede
  • #35   4. jan 2016 Har aldrig rigtig været til franske "chicks" smiley smiley smiley

Men sådan er det jo... Nogen er til naboen datter. Andre til hans kone... smiley

• #37   5. jan 2016 #31 - WAUW hun er flot - er det ikke, hvad man kalder en potensforlænger smiley smiley smiley

• #38   5. jan 2016 Nææ.... Livet er bare for kort til kedelige biler... ( Og ditto kvinder ) smiley

Problemet ved at elske sine køretøjer er at man så ikke nænner at skille sig af med dem.
    Har lige p.t. 2 biler og 3 mc'er på plader + konens 2...
    Godt man ikke gør de samme med kærester.... smiley

• #39   5. jan 2016 Ja, det vil jeg gerne tro, Fister, for der findes i hvert fald ikke kedelige mænd smiley smiley

• #41   6. jan 2016 Hmm.. kærlighed er noget med nogen feromoner som kvinden/pigen udskiller , og de passer så tilfældigvis på et bestemt hankøn og han vil så gøre kur til hende.
    Så kærlighed er en kemisk proces der sker i hjernen, hvis han kønnet reagere på de feromoner.
    Måske er det fordi jeg ikke helt selv har "held i kærlighed" at jeg ser lidt ondt på det fenomen... Så kunne man jo sige at jeg skulle gøre noget ved det. Men det ER prøvet og det ikke nemt.

• #42   6. jan 2016 J/L

Har i en ret sen alder fundet kærligheden da jeg var 55 år og vi har så været sammen siden. Den var lige for næsen for mig for det var min veninde i de sidste 15 år.

Jeg har været mere job fikseret med diverse store programmerings projekter så det rent personlige har været skubbet foran.

Du skriver du er 28 år så du har masser af tid til at finde den rigtige....

Kommentér på:
Hvad er kærlighed?

Annonce