{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.969 visninger | Oprettet:

_ROR _
_ROR _
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 389

Fucking klamydia! {{forumTopicSubject}}

Hey folks,

jeg har lige været hos den rare doktor og aflevere en pisprøve, tog derned med formodning om jeg gik med blærebetændelse, men ak nej ak nej. Doktordamen var bestemt ikke enig i min diagnose, hun mente det var klamydia jeg gik med, så en pisprøve med posten, og så får jeg svar om en uge.
Problemet er som følger:
Jeg har en kæreste, som jeg har været sammen med i 7 måneder, jeg elsker hende over alt på jorden, jeg forguder hende og er ikke et sekund i tvivl om hun er min eneste ene, og at hun er min første og sidste store kærlighed. Jeg kunne aldrig nogensinde finde på at være hende utro, har aldrig været det, og gør det heller aldrig.
Jeg kom ud af et tidligere forhold i marts sidste år, altså for godt 10 måneder siden, et næsten 3 årigt langt forhold. Jeg har ikke været sammen med nogen mellem min x, og min nuværende kæreste, så hvis det viser sig det er klamydia jeg har, hvorfor viser symptomerne sig først nu? Og hvordan får jeg forklaret min højt elskede kæreste jeg muligvis jeg klamydia, uden hun tror jeg har haft noget ved siden af?
Den piner mig virkelig den her, så jeg ser gerne folk kommer med noget konstruktivt fremfor latterlige kommentarer.
På forhånd tak!

/ROR

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fucking klamydia!
  • #1   11. jan 2008 Så må hun jo også have det?!

Måske har hun været lidt.. udenom?!

• #2   11. jan 2008 Bare sig du har været på luder? eller at hun måske bare ikke har været så "ren" som hun måske har gået og troet..

• #3   11. jan 2008 For at spare din tid og blive fyldt med alt muligt pis om hvad folk har at sige. så ville jeg snakke med http://www.sexlinien.dk/ .. de ved hvad de snakker om smiley

• #5   11. jan 2008 det er super fucking nederen, har selv oplevet det samme.. der ik så meget andet at gøre en at håbe hun er forståelig og håbe på du har fået det i svømmeren hehe

• #6   11. jan 2008 Hej... Klamydia kan du have i flere år, uden du får nogle symptoner.. eller kan se eller mærke noget.. Spørgsmålet er bare om det går i udbrud.. og det har dit så gjordt... Vi mænd kan rende med det hele livet og det har ingen betydning for os overhovedet.. Dog kvinder kan blive sterile af at gå med det for længe.. Så din klamydia kan du have fra din første kæreste.. eller en hel anden du har haft sex med hvis det er tilfællet...

Håber du kan bruge min hjælp!

• #7   11. jan 2008 åbent alle hverdage mellem 15 og 17, på tlf. 70202266.

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#8   11. jan 2008 Jeg har snakket med hende, og hun tror mig når jeg siger jeg ikke har lavet noget ved siden af. Hun blev testet da hun gik fra sin x for et år siden, og hun har ikke været sammen med andre siden, og der blev hun testet negativ, og jeg ved hun ikke har haft noget ved siden af.
    Jeg har skrevet til min x om hun er blevet testet siden vi gik fra hinanden, det kan jo kun være fra hende, så venter lidt spændt på svar. Men igen er det jo heller ikke sikkert det er klamydia, nu må vi se når prøven kommer tilbage, håber fandme ikke det er det...

Ryan - det var lige præcis sådan nogle kommentarer der jeg frabad mig...

• #9   11. jan 2008 Uanset hvad bør din kæreste også en tur forbi lægen, om ikke andet for en sikkerheds skyld.

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#10   11. jan 2008 Morgenen efter nytårsaften, 1. januar, havde jeg en ganske forfærdelig svie i dilleren når jeg pissede, sært det først lige er gået i udbrud der, hvis det er det, men symptomerne tyder godtnok på det.

Miss. Behaven - ville jo forklare en del, kan være det er min x den lumske møgkost der har rendt rundt med det.

• #11   11. jan 2008 tænk på alle de piger man har smittet med det lort hvis man har haft det i mange år.. uhadada

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#12   11. jan 2008 Nu er det sgu ikke fordi jeg går og knepper i flæng, jeg har altid kun dyrket sex med faste partnere, gider ikke alt det pis det med bare at knalde og så er det det. Jeg skal sgu have nogle følelser involveret før jeg begiver mig ud i noget i sengen...

