{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

LAD MIG SE OM I KAN SE HUMOREN. {{forumTopicSubject}}

Ja i krig og kærlighed kan der ske og høres meget, jo ser i jeg har jo en rigtigt sød frue, som jeg har kendt i 3.år og nu vil jeg se om i kan se humoren i nogle af de eksempler jeg nu kommer med.
Den første historie kom en dag hvor vi lige var gået i seng, hvor vi så vil se tv, der var blevet tændt og der var en film hvor der så fløj en helikopter, fruen kom ind og spurgte om hvad det var, jeg fortalte jo så at det var en helikopter (hun mente jo hvad filmen handlede om), sikken et godt grin vi fik.
Den anden historie kommer grundet vi fik lyst til at tage en anden tyk topmadras på vores seng og jeg syntes det skulle forgå kl:18:30 fruen udtrykte sig jo så om at hun var mest frisk om morgnen, hvor til mit svar var at jeg aldrig var frisk og atter fik vi et godt grin.
Den tredje historie opstod en dag fruen spillet et gratis spil på sin pc og hvor hun var lige ved at vinde (altså var hun meget opmærksom) men da jeg lige pludseligt ud talte et eller andet pjat - skreg fruen af grin og måtte opgive at spille færdigt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LAD MIG SE OM I KAN SE HUMOREN.
Kommentér på:
LAD MIG SE OM I KAN SE HUMOREN.

Annonce