{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.398 visninger | Oprettet:

Michael l
Michael l
Tilmeldt:
17. mar 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19

Hjælp mig :( forhud {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg vil gerne have du læser hele min tekst igennem før du svare . Og kun seriøse svar.

Da jeg var 11 år, begyndte min pik at blive hård at hive tilbage? altså forhuden. Og den har været hård at hive tilbage siden .. Jeg læste en gang i en bog vi fik af skolen, hvor en anden 13 årig dreng havde nøjagtig samme problem , og der skrev eksperten/lægen, at det ville gå over . Men jeg vil ikke risikere at vente 1-2 år . Jeg har også læst man kan få et eller andet cream nede ved lægen ? Virker det ? er der andre der har haft samme problem ?

KUN SERIØSE SVAR TAK !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig :( forhud
  • #1   25. dec 2007 forhuds forsnævring ? . lyder det som, det kan klares med cream eller et lille cut smiley

  • #2   25. dec 2007 du skal klart kontakte din læge.. og så tage den derfra..

  • Michael l
    Michael l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #3   25. dec 2007 Hive forhuden tilbage??

    - Men virker det der cream ? Og hvad synes pigerne om at blive omskåret? og gør det ondt at blive det?


  • #5   25. dec 2007
    Michael L - cream burde virke, snak med lægen..
    og nej omskæringen skulle ikke gøre ondt, når det blir gjort af en læge. vi ikke i afrika hvor det køkken stenen der blir brugt og uden bedøvelse.


  • Michael l
    Michael l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #6   25. dec 2007 Tror ikke det er groet sammen ? det er bare lidt tørt rundt omkring, og jeg kan sagtens hive ud i forhuden ..

  • Michael l
    Michael l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #7   25. dec 2007 Hvad er det i ikke fatter? jeg har et problem, så derfor vil jeg gerne kun have seriøse svar og noget der har med mit emne at gøre !!

  • #8   25. dec 2007 al respekt for du tør tage emnet op!!

  • Michael l
    Michael l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #10   25. dec 2007 Flere råd ?

  • #11   25. dec 2007 Michael L - tror ikke der er flere råd til det. lægen er den eneste vej. og letteste og så får du det fixed så du kan høvle videre smiley

  • Michael l
    Michael l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #12   25. dec 2007 Kan jeg ikke bare gå ned til apoteket og få noget?

  • #13   25. dec 2007 Michael L - tror der skal recept.

  • Michael l
    Michael l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #14   25. dec 2007 så jeg skal først til lægen ?

  • #16   25. dec 2007 Michael L - ja skal du, og han bider ikke .

  • Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 64
    #17   25. dec 2007 Jeg er god med en kniv hvis det skal være smiley


  • Michael l
    Michael l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #18   25. dec 2007 okay . så må jeg gøre det .

  • Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 64
    #19   25. dec 2007 Jeg er alså stadig ret skarp med en kniv hvis der ikke er nogen der har hørt det smiley

  • #20   25. dec 2007 Havde samme problem som 10 årig. Et lille snit i 10 minutters fuld bedøvelse og så funkede det igen.

    De fjerner IKKE forhuden, og det er slet ikke ligeså galt som omskæring smiley

    Så var det bare at træne det op bagefter smiley


  • Michael l
    Michael l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #21   25. dec 2007 Niels S: Var du ikke nervøs ? og hvordan forgik det?

  • #22   25. dec 2007 Jo jeg græd faneme meget (var jo 10) men det er jo ingenting...altså et lille prik og så sover man, og så er man lidt groggy bagefter og finder hurtigt ud af at det gør hammer ondt at tisse de første par gange.

    Men altså man smutter til sin læge, han/hun bedømmer hvor slemt det er, og så tager man den derfra.

    Jeg opdagede det jo ikke dengang, men det gjorde lægen ved et rutinetjek. Og heldigvis for det!

    Held og lykke med det


  • Michael l
    Michael l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #23   25. dec 2007 bliver man ikke bedøvet ?

  • Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 64
    #24   25. dec 2007 Hør nu.

    Jeg kan alså hurtigt ordne det med min kniv smiley


  • Michael l
    Michael l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #25   25. dec 2007 mark J
    : Du har vidst ikke læst hele min tekst, hva ?


  • #26   25. dec 2007 Som jeg skrev lidt før: Skrevet: 25-12-2007 23:15:09
    "Havde samme problem som 10 årig. Et lille snit i 10 minutters fuld bedøvelse og så funkede det igen."

    Dvs jo...jeg blev lagt i fuld narkose, men hvis man er over 12 ville jeg nok foretrække lokalbedøvelse.


  • #27   25. dec 2007 Så snak du med dine forældre om det og smut til lægen.

    Nu vil jeg spise!


  • Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 64
    #28   25. dec 2007 Michael L

    Jamen jeg er også dybt seriøs smiley Jeg kan hurtigt klare det hehe.


  • Michael l
    Michael l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #29   25. dec 2007 lokalbedøvelse? :S

  • Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 64
    #30   25. dec 2007 Niels S

    Sys nu han skal tage til Dr mark her smiley


  • Michael l
    Michael l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #31   25. dec 2007 mark J : Hvor du sjov ..

  • Michael l
    Michael l Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #32   25. dec 2007 K ! : Tak smiley

  • Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 64
    #33   25. dec 2007 Michael L

    Nej er er 100% seriøs. Lokal bedøvelsen klarer vi med lidt tjald smiley Og hvis du vil have fuld bedøvelse så klarer jeg også det med en hammer smiley

    Men er alså stadig god med en kniv smiley


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #34   25. dec 2007 GÅ NU TIL LÆGEN. DET ER DET ENESTE RIGTIGE AT GØRE.

  • #36   25. dec 2007 Det her seriøst.
    jeg har læst et sted hvor en læge skriver at der noget man selv kan gøre.
    Det lyder måske ulækkert.
    Men du skal prøve at lave en bobbel vær gang du tisser.
    altså urin er faktist ret så sterilt.
    du gør det at når du tisser så holder du lidt på forhuden.
    så der samler sig en bobbel af urin. du skal bare skiftevis åbne og lukke.

    Det skulle hjælpe efter du har gjordt mange gange.


  • #37   26. dec 2007 Michael.. bliv omskåret.. min mand blev det oz da han kom i teenage alderen pga samme problem..

    selvf er man da øm i noget tid - men så er det jo oz over..

    ellers skal du leve med den gene du har nu resten af livet.. så hvad er så værst?


  • #38   26. dec 2007 jeg forstår ikke hvorfor du tager det op herinde:S
    hos lægen for du det klare svar, og han nakker den jo ikke, du har jo altid et valg om du vil eller ej.. og du skal jo heller ikke være genert over det elelr være bange, han har prøvet og set det 1000 gange før.. gå til læge!


  • #39   26. dec 2007 ja men det må han jo blive nød til når han står med sådan et problem, det er jo meget normalt at man ikke kan lide det:S

  • #40   26. dec 2007 havde samme problem da jeg var omkring 13... men ville ikke anbefale mi løsning til andre.... min forhud var lukket helt sammen.. det problem blev løst ved at jeg fik en knæ i skridtet ud en basket ball kamp så forhuden blev flået tilbage fuck det blødte men har ikke været en problem siden... forhuden revnede "kun" 4 steder...

  • #41   26. dec 2007 Michael, da jeg var omkring 10 havde jeg det samme problem, men mit gik over af sig selv..

  • jens d
    jens d Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Svar: 6
    #42   26. dec 2007 Hej min ven hade samme problem der tilbage lig omkring midt 80'eren men problemet ville være hurtig løst godt med glide cream på glandsen og så bare ryk en to 3 gange tilbage. men jeg brugte ikk glide craem for var ikk opfundet der tilbage lig omkring midt 80'eren men brugte bare lur pak smør (varmt) puhaaa det var bare dejlig !

    De kærligste hilsner JENSD ()


  • betina n
    betina n Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Svar: 3
    #43   13. jan 2008 Gider ikke læse alle folks kommentar igennem... Meeen rolig nu - omskæring er overhovedet ikke nødvendigt.. Tal med din læge, det eneste der skal til er et lille snit i forhuden for at gøre åbningen større. Det er et meget almindeligt problem drenge kan få.

  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #44   19. dec 2010 Ja som alle andre siger gå til din læge så får du en tid på et hospital. Jeg fik min forsnævring ordnet i fredags og har på ingen måde fortrudt det, man bliver lokalbedøvet og mærker intet af det, man skal bare gå derind med tanken "det her skal bare overståes" så man kan få det godt med sig selv. Det de gjorde ved mig var at skære forsnævringen op og sy det sammen på tværs i stedet forhuden bliver lidt kortere af det men beskytter stadig hovedet. det er kun lige et par dage efter du mærker lidt og det er seriøst kun lidt, i mit tilfælde var min penis så meget større end forhuden at den nu kun lige kan trækkes tilbage men når det kan lade sig gøre er det bare at gøre det dagligt så det kan udvide sig det som mangler, der bruger jeg så samtidig noget creme for at hjælpe huden tilbage over dyret.
    håber du kunne bruge svaret til noget
    og ja det er grænseoverskridende for mange at gå ind til dem der skal operere en og smide bukserne men lad være med at tænk over det, og glæd dig til bagefter så kan du tænke over det der.


Kommentér på:
Hjælp mig :( forhud

Annonce