• #13   11. jan 2008 Du skriver at det er din første kærlighed. Det vil altså sige, at din ekskæreste, som du var sammen med i 3 år.. Det var ikke pga kærlighed. Det var bare for sjov.. Eller hvordan ?

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#15   11. jan 2008 ilovemyshirt - Nej, det var ikke for sjov, jeg troede faktisk det var kærlighed, og at jeg elskede hende. Men det er noget helt andet med den pige jeg er sammen med nu, det er så meget mere, har aldrig haft det sådan før, så derfor min udtalelse

• #16   11. jan 2008 Kan ikke forstå din kærste er så forstående, tror hun har knaldet uden om men jeg er jo også et arrogant røvhul der ikke kan se det gode i folk.

• Mads .
    Mads . Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 100
    #17   11. jan 2008 Du siger selv det kom den 1. januar om morgenen.

Når man drikker igennem kan det gøre rigtig ondt at pisse dagen efter, kan ikke forklare hvorfor, men sådan er det bare. Noget med at alkohol'en ikke er blevet forbrændt og det sætter sig i urinen. Det kan godt vare i flere dage.

Nu ved jeg ikke om du har haft det til og med i dag, og stadig har det lige nu, men hvis det kun var et par dage efter, kan du være helt rolig.

Og som de andre siger, Klamydia kan sidde i mange år uden at vise sig. Så det går nok

• #18   11. jan 2008 held og lykke med det. godt i begge to har taget det så pænt. efter jeg gik fra min eks havde vi ikke snakket sammen i et par måneder, så skriver at at jeg kraftedme skal gå til lægen for jeg er en fucking møgluder der har givet ham klamydia.. ØH okay tænkte jeg og gik til doktoren. men jeg havde intet, det havde han. så måske det ikke var mig der var en møgluder. tsk
    det er ikke noget at blive sur over med sådan noget, man ved ikke altid hvis man har det, og man kan ikke gøre for det.

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#19   11. jan 2008 Jeg har altså også det udflød som der er omtalt i symptomerne Sandie linkede til... Jeg sidder også og overvejer urinrørskatar... Jeg FATTER bare ikke hvordan jeg har fået det, havde jeg vist det var der i det mindste en forklaring på det

• #20   11. jan 2008 j J det skide smart kondomet er opfundet hva ?

ROR, Håber da det bedste for dig, du må jo lige skrive her inde når du får svar, så vi andre endten kan dele glæden med dig eller kondolere smiley

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#21   11. jan 2008 anne *jeg hedder mette* . - altså, det er ikke om jeg har smittet hende der bekymrer mig, det der bekymrer mig er om hun stoler 110% på mig når jeg siger til hende jeg ikke har lavet noget ved siden af...det kunne jeg aldrig drømme om

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#22   11. jan 2008 Kevin - jeg skal se om jeg husker det smiley

• #23   11. jan 2008 ilovemyshirt !

Hvad har det med noget at gøre? Fuldstændig irrelevant kommentar..

• #24   11. jan 2008 Det samme som hofnar ! Fuck en tåbelig kommentar !

ROR - Ta en snak med damen, forklar hende DIN situation .. Altså værre er det sku ikke`? Hvis du er ærlig overfor hende og fortæller det lægedamen fortalte dig , så er den bare ikk længere? For du har jo som sagt ingen ide om hvorn det er sket? Evt åben brevet sammen med hende når det kommer?

Så må det briste eller bære smiley eller omvendt :s hehe ...

Either way .. Held og lykke herfra smiley

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#25   11. jan 2008 Tak for støtten folkens, det hjælper sgu på det, og jeg har oprigtigt talt ingen anelse om hvor det kommer fra. Har dog lige snakket med min x, vi blev begge behandlet på sammen tid dengang vi var sammen, hendes læge sagde dog til hende det var unødvendigt hun kom til eftercheck, så det gjorde hun ikke, så det er højst sandsynligt der smitten kommer fra.
    Og jeg har snakket med kæresten, hun kommer herned efter job, så snakker vi lige om det, jeg ved bare ikke hvad jeg skal sige for at overbevise hende 110% om jeg ikke har lavet noget gris, ud over med hende smiley Men hun siger hun stoler på mig, så må det vel også være nok?

