1.139 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Har lige brug for råd.. Har lige brug for råd..

Jeg mødte en fyr for ca. en mdr. siden første gang- endte med lidt kysseri.. og flove var vi når vi så henanden.. (Han er kunde hvor jeg arbejder)
facts om ham.. han er 20 jeg er 24.. det nu ik det der skræmmer mest..
Så har han damp men har lært at styre det. Endte så i byen lige inden jul sammen med en kollega.. og ja så vågnede man næste dag med ham ved siden af.
har hørt han stadig tænker meget på mig, men ved ik rigtig hvad jeg skal gøre.. holder mig lidt i baggrunden.. dels pga. kollegaer der siger jeg er et stort fjols. men han virker nu sød at snakke med... han har dog bare det ene minus at han har hang til øl temlig tit og det er ik ligesådan et forhold jeg er ude efter.. konfronteredde ham med det.. men så fik man bare hvis det bliver seriøst mellem os så trapper jeg ned..
Skal man høre efter kollegaerne eller skal man bare lukke ørene??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har lige brug for råd..
  • #1   8. jan 2008 Tja du skal jo ikke være sammen med dine kollegaer på samme mpde som din måske kommende kæreste.. og job kan man altid skifte, ikke sikkert man vil det med sin kæreste smiley

Pøj pøj

• #2   8. jan 2008 hvad føler du selv?

• #3   8. jan 2008 Synes du skal gøre begge dele. Høre deres råd, men stadig sige til dig selv, at det er op til dig, ikke dem smiley

Prøv at lær ham bedre at kende, så kan du måske nemmere danne dig et indtryk af hvad du skal smiley

• Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 66 Svar: 369
    #4   8. jan 2008 lukke ørene..

hvis han vil ændre sig for dig, såååeh er det jo det der tæller..

men så SKAL han jo også holde det

• #5   8. jan 2008 Trappe ned.. yeah right !!

• #6   8. jan 2008 for det første så skal der først og fremmest gøres noget ved de øl. Min far er aloholiker og dengang mine forældre var unge kunne min mor ikke se at der var et problem, men alle os 3 børn er vokset op med en far der drikker og det har MANGE konsekvenser. jeg er f.eks endt op med angst som stadig dukker op nu og her, især når jeg taler om min far. (som jeg ikke rigtig snakker med mere) .. Så pas på med det.

og så synes jeg eler du skal Go for it. det er ikke kollegaerne der har dine følelser, men dig (:
    held og lykke

• kenneth k
    kenneth k Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #7   8. jan 2008 Hej jed syntes du skal følgje dit hjerte og gøer det der føles rigtigt..... Heller og lykke....

• #8   8. jan 2008 Giv ham lige en chanche ,

• #9   8. jan 2008 Det er vel ligemeget hvad andre siger hvis du selv føler det er rigtigt? Eller er jeg helt galt p åden her om hvad kærlighed handler om?

• #10   8. jan 2008 For det 1. Kan du få bedre ? Hvis du kan, er det ikke nok med han er "rimlig sød at snakke med". Hvis du ikke kan få bedre, så må du jo nøjes smiley for det 2. kan du se dig selv i et forhold med fyren..?

• #11   8. jan 2008 Måse trådstarter skulle deltage?

Kommentér på:
Har lige brug for råd..

Annonce