Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det stadig utro??
  • #1   6. dec 2007 altså pigesex eller ?

• #2   6. dec 2007 hvis du har været på ferie med veninden og kneppet en anden så er det utroskab sys jeg.. men har du hygget med veninden så er det sq mig ligemeget..har sagt til damen at hvis hun vil være sammen med en pige skal hun ha lov til det bare der ike er andre fyre der ser på eller er med..

• trine a
    trine a Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   6. dec 2007 Ja pigesex hedder det vel, det er egentlig en diskusion med kæresten, so mener jeg er helt galt på den, og jeg mener det er sjov og ballade..
    Derfor blev vi enige om at tage flertallet smiley

• #4   6. dec 2007 hvad lavede i`??

• trine a
    trine a Tilmeldt:
    dec 2007

#5   6. dec 2007 nej det vil jeg heller ike nu har vi været afsted hvert eneste forår de sidste 5 år. Så kan han da ikke gå på tværs efter 4 år, bare fordi vi er blevet ældre

• #6   6. dec 2007 lidt pigesex skader sq ikke.. hvor langt gik i ? bare lidt kysseri eller det helt store ? og var der nogle andre med i det eller nogen som så det ?

• #7   6. dec 2007 Mr.Pappi . : Utroskab er noget lort ja, men er vold bedre ?

• trine a
    trine a Tilmeldt:
    dec 2007

#8   6. dec 2007 Prinsesse C: Det har aldrig været noget med dildo og det hele bare rent sjov og ballade

Mr.Pappi: han må da også hjertens gerne prøve en af samme køn, at han ikke vil, kan jeg jo ikke gøre for

• #9   6. dec 2007 altså jeg ville ikk kalde det utro. men hvis k´min fyr havde givet en anden dreng et blowjob ville jeg nok synes det vaare mere nasty end jeg ville blive sur ville nok ikk være sammen med ham igen..
    men nu spørg jeg lige hvad i lavede. der jo forskel på hvor meget eller lidt det er

• #10   6. dec 2007 Rimelig anonym profil samt lige oprettet..

Trine er du en der faker for at skabe røre og få opmærksomhed?

• #11   6. dec 2007 Jeg er sq på hendes side drenge.. hvis min dame er er sammen med en anden tøs er hun sq ikke utro.. sad der en fyr og så på eller var med så var det noget andet.. men så længe de kun var dem selv sker der ikke det store..

• #12   6. dec 2007 Patter ! : Korrekt.. Det krav har jeg også smiley

Der er stor.. MEGET stor forskel på om det er en fyrs finger der er oppe i hende eller en anden tøs.. en fyr går det for at få fisse og score hende og to veninder gør det for at ha det sjovt..

• #14   6. dec 2007 HVOR er det sjovt at se pigerne forsvare sig med "Det er da sjov og ballade og ikke utroskab"

Nej, det er det jo so ikke når i k***inger gør det, men ligeså snart vi hygger os med vores på det tidspunkt af natten bedste veninder så skal vi bare bankes på plads.

Næ nej i små turtelduller, det gælder også for jer !

• #15   6. dec 2007 Jeg håber han smider dig lige ud igen,

Som gogo siger, at når drenge er utro, er det død og ødelæggelse, men når de bliver snuppet er det jo bare.. "Sjov og ballade"..

Hvis jeg blev snuppet i at være utro, og hun begyndte at skabe sig, havde jeg selv pakket tasken og skredet, for der er ingen grund til at blive!.. Utroskab ødelægger forhold..

Og om de så er dyresex eller sådan noget, er det stadig utroskab.. Alt intimt som ikke sker med ens partner er utroskab!

• #16   6. dec 2007 Camilla N

hvis du var min kæreste og en af vores venner snød dig til at kysse ham på munden, selv når i begge er fulde havde han fået en knytnæve at kysse på resten af aftenen.

MarkiiiKing

Delvist enig, jeg synes ikke piger burde kysse piger når de har en kæreste, de er sku velkommen til at have sjov og ballade med deres veninder når de er singel og trænger til lidt elskov.

Jeg ser måske firkantet på det hele, men jeg er en person der ikke har været min dame utro i 3½år og har hellere aldrig været tæt på det...

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 91
    #17   6. dec 2007 Jeg synes ikke det tæller som utroskab

• #18   6. dec 2007 det er jo nok utro. men hvis det var min kæreste ville jeg ikke se det sådan

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 120
    #19   6. dec 2007 synes det er utroskab..

• #20   7. dec 2007 Selvfølgelig er det utroskab, det er jo lige meget om det er med en dreng eller pige .
    Hvis det var min kæreste havde hun røget ud til højre (:

• #21   7. dec 2007 det er utroskab ingen tvivl

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 2 Emner: 52 Svar: 132
    #22   20. dec 2007 selfølgelig er det da utro, det gør sgu da ingen forskel bare fordi det er pigesex.. kasper H: helt enig, min havde bare røget ud til venstre smiley

Kommentér på:
Er det stadig utro??

Annonce