Kan man få noget sygdom i banditten af analsex?

• #28   11. jan 2008 Og der tabte jeg så masken ROR smiley haha .. Det var sødt lii til det sidste der med analsex smiley .. Du har ikk været sammen med en fyr vel ?! smiley

Bare sig nej pls ? ;b hehe ..
    Ej, men hvis hun stoler på dig så bare læg ud med og ta en dyb indånding, vær helt "cool" hehe. Kig hende ind i øjnene (hundeøjne skader jo heller ikke) og så bare start med at sige du er glad for hun tar det så pænt, og at hun gad komme .. Og så kommer snakken stille og rolig smiley Hun spør sikkert dig først, hva der helt præcist er sket osv ..

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#29   11. jan 2008 Luffe - Nej, helt og aldeles bestemt nej smiley Jeg skal gøre hvad jeg kan smiley Men hun ved os godt jeg ikke har lavet noget, og hun stoler på mig. Jeg vil bare helst ikke have der er det mindste mistillid eller mistro til andet, vil bare gerne overbevise hende 100%

• #30   11. jan 2008 Godt nok, men så det jo bare og få sat jer ned hånd i hånd og få snakket ud smiley Og nej du ska ikk gi hende blomster eller sån noget ! :b hehe .. Så fedter du med ekstra smør ! Så blir hun sikkert mistænklig smiley

• #31   11. jan 2008 men ror.. det er smitter ved sexuel kontakt.. hvis du ikke har knaldet uden om med en der har klamydia , så er der vist kun 1 anden udvej.. med mindre i går til svinger partys eller regelmæssigt går i svømmehallen / boblebad med andre mennesker.. (det kan osse meget sjællendt smitte sådan, hvis klor inholdet i vandet er for lavt)

prøv at høre din kæreste om hun har lavet noget "gris" så du siger det..

jeg tror du er forblændet af din kærlighed til hende.. ikke alle mennesker er gode..

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#32   11. jan 2008 Tim - sådan er hun ikke, det ved jeg, og jeg stoler 110% på hende, hun er godheden selv. Jeg har snakket i tlf med min ex, da vi begyndte at være sammen fandt hun ud af hun havde det, og vi blev begge behandlet for det, hun tog så bare ikke det eftercheck som jeg gjorde, og som hun skulle have gjort, så det er helt sikkert hende jeg har fået det fra, hvis det er klamydia. Jeg har siddet og surfet lidt, og har fundet frem til at urinrørskatar har de samme symptomer som dem jeg døjer med. Men får jo endeligt svar om 7 arbejdsdage. Fik også snakket med kæresten da hun kom herned efter job, vi tager det stille og roligt, og no harm done. Jeg lovede bare at tage nogle piller med til hende når jeg nu skulle på apoteket efter mine egne, hvis det kommer så vidt smiley

• #33   11. jan 2008 Man kan jio tit gå med klamydia uden at have nogen symptomer. Så vidt jeg har forstået gælder det især for damerne :o)

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#34   11. jan 2008 Det kan vi herrer også Eva, det fortalte min læge mig ihvertfald idag smiley

• #35   11. jan 2008 ROR - Ok :o) Så man kan jo gå med det længe hvis man ikke bliver tjekket regelmæssigt var min pointe ;o)

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#36   11. jan 2008 I know smiley Point taken smiley

• #37   12. jan 2008 Gud, det kunne da være man sku ned og pisse i sån en fin lille kop en dag så smiley Kan man ha klamydia uden det klør i pikken ??? xO

• #38   13. jan 2008 Kommer din kæreste fra ?

• #39   13. jan 2008 Luffe - jeg tror det var konsensus ja :o)

• #40   13. jan 2008 Eva darling - Konsen hva for noget ? smiley

• #41   13. jan 2008 Luffe - Konsensus = det der generelt var nået til enighed om :o)

• #42   13. jan 2008 Eva - Aaarrgh knep !! Mig ned til læge så ! smiley
    One never knows right ? smiley

• #43   13. jan 2008 når jeg har sex i røven sker der aldrig noget sys jeg

• #44   13. jan 2008 Luffe - God ide :o)

Kommentér på:
Fucking klamydia!

Annonce